Hetedik fejezet

3 1 0
                                    

Nem is igazán emlékszem, hogyan kerültem vissza a szobámba. Annyit vettem észre, hogy Gray ott ül szokásos helyén a széken az ablak előtt. A szemem törölgetve ültem fel, miközben meghallottam, hogy az eső kopog odakint.
Gray felém nézett és most már kisimultabb, gyengédebb volt a tekintete. Mintha egy kis halvány mosoly is megbújt volna a szája sarkában.
- Jó reggelt álomszuszék! - üdvözölt kedvesen, mire én odaültem a vele szemközti székre.
- Mennyi ideje voltam kiütve? - a hangom a végére megbicsaklott.
- Talán két napig, aztán stabilizálódott az állapotod és visszahoztak ide, de lelkemre kötötték, hogy vigyázzak rád.
- Két napig feküdtem csak úgy? Ez hihetetlen. Mintha percek lettek volna csak.. -mondtam, mire Gray megfogta óvatosan a kezemet.
- De most már nincs miért aggódni, rendben leszel. Én pedig vigyázok rád és itt leszek mindig.
A szívem úgy érzem elolvad, mikor belenéztem nagy zöld szemeibe. Mosolyára pedig bukfencezett egyet a gyomrom is. Aztán az asztalon lévő szerkezetre ugrott a tekintetem.
- Ez egy laptop. De miért van itt? - kérdeztem.
- Úgy gondoltam, hogy meguntad a naplós írást, így arra jutottam, hogy talán inkább szívesebben pötyögnél. Hiszen ez egyszerűbb. - tolta élem a lecsukott fedelű gépet, mire hirtelen mintha villanykörtét gyújtottak volna fel a lelkemben.
- Ez nagyon nagylelkű, köszönöm! - próbáltam egy mosolyt magamra erőltetni, mert még mindenem sajgott és zsibbadt.
- Csak óvatosan! Ráérsz akkor elkezdeni pötyögni, amikor már rendben leszel, de most még pihenned kell. - felelte, mire beleegyezően bólintottam.

Amikor Gray elment még sokáig néztem a gépet, ami még mindig lecsukva hevert a kis asztalon. Aznap már nyugodtabban pihentem le éjszakára.

Melankólia (befejezett)Where stories live. Discover now