Varoitus! Sisältää puhetta raiskauksesta. Lukekaa omalla vastuulla!
Victoria:
Makasin sängyllä koko kehoni vapisten. Katsoin huoneen kelloa, joka näytti 2:07 ja bileiden ääniä kuului alakerrasta. Tunsin Omarin rauhallisen hengityksen niskassani ja hänen kätensä ympärilläni. Olin odottanut yli tunnin, että Omar nukkuisi varmasti sikeästi, jotta voisin livahtaa pois ilman että hän huomaisi.
Hivuttauduin varovasti irti Omarin otteesta, vedin mekkoani hieman alemmas ja lähdin nopeasti mutta hiljaa huoneesta. Juoksin portaat alas sekä alakerrassa olevan ihmispaljouden läpi eteiseen. Puin nopeasti takkini päälle ja lähdin. Juoksin kotiini pimeässä yössä niin nopeasti kuin jaloistani lähti.
Avasin oveni tärisevillä käsilläni ja varmistin, että se meni varmasti lukkoon kun menin sisälle. John ei ilmeisesti ollut kotona, hän varmaan oli mennyt Ophelian luo yöksi.
Kun pääsin huoneeseeni rojahdin lattialle itkemään hysteerisesti. Minusta tuntui ettei happi kulkenut ja sydämmeni hakkasi tuhatta ja sataa. Yritin haukkoa happea ja pyyhin kyyneliäni pois.
Omar raiskasi minut..
_________________
Leo:
Istuin sohvallani Ivey kainalossani ja keskustelimme humalaisten vieraiden kanssa. Pakko myöntää että olin minäkin jonkin verran ottanut ja se oli alkanut jo nousta päähän. Naureskelimme ja keskustelimme kunnes Victoria juoksi alas portaita meikit levinneenä ympäri naamaa. Hän oli selkeästi paniikissa.
"Victoria? Kaikki kunnossa??" kysyin muttei hän vastannut, hän vain juoksi nopeasti ulos talosta. Ivey vilkaisi minua huolestuneena.
Ei helvetti..
Kun keskustelimme hetken aikaa sitten Victorian kanssa, Omar saapui paikalle vihaisena ja vei Victorian toiseen huoneeseen. Olisiko Omar oikeasti voinut...?
Laitoin Victorialle instagramissa viestiä kysyen mitä oli tapahtunut.
____________________
Heräsin seuraavana aamuna sohvalta Iveyn vierestä. Olimme ilmeisesti sammuneet, emmekä olleet ainoat. Nousin istumaan ja katselin ympärilleni. Olohuoneen matolla makasi joku sammuneena, samoin keittiön lattialla sekä pöydällä.
Oloni oli aivan kauhea ja päätin mennä peseytymään, sillä se voisi hieman auttaa krapulaan. Nousin sohvalta seisomaan ja vilkaisin puhelimestani kelloa, joka näytti 8:16.
Puhelimeeni oli tullut ilmoitus. Se oli viesti Victorialta. Hän oli vain vastannut ettei halua puhua siitä ja että oli ihan kunnossa. Päätin kysyä Victorialta suoraan raiskasiko Omar hänet.
Victoria luki viestin, kirjoitti hetken aikaa muttei laittanutkaan mitään. Kysyin häneltä uudestaan jolloin hän vastasi: "Ole kiltti.. Älä kerro kenellekään.. En halua että Omar suuttuu enempää.."
Vittu kun saan sen miehen käsiini, vannon että..
En vastannut Victorialle mitään, laitoin puhelimen taskuuni ja lähdin yläkertaan. Astuin huoneeseeni johtaa voisin käydä suihkussa mutta heti sisään päästyäni pysähdyin. Omar oli sammunut sänkyyni.
Kävelin lähemmäs sänkyä ja Omar alkoi heräilemään. Kun hän nousi istumaan sängyn reunalle nappasin häntä kauluksista kiinni ja nostin ylös. Löin hänet seinää päin. "Mitä vittuu sä riehut?!!" Omar huusi.
"Mitä sinä teit Victorialle??!" huusin takaisin.
"Kuinnii? En mä sille mitään oo tehny??"
"Raiskasitko sä Victorian?!"
"Hayee chillaa.. En mä sitä oo raiskannu."
Löin nyrkin Omarin naamaan. "Älä puhu paskaa!" huusin tuolle.
"Mitä vittuu?!" Omar huusi ja olin jo lyömässä häntä uudestaan kunnes kuulin Iveyn kauniin ja hennon äänen ovelta "Leo..? Mitä sinä teet?"
"Pääset tämän kerran lähtemään.. Jätä Victoria rauhaan ja häivy täältä" kuiskasin vielä Omarille ennen kuin päästin hänestä irti.
"Jätä se ite rauhaa.. Se o mun." Omar sanoi ja häipyi.
"Leo, mitä tuo oli?" Ivey kysyi ja katsoi minua kauhuissaan. "Ei mitään, unohda se" vastasin ja pyyhkäisin verisiä rystysiäni pyyhekeeseen. "Unohda se?? Et sinä vain voi-"
Ivey oli sanomassa mutta keskytin hänet "Omar raiskasi Victorian, olisin hakannut hänet paskaksi jos et olisi tullut paikalle." Ivey katsoi minua yhä järkyttyneenä. "Menen suihkuun, tuletko mukaan?" kysyin ja vedin paitani pois."O-okei.. " Ivey vastasi.
___________________
Victoria:
En ollut saanut yhtään nukuttua koko yönä. Tunsin kuinka kehoni vapisi hieman yhä ja tuijotin kattoa. Kello oli noin 10 enkä ollut liikkunut senttiäkään sängyltäni, sen jälkeen kun siihen olin päässyt. Päässäni pyöri ja minun oli vaikea uskoa se mitä oli tapahtunut.
John taisi tulla kotiin, sillä kuulin ulko-oven avautuvan. Toivoin ettei hän tulisi huoneeseeni, koska en jaksaisi puhua nyt kenellekään. Kuitenkin pian kuulin kuinka huoneeni ovi aukesi. "John.. Voisitko mennä muualle, en nyt jaksaisi.. "
Sanoin hänelle hiljaa."Mä en oo John." kuului Omarin ääni ovelta. Nousin nopeasti istumaan sängylleni ja vedin peittoa enemmän päälleni. Katsoin Omaria järkyttyneenä.
YOU ARE READING
Verellä kastettu
FantasyMitä olisi tapahtunut jos Victoria ei olisi päättänytkään elämäänsä? Jos haluat tietää mistä on kyse, suosittelen lukemaan kirjani "Kahdesti kuollut" ennen tämän kirjan lukemista, vaikka tämä ei jatko-osa sille olekaan. Huom! Victoria, Leo ja Opheli...