9.bölüm

19.1K 651 548
                                    

Vote ve yorum yapın

Baslıyoruz

Ben ise sırf onu gıcık etmek için "Alazın sevgilisiyim " dedim.

Kız tam bir şey dicekken arkama baktı ve sustu bende onunla beraber arkama baktım.

Arkamda durmuş bana gülümseyerek bakan Alazla karşılaştım.

Off ya keşke öyle demeseydim.

Alaz yanıma geldi ve beni belimden tutup karşımda bana yayık yayık konuşan sümüklüye "Dilara hanım bida sevgilimle böyle konuştuğunu görmim" dedi ve devam edip "bize iki kahve getir" diye tamamladı

Dilara denilen sümüklünün yüzü mosmor olurken ben sırıttım.

Alaz bana dönüp "gel odama geçelim" dedi. Başımı salladım ve beraber odasına geçtik. Ben koltuklardan birine otururken o da kendi yerine oturdu.

Bana "ee ne konuştunuz babanla" dedi.

Ben ona "Alaz bugün babamlarda kalıcam" dedim. Alaz başını olumsuz anlamda salladı "olmaz, benden ayrı kalamazsın" dedi.

Ona ne beeee patlatcam ağzına şimdi bir tane görcek gününü.

Ben "Alaz lütfen beni özlemişler" dedim.

Alaz "olmaz sevgilim" dedi. Ben derin bir nefes alıp "sende bizim evde kal" dedim.

Alaz ilk başta biraz düşündü ardından "iyi tamam ama sadece bir gün" dedi. Bende başımı salladım.

Biz onu 10 güne yuvarlayalım

"Tabi canım" dedim. Alaz işe odaklanmış bana bakmıyordu bile. Benimde canım sıkıldığı için odanın manzarasına baktım.

Odanın manzaraya bakan tarafı Kompile camdı.

Tabi ki manzaraya bakınca can sıkıntım geçmedi bu yüzden sesli bir şekilde ofladım.

Alaz'ın yanına gittim ve omzuna dokundum.

Alaz bana bakıp "ne" dedi.

İnsan efendim der öküz neyse

Ben "Alaz canım sıkılıyor telefonunu verirmisin"diye sordum.

Alaz cebinden telefonu çıkartı ve bana uzattı.

Bana "hatırlat bugün sana telefon alıcam" dedi. Ben başımı salladım ve telefonu alıp koltuğa oturdum.

Telefonda şifre vardı. Ben "şifre ne" diye sordum.

Alaz "doğum tarihin" dedi.

Ben kendi doğum tarihimi girince telefon açıldı. Lan bu benim doğum tarihimi nerden biliyor.

Neyse Çiçek boşver.

İlk önce instaya girdim. Onun hesabına baktığımda hiç gönderisi olmamasına rağmen 5 milyon takipçisi vardı.

Gözüm dm kutusuna kaydı. Alazı kontrol edip dm'ye girdim.

İnsanlar ona bir sürü mesaj göndermişti.

Herhan gibi bir kıza girdim ve yazdıklarını sessizce göz attım.

'Alazcım'
'Hayatım'
'Ev boş gelsene'

Gibi mesajlar atmıştı ve en altta da bir tane foto göndermişti. O fotorafa girmeye yüreğim yetmezdi.

Bu kızdan çıkıp hesabına göz attım. Alaz'ın bu kızla işi olmazdı.

Bu sefer başka birinin mesajlarına girdim.

'Senin adın Alaz
Benim adım Beliz
Olalım yuva
Yapalım çocuk'

Mafya ve Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin