7: Lopeta.

14 2 0
                                    

Tw: seksuaalista ahdistelua. Lukekaa omalla vastuulla!

Victoria:

Olin matkalla naapurini bileisiin ylläni valkoinen cocktail mekko. Olin saanut snapchatissä tiedon bileistä muttei minulla ollut hajuakaan kenen bileet ne olivat. Olin silti päättänyt mennä sinne. Toivoin sydämeni pohjasta ettei Omar tulisi bileisiin, sillä hän raivostuisi jos saisi tietää että olen menossa tälläisillä "huora vaatteilla" bileisiin "esittelemään itseäni muille miehille".

Koputin suuren kartanon oveen ja Ivey tuli avaamaan oven minulle. Astuin sisään ja jätin takkini naulakkoon. Talo oli jo nyt täynnä ihmisiä, vaikka bileet alkoivat vasta noin 15 minuuttia sitten. Katselin talon kaunista mustavalkoharmaa  teemaista sisustusta ihmeissään.

Kenellä on varaa tälläiseen asuntoon?!

Kävelin olohuoneeseen, jossa oli hieman vähemmän ihmisiä kuin keittiössä jonka ohi olin tänne kulkenut. Samassa jähmetyin paikoilleni. Sohvalla istui Leo ja Ivey hänen sylissään. Lähdin äkkiä keittiötä kohti, en selviäisi tästä selvinpäin mutta en myöskään halunnut lähteä vielä. Olin päättänyt, että tänään juhlitaan kunnolla.

Join muutaman mukillisen boolia ja olin ottamassa vielä yhden mukillisen kunnes joku tarttui käteeni ja veti minut kiinni itseensä. Tunsin kuinka vahva käsivarsi kietoutui ympärilleni " Hei kaunokainen.. " karhea mies ääni huokaisi korvaani. "Mitä sinä..?" aloitin lauseeni, joka jäi kesken ku yhtäkkiä tunsin hänen seisokkinsa alaselälläni. Ahdistus valtasi minut ja halusin äkkiä pois paikalta. Yritin rimpuilla pois otteesta mutta turhaan. Mies kietoi toisenkin kätensä ympärilleni ja tunsin hänen hengityksensä päätäni vasten.

Mies alkoi heilumaan musiikin tahdissa ja oloni kävi kokoajan ahdistavammaksi. "Päästä irti.. " sanoin hänelle muttei hän vastannut mitään. Pian tunsin kuinka hän taas kumartui korvan juureeni muttei tällä kertaa kuiskannutkaan mitään vaan alkoi suutelemaan kaulaani hitaasti. Pulssini vain nousi korkeammaksi ja hengitykseni vaikeutui.

"Lopeta..!" yritin huutaa itku kurkussa hänelle. "Shh.. " hän vain hyssytteli minua ja alkoi pikkuhiljaa liikumaan  kohti lähintä vessaa raahaten minua mukanaan. Hänen huulensa olivat yhä kaulallani ja tiesin että jos selviäisin tästä hengissä kaulallani tulisi olemaan useita jälkiä.

Hän oli melkein jo vessan luona ja tiesin mitä tapahtuisi jos hän saisi minut raahattua sinne mukanaan. "Lopeta!" huusin jolloin hän alkoi imemään kaulaani vielä kivuliaammin. "Etkö kuullut mitä hän sanoi?!" kuului tuttu miehen ääni meidän takaamme. Kimpussani ollut mies lopetti kaulani suutelun ja kääntyi katsomaan tätä paikalle saapunutta miestä. Uskalsin avata silmäni ja katseeni kohtasi Leon, joka tuijotti minussa kiinni olevaa miestä vihaisesti.

"Lähde täältä." Leo sanoi miehelle, joka yhä piteli minua. Mies oli ilmeisesti sanomassa jotain mutta päätti vaieta huomatessaan Leon vakavan ilmeen ja irroitti otteensa minusta. Vedin syvään henkeä ja yritin saada hengitykseni tasaantumaan. Korvissani humisi ja näkökenttäni sumeni. Kuulin Leon sanovan jotain mutta en kuitenkaan saanut siitä mitään selvää. Jalkani pettivät alta ja päässäni pimeni.

____________________

"Onko hän kunnossa?"

"Soitanko ambulanssin?"

"Ei tarvitse, kyllä hän tästä virkoaa"

"Mitä tapahtui?"

"Hei! Hän herää!"

Kuulin vaimeasti keskustelua ja avasin hitaasti silmäni. Näin muutaman  ihmisen jotka olivat kerääntyneet ympärilleni ja tuijottivat minua. Tunsin makaavani jollain pehmeällä, nousin istumaan ja huomasin olevani sohvalla.

Verellä kastettuWhere stories live. Discover now