1.bölüm

48.6K 1.1K 601
                                    

Oy vermeyi unutmayın
 
Böyle bir kitap yazmayı düşünmüyordum birden aklıma esti.

Sabah kardeşimin yatakta zıplaması ile uyandım.

Gözlerimi açtığımda yatakta zıplayan Umutu yatağa yatırdım ve gıdıklamaya başladım.

Umut kahkaha atarken bende ona kızıyordum "umut ablayı neden uyandırıyorsun" diyerek onu azarlamaya başlıcaktimki odamın kapısının pat diye açılması ile oraya döndüm.

Ablam bana kaşlarını çatmış bakıyordu "çiçek ancamı uyanıyorsun çabuk kalk okula geç kalcan" diyince saate baktım. Okul saatine 15 dakika vardı.

Hemen kalktım ve okul formamı giydim ve masadan birşeyler atıştırdım.  İyiki çantamı akşam hazırlıyordum yoksa kahvaltıya zaman kalmazdı. 

Masadan kalktığımda annem "hadi kızım iyi dersler" dedi. Anneme gülümseyip yanağından öptüm ve koşarak evden çıktım ve 5 dk uzaklığındaki okula koşmaya başladım.

Koşarken biraz size kendimden bahsedim. Ben Çiçek Sade lise son öğrencisiyim uykuma düşkün bir insanım. Annem Ayşe Sade ev hanımı, babam Yılmaz Sade büyük bir şirkette çalışan, ablam Yeliz Sade üniversitede 2.yıl Tıp okuyor ve son olarak kardeşim Umut Sade kendisi kreşe gidiyor.

Okula varmıştım ama çoktan öğretmenler zili çalmıştı bu yüzden hızlı adımlarla sınıfa girdim ama öğretmen sınıfta yoktu. En arkadaki sırama geçtim ve en yakin arkaşlarım Selma, Talip ve Ceydayla selamlaştık ve yerime oturdum.

Evet biz o popüler arka dörtlüydük. Ben Selma ile oturuyordum. Talip ve Ceyda önümüzde oturuyordu.

Selmaya "hoca nerde" diye sordum. Selma "bugün gelmicek" diyince gözlerim pörtledi ne yani ben onca saat boşunamı koşmuştum.

Zaman çok hızlı geçmişti ve okul bitince dim direk eve geldim ve kardeşimle oynamaya başladım evet 17 yaşında olmama rağmen oyuncakla oynuyordum.

Annem  "çiçek!!" Diye bağırmasıyla bende odamdan "efendim " diye bağırdım ama annem birşey demeyince yattığım yerden kalkıp mutfağa gittim.

"Ne oldu anne" dedim
Annem "git 4 tane ekmek al" dedi. Bende para alıp olduğum gibi markete gittim.

Olduğum gibi derken altımda pijama üstümde crop saçlarım dağınık topuzlu evet ev halim böyleydi.

Markete giderken kendimi izlemiyormuş gibi hissediyordum hatta sadece bugün uzun zamandır kendimi izleniyor gibi hissediyor.

Etrafı incelediğimde siyah Bmw gördüm ama fazla umursamadan markete girdim ve dört ekmek alıp eve gidiyordumki beni marketten bu yana kadar takip ettiğini düşündüğüm adam şuan tam arkamda büyük ihtimalle beni takip ediyordu.

Adımlarımı hızlandırınca arkamdaki adamda hızlandırıyor yavaşlayınca arkadaki adamda yavaslıyordu. Bir anda koşmaya başladım ve arkama baktım o da koşmaya başladı. Bütün gücümü koşmak için harcıyordum aramızda az bir mesafe varken markete giderken karşılaştığım Bmw aramızda durdu ve adamı arabaya çekti ama ben daha fazlasına bakmayıp eve koştum.

Eve vardığımda aileme hiçbirşey anlatmadım ve anneme yemiceğimi onun yerine uyucağımı söyleyip odama girdim ve yattım.

Yatmadan önce hayatımdaki garip şeyleri düşünüyordum.

Ben çok flörtez bir insandım ama birine çıkma teklifi etsem ve o kişi kabul etse ertesi gün yüzündeki yaralarla benden ayrılıyordu. Bu birkaç kez olmuştu ve ben bunun nedenini bilmiyordum.

Bunları düşünürken uyuya kalmışım.

Bitti

Mafya ve Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin