~ Eenmaal op bed praten we nog heel lang over hoe we dit gaan doen.... ~
Pov: Marit
We liggen net op bed en praten een beetje over hoe dit verder moet met ons 2. Robbie vraagt op een duur na heel lang nadenken of ik zijn vriendin wil zijn en ik wou echt net vragen of ik zijn vriendin mocht zijn dus tuurlijk zeg ik ja. We hebben besloten dat we het morgen aan Julia gaan vertellen en hopen dat ze het leuk vind. Ik ben nu dus officieel de vriendin van Robbie en dan is Julia dus mijn schoonzusje. Robbie zegt dat hij gaat slapen en ik pieker nog heel lang over hoe we dit aan iedereen gaan vertellen en vooral of Roel het wel goed vind. Op een duur val ik in slaap en droom ik lekker over Robbie.*Volgende dag*
Pov: Marit
Als ik wakker word is Robbie al niet meer boven en ligt er een briefje met Lieverd ik ben op kantoor voor werk ben om 17:00 weer thuis, zullen we het dan aan Julia vertellen. Liefs Robje.
Ik glimlach al bij het idee dat we het vanavond aan Julia gaan vertellen. Ik ga me aankleden en als ik naar beneden loop zie ik dat Julia haar deur openstaat en dat zei daar niet is. Als ik beneden kom zie ik Julia op de bank zitten. Ik vraag of ze al wat gegeten heeft en ze zegt dat ze nog niks heeft gehad, maar ook niks hoeft te hebben. Ik zeg oke en maak voor mezelf een bakje met yoghurt en cruslie. Ik ga naast Julia zitten op se bank die lang leve de liefde aan het kijken is. We kijken aflevering achter aflevering en merken niet eens dat het al bijna 5 uur is. Robbie komt de kamer binnenlopen en ziet dat we lang leve de liefde aan het kijken zijn. Ik kijk verbaasd op als ik Robbie zie en als ik op m'n telefoon kijk schrik ik als het al 17:00 is. Ik zeg tegen Julia dat zij echt wat moet gaan eten nu, omdat ze de hele dag nog niks gehad heeft. Julia loopt naar de keuken en Rob komt naast mij zitten en vraagt wat er gebeurd is. Ik leg uit dat we toen ik vanochtend beneden kwam lang leve de liefde gingen kijken en dat we niet doorhadden dat het al zo laat was en dat Julia de hele dag nog niks gegeten heeft. Julia komt inmiddels terug met een bakje yoghurt en cruslie. Rob en ik gaan eten koken en beslissen dat we het tijdens het eten aan Julia gaan vertellen. We gaan weer lekker simpel hutspot maken, want alleen daarvoor hebben we de ingrediënten. Rob dekt de tafel en Julia zet haar bakje nog even in de vaatwasser voordat we gaan eten. Dan is het eten klaar en gaan we allemaal aan tafel zitten. Ik schep voor Julia en mezelf op en Rob wil het natuurlijk weer zelf doen. Wanneer iedereen zit te eten kijkt Rob mij en en knikt als teken dat ik erover mag beginnen. Ik knik terug als teken dat ik snap wat hij bedoeld. Ik begin met: "Julia zou je het leuk vinden als ik hier zou blijven wonen als in permanent?" Julia kijkt mij verbaasd aan, maar begrijpt gelijk wat ik bedoel. Ze vraagt: "Heb je iets met Rob?" Ik kijk Rob aan en knik. Ik vraag of ze dat erg vind of juist leuk. Daar moest ze even over nadenken, maar dan zegt ze toch dat ze het echt heel leuk vind. Ik kijk blij naar Rob en dan naar Julia en zie dat zij ook blij zijn. Ik vraag aan Rob of die het goed vind dat ik vanavond even bij Raoul ben. Hij vind het geen probleem en we gaan alle drie lekker verder eten. Na het eten ruimen Julia en ik de tafel af en dan doe ik mijn schoenen en jas aan en loop naar de deur. Ik doe de deur open en hoor Julia nog net zeggen tegen Rob: "Als je het doet doe het veilig he." Ik glimlach en doe de deur dicht. Ik krijg nog een appje van Rob: ik hoop dat je niet gehoort hebt wat Julia zei net. Waarop ik antwoord: Tuurlijk niet mop. Ik loop glimlachens naar de auto en rij naar Roel toe.~Word vervolgd~
Ik hoop dat jullie het mij nog kwalijk kunnen nemen dat ik nogsteeds fuking onregelsmatig. Ik heb deze week mijn laatste schoolweek🥳 maar daarna heb ik nog excusrie en 2.5 week stage en dan heb ik oas vakantie. Dus dat suurt nog bijna een hele maand verdomme🥲. Nouja ik weet niet of ik dan nog veel ga posten maar ik probeer in de zomervakantie wel veel te gaan posten. Zie jullie bij t volgende deel weerr
JE LEEST
Marit Ontmoet De Bankzitters
FanfictionSimpel gezegt Marit is verliefd op Robbie. Matthy Milo en Koen zijn verliefd op Marit. Raoul staat er een beetje tussenin TW: sh