Tw: Sisältää smuttia!
Victoria:
Omarin ja minun kiihkeän hetkemme jälkeen olin aika pian lähtenyt kotiin. Nukuin erittäin huonosti, sillä kämppikseni oli hankkinut seuraa itselleen. Olin kuullut heidän puuhansa seinäni läpi.
Menin keittiöön, jossa John olikin naapurini Ophelian kanssa, hän järjesti ne bileet muutama päivä sitten.
"Huomenta, sähä näytät pirteeltä!" Ophelia huikkasi huomatessaan minut. En ehtinyt vastaamaan hänelle mitään kun John jo avasi suunsa. "Hei Victoria, mis olit viime yönä?" hän kysyi. "Olin Omarin luona illalla ja tulin yöksi kotiin. Tajuatteko kuinka paperia nämä seinät ovat?" vastasin hänelle ja samalla Ophelian naama muuttui täysin punaiseksi.
"Öh.. Ei tajuttu, sori.." John vastasi ja raapi niskaansa. "Jos voisitte seuraavalla kerralla olla vähän hiljempaa.. " sanoin ja kaivoin kaapista aamupala tarvikkeita pöydälle. "Sori siitä" Ophelia yskäisi naama punaisena. "Joo, voidaan yrittää" John vastasi minulle.
"Ei kai me pidetty sua kauaa hereil?" Ophelia kysyi. "Nukahdin pari tuntia sen jälkeen kun olitte lopettaneet" vastasin ja haukkasin leipääni. "Ouch" John sanoi.
___________________
Leo:
Olimme Iveyn kanssa kävelyllä kotini lähellä, hän halusi lähteä kävelylle kanssani. Olimme matkalla puistoon kun huomasin Victorian. Victoria kävelee ohitsemme ja nopeutti askeliaan. Otin muutaman nopean askeleen ja nappasin häntä käsi varresta. Halusin puhua hänelle. "Victoria-" olin aloittamassa kun hän keskeytti lauseeni. "Päästä irti!" hän huusi.
Ivey pysähtyi myös ja katsoi minua ja Victoriaa hämmentyneenä. "Miksi välttelet minua? Et vastannut viesteihini." kysyin Victorialta. "Oletko aivan sekaisin?! Tiedän, että ammuit Omaria!!" Victoria huusi minulle. Ivey katsoi minua järkyttyneenä. "Minun piti varoittaa sinua hänestä." vastasin rauhallisesta ja Victoria yritti repiä kätensä irti otteestani. "Jos minun jotakuta pitäisi varoa niin sinua!!" hän huusi.
"Se mies ei ole niin viaton kuin luulet"
"Päästä irti minusta tai soitan poliisit!"
Huokaisin ja irrotin otteeni. Victoria lähti nopein askelin pois päin. "Kuka toi oli..?!" Ivey kysyi hetken ajan päästä. "Victoria." vastasin lyhyesti. "Jatketaan matkaa" Ivey sanoi ja lähti puistoa kohti, menin hänen peräänsä.
Ivey oli lähes koko matkan hiljaa. "Olet aika hiljainen, onko kaikki hyvin?" kysyin häneltä. "Mietin vaa sitä mitä Victoria sanoi" hän vastasi ja vältteli katsekontaktia. "Älä vaivaa päätäsi sillä." vastasin hänelle.
______________
Päätimme Iveyn kanssa järjestää bileet luonani. Saimme kaiken valmiiksi bileitä varten ja Ivey ilmoitti snapchatissä bileistä.
Istuin sohvalleni ja Ivey istui hajareisin syliini. Tässä olisi vielä kaksi tuntia ennen kuin bileet alkaisivat. "Mitä haluaisit tehdä? Tässä on vielä hetki aikaa ennen kuin muut tulevat." kysyin häneltä. Ivey ei ehtinyt vastaamaan mitään ennen kuin aloin suutelemaan hänen kaulaansa. Ivey huokaisi.
Lopetin hänen kaulansa suutelun ja samassa Ivey suuteli minua. Suutelimme kiihkeästi jonkin aikaa ja samalla käteni kiertelivät ympäri hänen kehoaan.
Irrottauduin suudelmasta hetkeksi ja vedin hänen paitansa pois. Hengitimme molemmat raskaasti.
