14.bölüm

14K 543 267
                                    

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar

Umuta sarıldım "geçicek ablacım bak hastaneye gidiyoruz" dedim. Bir yandanda Alaz'ın bana verdiği bezle akan kana baskı yapıyordum.

Üç dakika içinde bir hastaneye gelmiştik. Alaz hızla arabadan inip arkaya geldi ve Umutu kucağına aldı. Bende arabadan indim.

Beraber hızlıca hastaneye girdik. Hemen doktorlar yanımıza gelip Umutu aldılar. Bizde doktorların peşinden gittik.

Acil gibi bir yere gelince bir doktor Umutun kafasına baktı. Ardından da bize dönüp "çok endişelenmeyin anlına taş gelmiş birkaç dikiş atarız biter" dedi.

Doktorun olumlu konuşmasıyla derin bir nefes bıraktım. Alaz'a dönüp ona sıkıca sarıldım.

Neden sarıldım bilmiyorum ama içimden gelmişti.

Alazca bana karşılık verdi. Ben "teşekkürler sen olmasaydın ne yapıcağımı bile bilemezdim" dedim.

Alaz "teşekküre gerek yok güzelim" dedi ve saçımı öptü.

Doktorlar Umutun aklına üç dikiş attılar.

Umut ağlamayı bırakmıştı ama hala iç çekiyordu. Alaz, Umutun yattığı yatağa oturup saçlarını okşadı. Alaz "aferin Umut uslu bir çocuk olduğun için sana hediyem var" dedi.

Umut iç çekmeyi bırakmış meraklı gözlerle Alaza bakıyordu. Umut "Ne hediyesi" diye sordu.

Alaz "süpriz" dedi. Telefonumun çalmasıyla onlardan uzaklaşıp telefonumu açtım.

Annem arıyordu. Ben annemi tamamen unutmuştum yaa

-efendim anne

+kızım nerdesiniz siz?

-hastanedeyiz anne

+kızım Ne hastanesi, ne oldu , iyi misiniz siz?

-anne bir sıkıntı çıktı ama herşey yolunda şuan sen endişelenme şimdi gelicez zaten

+tamam kızım acele edin

Telefonu kapatıp doktorun yanına gittim.

Ben "anlında iz filan kalırmı?" Diye sordum.

Doktor "size reçete vericem iki gün sonra aklındaki sargıyı açın ve bu merhemi anlına sürün" dedi ve elindeki reçeteyi bana uzattı.

Ben reçeteyi alıp "teşekkürler Doktor bey" dedim ve Umutla, Alaz'ın yanına gittim.

Ben "hadi gidiyoruz" dedim. Alaz , Umutu kucağına aldı ve çıkışa ilerledi.

Bende onun yanından ilerliyordum. Elimdeki reçeteyi Alaza gösterdim "bu merhemi almalıyız yoksa Umutun aklında iz kalabilir" dedim.

Alaz başını salladı "tamam alırız yavrum" dedi ve Umutu arka koltuğa koyup kemerini taktı. Ben ön yolcu koltuğuna oturdum.

Alazda kendi koltuğuna oturunca arabayı sürmeye başladı.

Yolda bir eczane görünce Alaz merhemi alıp geldi ve poşeti bana verdi.

Umut "enişte" dedi. Alaz aynadan Umuta bakıp "efendim Umutcum" dedi.

Umut gülüp "siz ablamlamı evlenicek'siniz? Diye sordu.

Alaz gülüp " evet Umut ablanla evlenicem" dedim. Umut dudak büzüp "eğer siz evlenirseniz ablam başka ecemi gitçek" diye sordu.

Alaz "evet benimle yaşıcak" dedi.

Umut "ama ben ablamı özleyim ve onsuz üzülüyüm" diyince ona gülümseyerek baktım. Peltek olduğu için gözüme ayrı tatlı geliyordu.

Alaz "üzülmene gerek yok Umut bize gelir ablanla görüşürsün ablanda size gelir. Hatta sen bize geldiğinde bizde bile kalabilirsin " dedi.

Umut gülümseyerek  "geyçetenmi?" Diye sordu.

