Pääsimme Iveyn kanssa kotiini. Kotini oli suuri, melkein kuin kartano. Astuimme sisälle ja jätin kenkäni eteiseen. "Täällä ei pitäisi enää olla ketään tähän aikaan" totesin Iveylle, joka riisui vielä kenkiään. "Ja mitä se haittaisi, vaikka täällä oliskin joku?" Ivey kysyi ja minä hymyilin hänelle "nyt saamme olla rauhassa.. "
Ivey nyökkäsi ja katsoi minua silmiin "No mitä tehdään?" hän sitten kysyi. Hymyilin hänelle "Mitä haluat?". Sain vastaukseksi vain " En tiiä"."Onko sinulla nälkä?" kysyin. "Joo, vähän" Ivey vastasi ja kaivoin puhelimeni esille "Tilaan ruokaa, mitä haluat?". Ivey näytti miettivän hetken aikaa " öö.. Vaikka pitsaa, jos se käy sulle?".
"Toki" soitin lähiravintolaan ja tilasin yhden perhepitsan, luulisi sen riittävän. "Menee noin puoli tuntia" sanon puhelun päätyttyä.
"Ja mitäköhän me voidaan puoli tuntia tehdä?" Ivey ajatteli ääneen. "Mitä haluat?" istuin suurelle valkoiselle sohvalle olohuoneessani. "Voidaan katsoa vaikka jotain kauhuleffaa?" Ivey ehdotti ja istui sohvalle kanssani. Hän istui vähän matkan päähän minusta. Napsautin television päälle "toki".Laitoin kauhuleffan pyörimään ja jonkin ajan kuluttua Ivey säikähti yhtä kohtausta ja hän suunnilleen hyppäsi viereeni. "Anteeks, mä vaan säikähdin" Ivey sanoo hiljaa. "Ei se mitään" otin Iveyn kainalooni. Huomaan kun Ivey punastui tämän takia ja jäi kainalooni tyytyväisenä. Haistoin saman tuoksun kuin aikaisemmin kun Ivey oli istunut syyliini pullonpyörityksessä. Tuoksu oli vaniljainen, olisin voinut haistella tuota tuoksua ikuisuuden tai kauemmin.
Kuulin ovikellon ja nousin varovaisesti pois naisen vierestä, vaikken olisi halunnut. Siinä oli niin mukava olla. Hain pitsan ovelta ja maksoin. Toin pitsan sohvapöydälle ja aloimme Iveyn kanssa syömään. "Mmm tosi hyvää" Ivey sanoi hiljaa syöden pitsaa. "Luotto ravintolani" totesin ja jatkoin syömistä. Söin samalla katsellen vieressäni olevaa naista hymyillen. Ivey vähän väliä vilkuilee minua päin. Kun olimme saaneet pitsan syötyä "Kiitos, tää oli tosi hyvää" Ivey kiitti. "Eipä mitään, hyvä että maistui" vastasin.
"Mitä me nyt voitaisiin tehdä?" Ivey kysyi hymyillen. Naamalleni nousi vino, huvittunut hymy "Ajattelin että voisin viedä sinut makuuhuoneeseeni, heittää sängylleni ja.. ". Ivey on hetken hiljaa, toivoin etten edennyt liian nopeasti Iveyn makuun. "Kyllä tuo käy.." hän vastasi sitten hymyillen. Nappasin naisen syliini, vein makuuhuoneeseen ja heitin sängylleni. Menin itse hänen päälleen ja suutelin häntä. Ivey suuteli minua takaisin ja käteni alkoivat vaeltamaan hänen kehollaan. Irrottauduin suudelmasta hetkeksi ja vedin paitani pois ja heitin sen huoneeni nurkkaan. Ivey katsoi paljasta rintaa ni lihaksiani hymyillen ja aloin sitten suutelemaan häntä uudelleen. Hetken ajan päästä siirryin suutelemaan hänen kaulaansa, Ivey ilmeisesti tykkäsi siitä ainakin niiden äänien perusteella joita hän piti. Löysin herkän kohdan hänen kaulaltaan ja imin siihen jäljen.
__________________
Ivey puki vaatteitaan päälleen, jotka olin repinyt hänen päältään. Yritimme molemmat vielä tasata hengitystä. Heitin käytetyn kortsun roskikseen "haluatko käydä suihkussa?" kysyin. "joo voisin mä käydä" hän vastasi. "Voit käyttää minun suihkuani" sanoin ja aloin pukemaan rennompia vaatteita päälleni.