Kaadoin Iveyn sohvalle alleni ja jatkoin hänen kaulansa suutelemista. Hän huokaisi ja tajusin löytäneeni herkän kohdan hänen kaulaltaan. Aloin imemään fritsua siihen.Suudelmani siirtyivät alemmas Iveyn kaulalta hänen rinnoilleen. Kuin sanattomasta pyynnöstä Ivey nosti yläselkäänsä irti sohvasta ja sain käteni hivutettua avaamaan hänen rintsikoidensa hakaset. Vedin hitaasti rintaliivit pois hänen päältään ja nuolaisin hellästi hänen toista nänniään. Ivey voihkaisi.
Ivey veti paidan pois päältäni ja kosketteli rintalihaksiani hellästi. Suutelin Iveyä ja hän vastasi suudelmaani. Samalla hivutin käteni hänen lantiolleen ja vedin hänen housunsa pois hänen päältään. Jatkoin suudelmia alaspäin samalla ku Ivey huokaili.
Suutelin hänen bikiinirajaansa ja sormellani hyväilin häntä sieltä.
"Leo... Mh.. Mene jo asiaanhng.." hän huokaisi. "Oletpas sinä malttamaton.." naurahdin ja vedin hitaasti hänen alushousunsa pois. Suustani karkasi tyytyväinen murahdus.Olin niin kovana, että se sattui ja luulin jo että housuni ratkeaisivat pian. Vedin omatkin housuni pois ja nappasin taskustani kondoomin, laitoin sen paikoilleen.
Päätin vielä vähän kiusoitella Iveyä ja aloin nuolemaan häntä, pyörittelin kieltäni hänen sisällään. "Vittu.. " Ivey vaikersi ja tarttui hiuksiini kiinni.
Päätin lopettaa Iveyn kiusoittelun ja työnnyin hitaasti hänen sisäänsä. Huokaisimme molemmat raskaasti.
Tunsin kuinka Iveyn kynnet upputuivat selkääni kun aloin liikkua hitaasti. "Nopeammingh.. " Ivey huohotti korvaani. Nopeutin tahtiani ja upposin kokonaan hänen sisäänsä. Jatkoin varovasti nopeita työntöjä ja huokailimme molemmat.Ei mennyt enää kauaa aikaa kun Ivey jo melkein huusi ja koko hänen kehonsa jäykistyi. Hän alkoi vapisemaan allani ja jatkoin työntöjäni läpi hänen orgasminsa. Muutama työntö vielä ja minäkin tulin. Karjaisin ja pysähdyin.
Huohotimme molemmat sohvallani, vedin itseni ulos Iveystä ja hän huokaisi. Painoin suudelman hänen otsalleen ja kävin heittämässä kortsun roskikseen. Menin makaamaan hänen viereensä ja otin hänet syleilyyni.
_______________________
Heräsin siihen, kun Ivey nousi nopeasti pois sohvalta ja alkoi paniikissa pukemaan päälleen. Katsoin häntä kysyvästi, hän avasi suunsa muttei ehtinyt vastaamaan mitään kun kuului ovikellon ääni. Katsoin kädessäni olevaa rannekelloani, olimme ilmeisesti nukahtaneet yli tunniksi ja nyt vieraat olivat jo tulossa. "Voi helvetti.. " sanoin ja nousin äkkiä sohvalta pukemaan vaatteita.
Ivey oli saanut jo vaatteet päälleen ja minä olin vasta ottamassa paitaa lattialtani. Ivey katsoi minua kysyvästi. "mene vain avaamaan" vastasin Iveyn sanattomaan kysymykseen.
Sain paidan päälleni kun ulko-ovelta alkoi kuulumaan hälinää. Ei mennyt aikaakaan kun koko taloni oli jo täynnä ihmisiä, ilmeisesti Iveyn lähettämä snapchat oli lähtenyt kiertoon.
YOU ARE READING
Verellä kastettu
FantasyMitä olisi tapahtunut jos Victoria ei olisi päättänytkään elämäänsä? Jos haluat tietää mistä on kyse, suosittelen lukemaan kirjani "Kahdesti kuollut" ennen tämän kirjan lukemista, vaikka tämä ei jatko-osa sille olekaan. Huom! Victoria, Leo ja Opheli...