Alaz "gerçekten" dedi ve arabayı kapının önüne park etti.

İlk ben indim ve Umutu kucağıma aldım. Ben "sen gelmicekmisin?" Diye sordum.

Alaz "yok sen git" dedi. Bende "peki " dedim ve eve doğru ilerledim.

Kucağımdaki Umut "göyüşüyüz enişte" diye bağırdı.

Ben binaya girdim ve bizim evin kapısına gelince zili çaldım.

Annem kapıyı açtı ve kucağındaki Umutu alıp "oğlum iyi misin" diye sordu.

Umut "iyiyim anne" dedi. Ben ayakkabılarımı çıkarıp eve girdim.

Annem "kızım ne oldu" diye sordu. Bende "anne bilmiyorum galiba Umutun anlına taş geldi. O sıra şans eseri Alaz benim yanımdaydı. Ağlama sesini duyunca gittik ve Umutun anlından kan aktığını gördük. Hemen Alaska onu hastaneye bıraktık" dedim ve elimdeki poşette kaldırıp "buda yarası için merhem" dedim.

Annem "ay keşke o da gelseydi" dedi. Ben başımı sallayıp "evet ama işi varmış" dedim. Annem başını salladı ve Umutla yanımdan ayrıldı bende odama geçtim.

Yatağa yatmış ve üstümdeki günün yoğunluğuyla hemen uyuya kalmıştım.

-----------------

Sabah Alaz'ın sesiyle uyandım. Bi dakika Alazmı. Hemen gözümü açtın ve burnumun dibindeki Alazla karşılaştım.

Çığlık atıp onu ittim. Alaz "kızım ne bağırıyorsun" dedi. Ben hemen "senin burda ne işin var hemde benim odamda yoksa gizlimi girdin bak gizli girdiysen git" demiştim ve devam edecekken Alaz elini ağzıma koyup konuşmamı engelledi.

"Nefes al Çiçek" dedi. Ben sorularımın cevabını alamadığım için merakla ona bakıyordum.

Alaz bakışlarımdan cevap beklediğimi anlamış olacakki açıklamaya başladı.

Alaz "beni annen kahvaltıya çağırdı" dedi ve elini ağzımdan çekti.

Ben "tamam ama benim odamda ne işin var" diye sordum bu seferde.

Alaz "seni uyandırmak için burdayım" dedi. Ben başımı salladım.

Beni uyandırmak için bana seslenmesi yeterliydi burnumun dibine girmesine gerek yoktu.

Ama daha fazla uzatmadım "pekala üstümü giyinecek çıkar mısın?" Dedim.

Alaz başını salladı ve odamdan çıktı. Bende okul formamı ,altıma dar siyah pantolon ve saçımı tarayıp odadan çıktım.

Annemler masada oturmuş Alaska konuşuyordu.

Bende masaya oturunca kahvaltı başlamıştı. Ben kahvaltıyı yaparken Alaz bana dönüp "bugün ben bırakıcam seni okula " dedi.

Annem ve babamın yanında kavga çıkarmamak için gülümseyerek "tamam" dedim.

Alaz kahvaltısına devam ederken ben masadan kalkıp elimi yıkadım.

Oturma odasına geçip elimi yıkadım ardından telefonumla oynamaya başladım.

Alaz  yanıma geldi "hadi gidiyoruz" diyince çantamı odamdan alıp çıktım.

Alaz arabasına binmiş ve beni bekliyordu. Ben yan koltuğuna binince Alaz arabayı sürmeye başladı.

Beş dakika sonra okulun önünde durmuştuk. Alaza döndüğümde zaten beni izlediğini gördüm.

Ben "neyse görüşürüz" dedim. Alazca bana aynı şekilde karşılık verdi.

Ben arabadan inip ona el salladım ve okul sınırları içine girdim. Ben okul sınırlarına girince Alaz'ın arabası hareketlendi. Ben direkt sınıfa geçtim.

Bitti

Fikirlerinizi alim.

💗💗💗💗💗
Oy sınırı:37
Yorum sınırı:37
💗💗💗💗💗

Biraz kısa oldu ama gelecek bölüm daha uzun olucak.

Mafya ve Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin