Nishiki:
Günüm aydın oldu|Çünkü okula gelir gelmez seni gördüm|
Umarım senin de günün aydın olur|
Hem|
Neyse|
(08.55)Tören niye hala başlamadı|
Ve sen niye hala ortalıkta gözükmüyorsun?|
(09.17)(SeonKim çevrimiçi)
Nishiki:
Görmemene rağmen yazmak garip hissettiriyor|Üstelik çevrimiçi olduğunda çok heyecanlanıyorum|
Mesajlarımı okuman kim bilir bana ne yapar|
(09.25)Yazarak yine aynı şeyi mi yapıyorum Seonwoo|
Jake'in dediği şeyi işte|
Ne olduğu hakkında bir fikrim yok|
O diyene kadar gelecekte belki de seni bir daha göremeyeceğimi fark etmemiştim|
Bunun korkunç olması normal mi|
Çünkü beni biraz korkuttu da bu ihtimal |
Ah gördüm seni|
Neden hala çevrimiçisin|
Sahneye çıkman gerekmiyor mu|
(SeonKim çevrimdışı)
Nishiki:
Sanırım başlıyor~|(Nishiki çevrimdışı)
●
"Kıskandırmak gibi olmasın ama Kim Sunoo az sonra benim adımı seslenecek. Benim!"
Son kelimeyi üzerinde durarak söylediğinde gözlerini sahneden çekip Jake'e döndü Riki. Parmağını kendi göğsüne doğrultmuştu ve kocaman açtığı gözleriyle Riki'nin tepki vermesini bekliyordu. İstediği tepkiyi alamayınca elini indirip yerinde kıpırdandı.
"Seni kızdırmaya çalışıyorum ama bana tepki bile vermiyorsun."
Riki sahneye doğru kaçamak bir bakış atıp yine Jake'e döndü.
"Senin adını söylemesini kıskanmam." Etrafını saran onlarca insanın üzerinde kısık gözlerini gezdirip sinirli bir ifade yerleştirdi yüzüne. "Ama onların adını söylemesi... Ah bilemiyorum, bu kötü oldu. Sanırım artık onu herkesten kıskanıyorum."
İkisi de birbirlerine bakıp tebessüm ettikten sonra anlaşmış gibi sahneye döndüler ve iki çift göz de aynı kişiyi bulmasıyla ona odaklandı. Üzerinde okul forması olmasına rağmen bugün daha farklı gözüküyordu. Lacivert ceketini giymiş, gömleğini sonuna kadar ilikleyip kravatını özenle bağlamıştı. Uzun siyah saçları anlına dökülüyor, yüzünün bir kısmını gizliyordu. Telaşlı elleri beyaz kağıtları alabora ederken bir yanındaki öğretmenlerle konuşuyor bir etrafına bakınıyordu. Öğretmenler yanından uzaklaştığında yanaklarını şişirip saçlarını geriye attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴇᴀʀʟᴇss • sᴜɴᴋɪ | ᴊᴀᴋᴇʜᴏᴏɴ
Romance"Üzgünüm, daha kötü olamayacağıma eminim." Aşkı kendisini tüketen Riki, sevdiği çocuğa bunu izah edemeyecek kadar korkmaktadır lakin arkadaşı Jake onun yerine ilk adımı atar. # 1 - enhypen # 1 - fear # 1 - fearless •Ana çift Sunki'dir. Texting...