Vote atmayı unutmayın
Ceydadan mesaj gelmesiyle kısa bir duş almayı planlıyorum akşam on buçuk gibi çıkıcaktık.
Ben kısa bir duş aldım ve kendi elbisem olmadığı için ablamın elbiselerinden birini giyicektim.
Ablam içeriye girmeden önce hemen bir tanesini alıp odama gittim ve elbiseyi giydim. Siyah mini bir elbiseydi.
Kolye taktım ve kendime mini bir el çantası aldım. Içine makyaj malzemeleri, telefon, peçete ve para koydum.
Ben hemen makyaj yaptım ama yüzüm pürüssüz olduğu için çok fazla yapmadım.
Annem bu gece arkadaşımızın doğum gününe gideceğimizi sanıyordu. Annem odama girince ona gülümsedim. Annem "çok güzel olmuşsun çiçek " demesiyle ona sıkıca sarıldım "Anne ben ve Ceyda, Selmalarda kalıcaz haberin olsun" dedim. Annem başını salladı ve odadan çıktı.
Saçımı düzleştirmek beş dakikamı almıştı. Telefonuma mesaj gelmesiyle baktım. Selma "hadi dışarıdayız biz" yazmıştı. Bende ona cevap vermeden ayağıma topuklu ayakkabılarımı giydim.
Topuklu ayakkabıyı çok seviyordum çünkü kısa olan boyumu uzun gösteriyordu. Boyum 1.57 ydi evet malesef kısayım.
Dışarı kapının önüne çıktığımda Talip ıslık çalarak "kızım çok güzel olmuşsun " demesiyle gülümsedim. Taksi bizi bekliyordu.
Taksiye bindik ve bara doğru ilerledik. Barın adı Ateşti çok garip bir ismi var.
On Beş dakika gibi bir süre sonra bara varmıştık. Taksi parasını dördümüz bölüşmüştük. Arabadan inince Selma önden yürümeye başladı.
Selma kapının önünde irili bir adamla konuşmaya başladı. Adam gülümseyerek bizi içeri alınca ben biraz gerilmiştim bu ilk bara gelişim oluyordu.
Ceyda elimi tuttu ve bana güven verircesine gülümsedi. Biz beraber bara girmiş bir locaya oturmuş etrafı izliyorduk.
İnsanların neredeyse hepsi dans ediyordu diğerleri oturmuş içki içiyordu. Ben locada oturmuş etrafı izleiyorken yanımıza garson gelip "ne istersiniz efendim" diye sordu. Talip "içkisiz bir şeyler getir" diyince garson onu onaylayıp gitti.
Benim gözüm direkt bana bakan bir adamla kesişti adam çok sert bakıyordu uzaktan seçebildigim kadar kumral, sakalları olan biriydi ayakta değildi ama yinede boyunun uzun olduğu belliydi.
Adam hala bana bakıyordu ben gözlerimi kaçırarak bizimkilere "şurdaki adam deminden beri bana bakıyor" dememle hepsi gösterdiğim yere baktı.
Tabiki elimle göstermemiştim yüz ifadelerimle göstermiştim. Ceyda "aşko boş ver anca bakar" dedi ve elimi tutarak beni kaldırdı "hadi dans edelim" dedi. Bende ona katılıp dans pistine ilerledik ve beraber dans etmeye başladık.
Yarım saat gibi bir süre dans ettikten sonra lavabom gelince Ceyda'nın kulağına "lavaboya gidicem" dedim ve lavaboya ilerlemeye koyuldum.
Lavaboya varınca işimi hallettim ve elimi yıkarken aynada yüzüme baktım makyajımda bozulma yoktu. Kahverengi saçlarım omzumun biraz altına kadar geliyordu. Kahverengi gözlerimle sıradan bir genç kızdım.
Kendime bakmayı bırakarak dans pistine doğru ilerledim ama kolumdan tutulmam ile kaşlarımı çatıp kolumu tutan kişiye baktım.
Aşırı sarhoş olduğu belli olan orta yaşlarda bir adamdı. Ben "kolumu bırakın" dememle adam dahada sıktı "niye güzelim beni beğenmedinmi" dedi. Bende "size kolumu bırakın dedim" diye bağırdım ama müzikten çok sesli çıkmamıştı. Adam bana yaklaşmaya başlayınca tutmadığı kolumla yüzüne sert bir yumruk indirdim.
Adam sinirlenmişti ve elini kaldırmış tam bana vuracakken onun bacak arasını tekmeledim ve adamın boşluğundan faydalanıp ondan koşarak uzaklaştım.
Gözlerim bizimkileri aradığında onları göremedim. Oturduğumuz locaya gidince benim çantam harici başka kimse yoktu.
Kalbimde büyük bir boşluk hissettim. Beni bırakıp gitmiş olamazlardı dimi. Yapmazlardı en azından haber verirlerdi.
Telefonumu açıp onlardan mesaj varmı diye kontrol ettim ama yoktu. üzüntüyle locaya oturdum ama en sonunda gitmeye karar verip çıkışa ilerledim.
Eve gidicektim ve güzel bir uyku çekicektim ve yarın onlara beni bırakıp gittikleri için hesap soracaktım. En başından buraya gelmem bir hataydı zaten.
Ben tam çıkışa gelmiştimki burnum ve ağzımı kaplayan bezle korkuyla yerimden sıçradım. Arkamda her kim varsa ona vurmaya çalıştım ama başaramadan bayıldım.
Bölüm sonu
Nasıl olmuş?
Fikirleriniz?
Gelecek bölüm tahminleri?
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Aşkı
Ficção Adolescentebir tarafta masum, komik, sosyal bir kız diğer tarafta ise sert, acımasız, korkunç bir adam. ya adam , kıza aşık olursa. işte o zaman ne olur. Yazım hataları vardır.