Pov: Julia
Vandaag moet ik naar mn broer Rob verhuizen voor een tijdje. Na school pak ik de laatste spullen in. Eerst dat maar eens zien te overleven. Ik heb veelte veel les vandaag.*Je rooster*
1e: Frans
2e: Wiskunde
3e: Gym
4e: Gym
5e: Nederlands
6e: Geschiedenis
7e: Natuurkunde
8e: BiologieHet is echt teveel voor vandaag. Ik denk dat ik me voor de laatste 4 uur ziek ga melden. Ik heb vandaag mentaal echt een kut dag en Frans en wiskunde kan ik eig niet missen. Gym vind ik opzich nog wel leuk dus dat wil ik nog doen en dan lekker naar huis. Als ik voor gym nog naar de wc ga zie ik dat ik net ongesteld ben geworden. Kutzooi niet nu. Als ik klaar ben loop ik het veld op, want we hebben ook nkg eens buiten gym. Ik zie dat we gaan voetballen dus nu heb er echt geen zin meer in. Als de les is afhelopen ga ik me niet omkleden en loop ik gelijk door naar de administratie om me ziek te melden en dan ga ik lekker naar huis. Als ik aankom op het station komt mijn trein er net aan. Als ik in de trein zit app ik nog even met Rob.
*Gesprek met Rob*
Julia: Heyy
Robbie: Heyy alles goed?
Julia: Mwa niet echt
Robbie: Hoezo niet?
Julia: Ben echt net ongesteld geworden dus alvast sorry als k straks niet echt te genieten ben
Robbie: Oh ja dat is wel kut ja. Moet ik nog iets van de winkel halen? Tampons ofzo?
Julia: Ja kan je die meenemen en als je geen chocolade meer hebt wil je dat dan ook meenemen😘
Robbie: Zal ik doen Zusje😘
Julia: Zie ik je straks wel ergens
Robbie: App je effe voordat je komt?
Julia: Ja is goedd
Robbie: Oke tot straks
Julia: Tot straksZo dat is ook geregeld. Beter vergeet hij het niet, want dan moet ik nog naar de winkel. Inmiddels ben ik bij mijn station aangekomen en moet ik nog even fietsen naar huis. Als ik thuis ben pak ik de laatste dingen in en app ik Rob dat ik zo kom. Mama brengt me straks effe weg. Rob zegt dat het goed is en mama brengt me naar hem toe. Als ik bij Rob ben neem ik afscheid van mama en loop ik naar de deur toe waar Rob al staat. Mama gaat weer weg en ik loop naar binnen. Rob zegt dat Marit voorlopig bij ons komt wonen om hem te helpen. Ik breng mijn spullen naar boven en dan kom ik Marit tegen.
Pov: Marit
Ik hoor beneden een deur open gaan en ik denk dat het Julia is. Als ik iemand naar boven hoor lopen ga ik de gang op om te kijken wie het is en het blijkt inderdaad Julia te zijn. Ik zeg hallo en vraag of zij Julia is. Julia zegt ook hallo en vraagt waar de logeerkamer is. Ik wijs hem aan en loop mee, want ik moet ook nog mijn spullen naar Robbie z'n kamer brengen aangezien ik daar ga slapen. Ik pak m'n spullen daar weg en Julia legt haar spullen daar neer. Ik ben iets eerder klaar, maar ik wacht nog even op Julia en als zij klaar is gaan we samen naar beneden. Robbie is inmiddels op de bank gaan zitten en heeft de tv aangezet. Julia vraagt aan mij of ik een spelletje wil doen en opzich wil ik dat wel dus ik zeg ja en Julia zoekt een leuk spelletje op. Ondertussen vraag ik Rob of hij ook mee wilt doen en hij zegt ook ja. We spelen rumikub en Juul is er echt goed in. Ik speel tot 17:00 uur mee, want dan ga ik eten koken. Julia en Rob spelen verder met rumikub en ik ben ondertussen lekker pasta aan het maken. Tegen de tijd dat het bijna klaar is vraag ik of een van hun de tafel even wilt gaan dekken. Rob zegt dat hij dat wel gaat doen en dat Julia dan het spelletje moet opruimen. Tegen de tijd dat zij klaar zijn is het eten ook klaar. Ik zet het eten op tafel en we gaan lekker eten. Tijdens het eten vraagt Julia aan mij of ze straks na het eten wat aan me mag vragen. Opzich maakt het me niet uit dus ik zeg ja. Na het eten ruimen we met z'n allen de tafel af. Julia loopt alvast naar boven en ik zeg dat ik er zo aan kom. Ik zeg nog even tegen Rob dat ik naar boven ga en dan loop ik naar boven. Julia zit op haar kamer achter haar telefoon te wachten op mij. Ik ga op haar bed zitten en zij legt haar telefoon aan de kant. Ik begin het gesprek met:Ik: Tijdens het eten zei je dat je me wat wou vragen toch?
Julia: Ja klopt
Ik: Wat wou je vragen
Julia: Het klinkt waarschijnlijk echt heel kut, maar waarom woon je hier nu eigenlijk? Ik vind het trouwens echt harstikke gezellig hoor daar niet van, maar ik vroeg het me gewoon af
Ik: Maakt niet uit hoor. Ik snap dat je het je afvraagt hoor, maar ik woon hier een tijdje zodat ik je broer kan helpen met het huishouden enzo en ook zodat jij gewoon je dingen kan doen zonder dat je broer je al te veel beschermd snap je? Het is niet zo dat ik alles toe laat, maar ik denk dat ik toch wel meer toelaat dan je broer zou doen. Ook een beetje zodat je iemand hebt waar je je vrouwelijke problemen bij kwijt kan.
Julia: Ah vandaar. Ik vind het echt gezellig met jou nu al. Ik denk dat nu jij er bent ik inderdaad wel wat meer mag, maar er is ook een grens daar heb je gelijk in. Het word denk ik ook een stuk gezelliger nu jij er bent.
Ik: Ja ik hoop dat het heel gezellig gaat worden voor zolang je hier bent.
Julia: Sorry als dit een beetje persoonlijk is, maar heb je iets met Rob?
Ik: Nee ik heb niks met Rob als je een relatie bedoeld.
Julia: Ja dat bedoelde ik
Ik: Zou je het erg vinden als dat wel zo zou zijn?
Julia: Nee zou k wel leuk vinden
Ik: Oke nouja je weet maar nooit :)
Julia: Nee dat klopt haha
Ik: Zullen we weer naar beneden?
Julia: Jij mag wel naar beneden as je wilt, maar ik blijf nog even hier
Ik: Oke kom je over een halfuurtje ook naar beneden?
Julia: Ja is goed
Ik: Oke tot straks
Julia: Tot straksEindelijk maar toch een nieuw deel. Het duurde alweer heel lang sorry daarvoor, maar ik niet zo veel tijd om te schrijven. Daarom nu een extra lang deel. Geniet ervan en ik hoop dat het binnekort iets regelmatiger word met uploaden.
JE LEEST
Marit Ontmoet De Bankzitters
Fiksi PenggemarSimpel gezegt Marit is verliefd op Robbie. Matthy Milo en Koen zijn verliefd op Marit. Raoul staat er een beetje tussenin TW: sh