Pov: Matthy
Koen en ik komen net terug van Raoul en omdat het al laat is blijft Koen bij mij slapen. Wij gaan naar mn kamer en kleden ons om. Koen gedraagt zich een beetje raar.Ik trek me er niks van aan en ga me gewoon omkleden. We gaan allebei nog even achter onze telefoon voordat we gaan slapen. Als ik mijn telefoon weg leg om te gaan slapen doet Koen dat ook.
Ik zeg nog truste en probeer te gaan slapen. Ik merk aan Koen zijn ademhaling dat hij al snel ligt te slapen. Ik kan niet slapen. Alweer niet. Ik voel dat mijn anxiety alweer opkomt en probeer het te onderdrukken.
Het lukt godverdomme niet. Ik denk erover na om Koen wakker te maken. Ik kijk even snel hoelaat het is en zie dat het al 3 uur is. Kutzooi eigenlijk kan ik Koen niet wakker maken, maar het moet wel.
Ik probeer Koen voorzichtig wakker te maken. Als hij wakker is heeft hij gelijk door dat ik een anxiety aanval heb. Hij gaat gelijk rechtop zitten en haalt mij ook omhoog.
Hij legt zijn hand op mijn buik en zegt:" Adem met me mee en probeer mijn hand van je buik weg te drukken, dus niet door je borst ademen maar door je buik." Ik probeer het, maar het lukt me niet.
Als Koen het door heeft trekt hij me in een knuffel in de hoop dat dat gaat helpen. Doordat ik iets warms om me heen voel word ik rustig. Wij blijven nog even zo zitten en dan ben ik weer helemaal rustig.
Koen haalt ons uit de knuffel en kijkt me eens aan. "Gaat het weer?" Vraagt hij. Ik knik en er valt een traan. Koen veegt hem weg en geeft me nog een knuffel. Als we uit geknuffeld zijn stel ik voor om weer te gaan slapen.
Koen vind dat een goed plan en zegt dat als er weer iets is ik hem gewoon wakker moet maken. Ik knik en ga weer liggen. Koen gaat ook weer liggen en valt bijna gelijk weer inslaap.
"Wat moet ik toch zonder die jongen" fluister ik. Ik zie Koen glimlachen en denk kutzooi hij was nog wakker. Koen opent 1 oog, glimlacht nog 1 keer en gaat dan echt slapen.
Moet ik ook maar eens gaan doen. Slapen. Ik sluit mijn ogen en ga weer proberen te slapen.
*Tijdskip naar sochtens*
Als ik wakker word zie ik dat Koen al wakker is. Ik kijk op mn telefoon hoelaat het is en zie dat het al half 10 is. Ik vraag Koen hoelang hij al wakker is en hij zegt:" Ik ben vanaf half 9 wakker denk ik.
Ik vraag of hij zin heeft in ontbijt. Hij knikt en ik stap uit bed. Ik rek me eens goed uit en ga me dan aankleden. Als ik omkijk zie ik Koen glimlachend naar z'n telefoon kijken.
Ik vind het raar maar het zal wel. Ik vraag of hij ook gaat aankleden en hij knikt. Ik ga indertussen naar beneden en zet de koffie aan. Als de koffie klaar is komt Koen ook naar beneden.
Ik zet de koffie op tafel en ga bij tafel zitten. Koen doet hetzelfde. Koen vraagt of ik met hem mee rij naar kantoor of dat ik zelf heen ga. Ik zeg dat als het hem niet uit maakt ik wel hem Koen mee rijd.
Koen vind het prima. Als we de koffie ophebben gaan we naar kantoor. We gaan met Koen z'n auto dus dat betekend dat ik weer aan de radio kan zitten.
Ik zet weer spotify aan in de auto en zet mijn playlist aan. Daar zit vooral bankzitters in en gwn leuke nummers. Als we er bijna zijn vraagt Koen of ik nog iets nieuws heb ontdekt in de radio.
Ik schud van nee, want ik denk dat ik alles wel gezien heb. Inmiddels zijn we bij kantoor aangekomen en parkeert Koen de auto weer lekker associaal in 2 vakken.
We lopen naar binnen en verbazingwekkend zijn wij de eerste. Normaal zit Robbie of Raoul hier ook al wel, maar die zijn er nog niet. Ik check mn horloge of het wel klopt met de tijd.
Het is 11 uur dus normaal zouden ze er allemaal al zowat zijn. Koen en ik gaan gewoon aan het werk en 10 minuten later komen de anderen ook binnen. Iedereen had zich verslapen en iedereen had onderweg file.
Daar hadden wij geen last van. Iedereen doet gewoon zijn ding en dan is het ook zomaar 5 uur. Normaal gesproken blijf ik altijd nog heel lang, maar omdatbik met Koen mee rijd ga ik om 5 uur ook weg.
Net als de rest, want ik ben na half 6 altijd de enige die nog op kantor is. Heel af en toe blijft Raoul ook en dan bestellen we wat eten. Koen is onderweg naar de deur. Ik sluit heel snel af en loop er achter aan.
Wij zijn de laatste die weg gaan dus wij sluiten het kantoor af. Koen is al naar de deur en ik doe de deur op slot. Koen heeft zijn auto al gepakt en heeft hem zo neergezet dat hij zo weg kan rijden. Ik stap in en Koen rijd naar mijn huis.
Ik sleutel weer lekker aan de radio en speel weer muziek af via mijn telefoon. We zingen lekker hard mee met wat er voor komt. Als we bij mij thuis zijn vraag ik aan Koen of hij vannacht weer wilt blijven slapen.
Ik voel me namelijk al de hele dag niet helemaal op m'n gemak. Koen vind het niet erg en belt z'n ouders even dat hij vannacht weer bij mij slaapt. Van zijn ouders mag het dus komt Koen ook mee naar binnen.
Eindelijk maar toch weer een nieuw deel. Ik had echt absoluut geen motivatie om te schrijven, vandaar dat het ook zo lang duurde. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat jullie van dit deel hebben genoten en tot de volgende keer. Hou van jullie❤❤
JE LEEST
Marit Ontmoet De Bankzitters
FanficSimpel gezegt Marit is verliefd op Robbie. Matthy Milo en Koen zijn verliefd op Marit. Raoul staat er een beetje tussenin TW: sh