5: Suudelmia sohvalla

27 2 0
                                    

Leo:

Siirsin rauhallisesti Omarin aseen pois kiinni otsaltani ja painoin oman aseeni kiinni hänen ohimoonsa samalla katsoen häntä suoraan silmiin. Tilanne oli mielestäni aika huvittava, kun itseäni melkein 20cm lyhyempi ja muutenkin pienikokoisempi mies alkoi uhkailemaan minua. "Uhkailitko juuri minua?" kysyin yrittäen pitää ääneni mahdollisimman rauhallisena "Joo, mitä meinaat tehä asialle?" Omar vastasi ja hymyili kuin mielipuoli, vaikka aseeni oli yhä kiinni hänen ohimossaan.

Yhdellä helpolla lyönti liikkeellä sain pudotettua Omarin aseen maahan hänen käsistään ja laitoin jalkani aseen päälle. "Sitä sopii miettiä" hymyilin takaisin hänelle.

"Eli sul on jotai vanhoi juttui sen kaa?"

"Ja mistä sinä niin päättelet?" kysyin ja kohotin toista kulmaani.

"En tiiä, ehk siit ku ootte ollu yhes joskus enne sen kuolemaa"

"Ja..?"

"Ja vielki laitat sille viestiä"

"Haluan tietää mitä hänelle kuuluu nykyään.. Tottakai minua kiinnostaa mitä hänelle kävi"

"Se ei ees ite muista mitä kävi.. " Omar huokaisi.

"Miksi luottaisin sinuun..? Puhun Victorian kanssa itse"

"Et vitus oo puhumas sen kaa"

Painoin aseen kovemmin kiinni hänen ohimoonsa. "Vittuako sinä alat minua määräämään!" melkein huusin päin hänen naamaansa.

Omar alkoi taas hymyillä kuin mikäkin psykopaatti. "Kai sä tiiät et jos sä tapat mut ni Victoriaki kuolee?" hän naurahti.

Mitä vittua tämä mies selittää?!

"Ja mitähän mahdat tarkoittaa?"

"Dont worryy.."

"Ala selittää"

"Sanoin sul älä huoli.. Sun ei tarvii tietää miten tapan sen.. "

"Sinä et tapa yhtään ketään, jos olet itse kuopattuna"

"Sanoiks et mä tapan sen? Sanoin sul et jos tapat mut ni seki kuolee.."


Onkohan tuo mies vetänyt jotain aineita vai mitä helvettiä hän horisee?!


"Et olisi niin varma"

"Älä testaa mua"

"Et ole ensimmäinen kaltaisesi nilkki jonka olen tavannut. Tiedän mitä yrität"

"Eiks nii" Omar vastasi ja onnistuu saamaan aseeni pois ohimoltaan. Iskin nyrkkini tuon miehen naamaan ja laitoin aseeni takaisin hänen päätään vasten.

Hän potkaisi minua haaraväliin ja irvistin kivusta. Samalla Omar onnistuu nappaamaan aseensa maasta.

Helvetti

Osoitin häntä aseellani ja panoin liipaisinta. Luoti osui suoraan Omaria jalkaan ja hän karjaisi kivusta, hänen naamalleen tuli tuskallinen irvistys. Hänen jalastaan alkoi tulla aika paljon verta, mutta en välittänyt. Ei olisi ollut ensimmäinen kerta kun olen tappanut jonkun.

Yleensä tapoin ihmisiä jotka satuttivat minua tai läheisiäni tai pettivät luottamukseni.

Hetken ajatteluni kuitenkin keskeytti jäätävä kipu kyljessäni. Tuo idiootti oli ampunut minua kylkeen. Laitoin äkkiä käteni ampuma kohtaan ja huomasin, että siitä tuli oikeasti ihan vitusti verta. Painoin kädelläni kohtaa, jotta se tyrehtyisi. "Voi kuule teit ison virheen" sanoin ja haukoin hetken happea ennen kuin kamppasin jalalla tuon miehen maahan. Laitoin jalkani Omarin käden ja hänen aseensa päälle.

Verellä kastettuWhere stories live. Discover now