Näytin Iveylle missä suihku on ja hän meni käymään siellä. Vaihdoin sillä välin uudet lakanat sänkyyni, sillä aikaisemmat olivat vähän sotkeutuneet äskeisestä. Iveyin tultua suihkusta lainasin hänelle yhden t-paidan ja nukuimme yön lusikassa. Aamulla Iveyn piti lähteä, sillä hänellä oli jotain kiireitä.
Minullakin oli työjuttuja vielä hoidettavana. Täytyi tehdä muutamia kauppoja ja lähettää muutama tarjous. Ennen kuin aloin tekemää töitä läppärilläni selasin hetken Instagramia. Löysin Victorian käyttäjän ja aloin seuraamaan häntä, tykkäsin muutamasta hänen kuvastaan ja aloin sitten tekemään töitäni.
Olin saanut muutaman kaupan jo sovittua kunnes sain ilmoituksen puhelimeeni, Victoria oli alkanut seuraamaan minua takaisin ja tykkäsi uusimmasta kuvastani. Päätän käyttää tilaisuuden hyväksi, sillä todella haluan tietää mitä Victorialle tapahtui. Laitoin hänelle viestiä "meillä jäi juttu kesken eilen, muistatko?". Odotin hetken aikaa vastausta kunnes tuli taas ilmoitus " muistan kyllä" hän vastasi. "Meidän pitäisi puhua, tavataanko tänään?" kirjoitin. Victorialla kesti jonkin aikaa ennenkuin hän vastasi "puhutaan myöhemmin".
Jatkoin töiden tekoa kunnes sain ilmoituksen, ajattelin että ehkä Victoria olisi laittanut viestiä mutta ei. Omar alkoi seuraamaan minua Instagramissa ja laittoi viestiä "Hei tuota, mulla on jotain tärkeää tietoa Victoriasta. Voidaanko tavata jossain 30 min päästä?". Oliko tällä miehellä tosiaan jotain tietoa tapahtuneesta? " toki. Kerro vain missä haluat nähdä" vastasin ja sain pian vastauksen takaisin "sopiiks jos nähdään tuolla" hän laittoi sijainnin, se oli keskellä metsää. "Minkä vuoksi metsässä?" kysyin. "Tiiäks se on jotai sellasta mitä ei voi missä vaan näyttää" sain vastaukseksi.
Tein vielä yhden työjutun, laitoin läppärini kiinni ja lähdin tapaamispaikalle. Olin siellä ennen Omaria. Sitten Omar saapui paikalle hymyillen "Heii.. " hän tervehti. "Kerro asiasi, minulla on muutakin tekemistä" sanoin, minulla tosiaan oli vielä työjuttuja hoidettavana. "Haye kato.. Sä tiiät Victorian, eiksnii?" hän kysyy. "Kyllä, tunnen hänet." vastasin hänelle ärsyyntyneenä, kertoisi jo asiansa. "Okei, mist sä tunnet sen?" hän kysyi taas. "Tutustuimme aikoinaan koulussa.. Miksi sinua kiinnosta?" nyt minä kysyin. Minua vitutti tämä koko tilanne. "mua kiinnostaa koska sä viel puhut sil" Omar vastasi ja laittoi kätensä hitaasti taskuun. Tekaisin tekohymyn kasvoilleni "haluan vain tietää miten hänellä menee nykyään".
Omar otti aseen taskustaan ja laittoi sen päätäni vasten. "Iha sama mitä sä puhut sen kaa, sanon suoraan: puhut sil viel kerran mä lupaa sul, Victoria ja sä tuutte olee 2 metrii maan alla"
______________
[Ää täs ois nyt toinen luku! Toivottavasti tykkäätte tästä kirjasta! Aattelin et seuraavassa luvussa voitais vähän myös käydä Victorian ajatusmaailmaa läpi :D]
YOU ARE READING
Verellä kastettu
FantasyMitä olisi tapahtunut jos Victoria ei olisi päättänytkään elämäänsä? Jos haluat tietää mistä on kyse, suosittelen lukemaan kirjani "Kahdesti kuollut" ennen tämän kirjan lukemista, vaikka tämä ei jatko-osa sille olekaan. Huom! Victoria, Leo ja Opheli...