17.bölüm

12.9K 558 596
                                    

Vote ve yorum yapın

💗💗💗💗💗
Oy sınırı:130
Yorum sınırı:160
💗💗💗💗💗

İyi okumalar

Alaz benden ayrıldı ve gözleri bir Pamire takıldı.

Pamir görmesiyle kaşları çatıldı ve "Pamir" diye sertçe mırıldandı.

Pamir ise ters ters Alaza bakıyordu.

Ben "siz tanışıyor'musunuz?" Diye sordum.

Pamir hala Alaza bakarken bana cevap verdi "evet tanışıyoruz" dedi.

İçeriye babam girdi ve girer girmez bana sarıldı.

Babam "kızım nerelerdeydin seni çok özledim" dedi.

Ben "bende sizi özledim baba ama kurt gibi açım hadi sofraya oturalım" dedim.

Annem masayı önceden hazırladığı için hemen oturabilmiştik.

Babam Yemek yerken benimle konuşuyordu "kızım bunca zaman nerdeydin" diye sordu.

Ama Alaz babama dönüp "bu konuyu Çiçekle ikimiz özel konuşcaz" dedi.

Alaz'ın bunu demesiyle babam bana soru sormayı bıraktı.

Küçük kardeşim Umut gözlerini ovuştura oluşturma mutfağa geldi.

Beni gördüğünde "abla" diye bağırarak üstüme koştu. Umuta sıkıca sarıldım ve "ablacım" dedim.

Umut benden ayrıldı ve Alaz'ın yanına gidip onada sarıldı.

Alaz "nasılsın Umut?" Diye sordu sordu.

Umut "iyiyim enişte sen nasılsın?" Diye karşılık verdi.

Alaz "bende iyiyim " dedi. Umut annemin yanındaki boş sandalyeye oturup masadan birkaç şey araklamaya başladı bile.

Annem Umutun eline yavaştan vurup "bekle tabak çatal filan getirim " dedi ve masadan kalktı.

Annem, Umutun yemeklerini önüne koydu ve tekrardan masaya oturdu.

Pamir ikide bir ablama sorular soruyordu. Ben onları boşverdim ve hemen yemeğimi yedim.

Masadan kalkıp "anne ben odamdayım" dedim ve ilk önce lavaboda elimi yıkadım ardından da odama geçtim.

Odama geçtikten beş dakika sonra kapım çalındı ben gir komutunu verince içeriye Alaz girdi.

Ben "ne oldu?" Diye sordum. Alaz "bana olanları anlatır mısın?" Dedi.

Ben başımı salladım " pekala gel otur" dedim yatağımı göstererek.

Alaz yanıma oturdu ve ellerimi tutup "sen iyisin değil'mi?" Diye sordu.

Ben başımı salladım "iyiyim endişelenme" dedim.

Alaz "pekala hadi anlat" dedi. Ben birazcık bekledim bu sürede derin nefesler aldım. O anları hatırlamak bile istemiyordum.

Ben "tanımadığım adamlar yanıma gelip beni eve bırakcanı bunun senin emrin olduğunu söylediler. Bende onların arabasına bindim. Bir süre sonra eve gitmediğimizin farkına vardım. Adamlar telefonumu aldı bu yüzden sana haber veremedim. Sonra beni bayılttilar ve ormanın için tek katlı bir evde uyandım. Uyandığımda yanıma tanımadiğım adamlar geldi Ve beni patron denilen adama götürdüler " dedim ve derin bir soluk çektim ciğerlerime.

Devam ettim "o adamda tahta oturmuş yüzünde maske vardı ve kafasında taç vardı. Beni masaya kadar götürdü masada et vardı" dedim ve devam edicekken Alaz sözümü kesip "yedinmi" diye sordu.

Mafya ve Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin