Achter me hoor ik Matthy en koen over mij praten...
Pov: Koen
Ik ga zo naar Matthy toe om hem op te halen, want we gaan naar Raoul toe. Stiekem hoop ik dat Marit nog komt, maar ik denk het niet. Ik pak m'n spullen en ga dan naar de auto.Ik zet de radio lekker hard en schreeuw zowat mee. Als ik bij Matthy ben is Matthy natuurlijk nog niet klaar. Ik loop naar z'n huis toe en zie Matthy helemaal stressen.
Ik klop op de deur en als Matthy open doet zeg ik: "Hey je hoeft niet zo te stressen Raoul weet niet hoelaat we precies zouden komen." Matthy word al iets rustiger en zegt tegen mij dat hij er zo aan komt.
Ik knik en loop terug naar de auto. 5 minuten later komt Matthy ook aangelopen. Hij stapt in de auto en begint gelijk aan m'n radio te zitten. Dat doet hij altijd dus ik vind het niet zo erg.
Matthy heeft weer iets nieuws gevonden zie ik, want hij pakt z'n telefoon en opent spotify. Hij verbind op een of andere manier met m'n auto en zet bankzitters muziek aan.
Ik kijk hem verbaasd aan en zeg dat hij me dat maar eens moet uitleggen. Matthy vind het best en hij beslist nu over de muziek. Aangezien we dezelfde smaak hebben vind ik het prima.
We luisteren beetje bankzitters en suzan en freek. Als we er bijna zijn zeg ik tegen Matthy dat ik stiekem een beetje hoop dat Marit er is.
Matthy zegt dat hij dat ook hoopt. Ondertussen zijn we bij Raoul aangekomen. Marit is er niet. Toch wel jammer dat ze er niet is.
We lopen naar de deur die al open gaat voordat we kunnen aanbellen. We geven Raoul een knuffel en lopen verder. Raoul pakt voor ons 3 een biertje.
Na een halfuurtje gaat er een auto achter die van mij staan dus vraag ik me af wie het is en waar die heen gaat. Er stapt een vrouw uit en loopt naar dit huis.
Ik vraag aan Raoul of er nog iemand anders zou komen. Raoul kijkt verbaasd en loopt naar de deur. Vervolgens gaat de deur open en hoor ik volgensmij Marit.
Ik kijk Matthy aan en hij hoort het ook. Ik hoor Raoul tegen haar zeggen dat wij er zijn, maar dat ze wel binnen mag komen. Wat Marit zegt kan ik net niet verstaan, maar ze komt wel binnen.
Ik zie haar twijfelen voordat ze iets tegen ons zegt, maar zegt ons dan toch maar gedag. Ze praat lekker mee en dan vraagt Raoul ineens waaron ze zo onverwachts komt.
Marit zegt dat ze iets met hem wou bepraten, maar dat ze dat niet doet waar ik en Matt bij zijn. Ik kijk Matthy aan en dan begint Matt ineens over bankzitters.
Marit komt met hele goede ideeën voor het kanaal. Ik geef Matthy een knipoog, omdat we heel graag een producer willen, maar we kunnen geen goede vinden. Marit gaat ondertussen drinken pakken.
Matthy fluistert naar mij dat ik ervoor moet gaan. Ik knik en loop ook naar de keuken. Marit ziet me, maar zegt niks. Ik begin met: " hey we hebben nog een producer nodig."
Marit zegt:" ja en?" Ik vraag of zei misschien er over na wil denken of zei dat misschien niet wilt doen. Ze zegt dat ze erover na gaat denken. Ik loop glimlachend weg.
Marit neemt drinken mee naar de kamer en gaat dan iemand appen ofzo. Ze krijgt langzaam een hele grote glimlach op haar gezicht. Wij kijken haar allemaal aan.
Na een tijdje heeft ze het door en vraagt wat er is. Matthy zegt dat we dat beter aan haar kunnen vragen. Ze krijgt een kleur op haar gezicht en veranderd gauw van onderwerp.
Ik zie haar bedenkend naar haar telefoon kijken en dan zegt ze dat ze weer naar huis gaat en later wel verteld wat er was. Marit zegt ons gedag en loopt samen met Raoul naar de deur.
Als ze de kamerdeur uit zijn zeg ik tegen Mattthy dat ze erover na gaat denken of ze onze producer wil worden. Matthy vind het echt geweldig.
Als Raoul weer binnenkomt zeg ik het ook tegen hem. Hij is er ook heel erg blij mee. We praten nog even en om half 1 gaan Matthy en ik weer naar huis.
Raoul zwaait ons nog even uit en gaat dan weer naar binnen. Wij lopen naar de auto toe. Als we in de auto zitten begint Matthy weer aan de radio te sleutelen.
Ik vraag aan hem of hij het mij wilt uitleggen. Hij knikt en legt alles langzaam uit, want hij weet dat ik heel snel afgeleid ben. Dus dan niet meer snal wat hij bedoeld.
Hij weet dat als hij langzaam uitlegt dat ik het wel mee krijg. Als hij het me heeft uitgelegt moet ik het zelf proberen van hem om te laten zien dat ik het snap.
Volgens hem doe ik het prima. Ondertussen zijn we al bij Matthy z'n huis aangekomen. Omdat het al best laat is stelt Matthy voor of ik bij hem slaap.
Ik vind het prima dus ik zet m'n auto uit en haal de sleutel uit de auto. Matthy is inmiddels al naar de deur gelopen. Ik doe de auto op slot en loop ook gauw naar de deur.
Matthy wacht nog even op mij en dan lopen we samen naar binnen. Z'n ouders zijn al naar bed dus Matthy legt een briefje op tafel.
Matthy heeft een 2 persoons bed dus ik kan gewoon in bed liggen. Matthy heeft nog wel een korte broek en T-shirt voor me. We kleden ons allebei om.
Ik weet niet wat dit ineens is, maar ik heb gwn zin om te kijken als hij zich omkleed. Ik doe het niet, maar ik moet me echt heel erg bedwingen.
We stappen allebei het bed in en gaan nog even achter onze telefoon. Ik voel de neiging om mn arm om hem heen te slaan, maar ook dat doe ik niet.
Matthy gaat slapen dus doe ik dat ook maar. Matthy heeft nog altijd een lampje aan vanwege z'n anxiety. Ik vind het helemaal niet erg.
Eindelijk weer een deel klaar. Mn andere boek ga ik ook lekker mee verder. Voor jedereen die het wil weten Thought i could trust you... dat is mijn nieuwe boek. Ga die vooral lekker lezen hij gaat jiet heel lekker namelijk. Ik ga hier ook weer lekker door net uploaden. Ik ga verder schrijven laterss.
JE LEEST
Marit Ontmoet De Bankzitters
FanfictionSimpel gezegt Marit is verliefd op Robbie. Matthy Milo en Koen zijn verliefd op Marit. Raoul staat er een beetje tussenin TW: sh