Medya:Almira'nın konser elbisesi
Hikayeme bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim umarım sizi pişman etmem
Bu arada çoğu okuduğum wattpad kitabında erkek çapkın oluyor ama ben bu kitapta kızımızı da birazcık çapkın yaptım inşallah linç yemem:)
Ayrıca her bölümün sonuna karakterin tanıtımını koyuyorum. :))
Cringe sahneler olabilir kusuruma bakmayın lütfen
Keyifli okumalar.
NOT: ŞARKI OLARAK KOYDUĞUM BESTELERI ÖMER ÖZ'ÜN İNSTAGRAM HESABINDAN ALDIM.
Almira Karsu'danAynadaki yansımama bakarken gözlerimde hayranlık vardı. Kendimi incelemeye devam ettim kızıl saçlarımla beyaz simli elbise güzel bir uyum içindeydi ve makyaja gelirsek harika bir iş çıkarılmıştı.
Bugün benim için özel bir gündü. Bugün konser veriyordum. Ah kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Almira Karsu. Sadece bir instagram videosundan İstanbul'un en kalabalık konserine gelebilmiş biriyim. Henüz yurtdışı yoktu ama Türkiye çapında baya tanınan biriydim.
Buralara kolay gelmedim. Garsonluk, temizlik, barlarda şarkı söyleme vb. birsürü iş yaptım ama sonunda hayallerime ulaştım.
Kapının tıklanması ile düşüncelerimden sıyrıldım.
"Gir!" Diye bağırmamın ardından içeriye kuaförüm Seyfettin girdi kendisi tam bir aşkoydu."Kız saçını bozmadın değil mi?
Vallahi bir daha yapmam bozarsan. Götüm çıktı onu yapana kadar." Diye yakınmaya başladı gelir gelmez.Kaşlarımı kaldırıp, "Bozmadım Seyfo götün yerinde dursun ayrıca." Diye mırıldandım. Gözlerini devirip yanıma gelmeye başladı. Önümde durdu ve zaten düzgün olan saçlarımı düzenlemeye çalıştı.
"Kız sende hiç heyecan falan yok mu? Az heves yap." dedi alnıma bir sille çakarak. Normalde kimseyle böyle samimi olmazdım ama Seyfo başkaydı. Kıvırcık saçları, kahve gözleri vardı yüzünde tek bir tüy yoktu ve bebeksi yüz hatları vardı.
"Ne için heyecanlanayım Seyfo alıştım artık." desem de içimde asla geçmeyecek kocaman heyecan vardı. Sadece duygularımı saklamayı biliyordum.
Göz devirerek konsere gelen tanıdıklardan bahsetmeye başladı.
Biz konuşmaya dalmışken kapı tıklandı. Sefoyla anlık bir bakıştık bu bakışma buram buram 'kim olabilir?' Diyordu.
"Gir!" Diye seslendim ve içeriye kardeşlerim girdi. Abim yerine koyduğum Hakan ve manevi kız kardeşim Cemre.
Cemre doğal sarı saçları kahve gözleriyle çok güzeldi. Hakan ise dalgalı kıvırcık saçları, kavruk teni, çekik kahve gözleriyle erkek mankenlere kafa tutuyordu.
Cemre konuşmaya başladı.
"5 dakika sonra konser başlıyormuş hazır mısın?" Dedi telaşla. Ayağa kalkıp ikisinden destek alırmışçasına sarıldım. Ki zaten tek ailemden destek alıyorum.Ayrıldıktan sonra üstten bir bakış attım "Ne zaman hazır olmadığımı gördün?" Diye kendini beğenmiş yaramaz kız çocuğu gibi konuştum.
Hakan yandan bir gülüş attı ve "Bizim mandalina yine havalarda." Mandalina denmesinden hoşlanmadığımı bildiği için Cemre buna kahkaha attı. İkisine de ters bir bakış attım. Saçlarım kızıldı bir kere sadece hafif turuncuya kayıyordu.
Aklıma gelen şey ile hemen mırıldandım. "Menajerim Duru nerede?" Bunu dediğim an Duru içeriye girdi. İyi insancık lafının üzerine.
Hemen "Konser başlıyor hemen çıkmamız lazım!" Dedi telaşla. Kısa kahverengi saçları vardı Duru'nun ha birde kahkülleri. Bu şekilde çok şirin bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 NUMARA (Ara Verildi)
Teen Fiction*** "Mira! Mira! Mira!" Bana seslenen milyonlarca hayranıma mutlulukla gülümsedim. Nasıl gelebilmiştim buralara ben? Monoton bir hayatım vardı benim. Yetimhaneden ayrıldıktan sonra kafelerde garsonluk yaparak yaşamaya çalışmıştım. Ve bir gün kız ka...