Güne şiddetli baş ağrısı ile uyanan Felix ilk olarak elini mor desenli telefonuna uzatdı.Saate bakıyordu saat çoktan 9 olmuşdu bile.Oysaki Felix saat 8-de şirketde olmalıydı.Derhal yataktan kalkan Felix ilk önce duş almak için banyoya girdi.Üstünü çıkarmaya başladı.Duşun sıcak suyunu açdı və sarı uzun saçlarını savurarak saçımı sağa sola hareket etdirdi ve suyun altına geçib yıkanmaya başladı.Duşdan çıktıkdan sonra Felix masanın üzerinde kahvaltısının geldiyini gördü.Herhalde ben duştayken getirmişler dedi içten.Felix kurulandıktan sonra gardıropundan siyah takım elbiseyi seçti ve giyindi.Aynanın karşısına geçen Felix saçını kurulamaya başladı.Saçları ipek gibi,pamuk gibi yumuşak ve sapsarıydı.Felix artık hazırdı odasına konulan kahvaltı tepsisine dokunmadı ve tepsiyi götürüb odadan çıktı.Merdivenlerden skaince inerek holün sağ tarafındaki mutfağa gitdi.
Felixi gören hizmetçilerHizmetçi: Günaydın efendim.
Felix: Günaydın
Hizmetçi: Yemeğinizi yememişsiniz yoksa beyenmedinizmi.
Felix: Hayır hanımefendi dokunmadım bile sadece babamlarla yemek istedim.
Hizmetçi: Aslında efendim babanız çoktan çıktı onun için yemeğinizi odanıza göndermemi söyledi.
Felix: Benimkide soru işte ne zaman babam benimle bir masaya oturduki.
Hizmetçi bir şey söylemedi.
Felix: Tamam hanımefendi teşekkürler yemek için ben dışarıda yerim.
Hizmetçi: Buyurun Felix bey.
Felix mutfaktan çıkarak bahçe kapısına yöneldi.O sırada Felixin Ağabeysi Seungmin arkadan Felixe seslendi.
Seungmin: Hey Felix.
Felix sesi duyar duymaz arkasına döndü.
Felix: uyanmışsın beni uğurlamazsın sandım.
Seungmin: saçmalama sadece babamın sana hâla kızgın olmadığını söylemek istedim.
Felix: biliyormusun Seungmin umurumda deyil.
Felixin bu atarlı davranışı Seungmini kızdırmıştı.
Seungmin: benimle düzgün konuşman gerektiğini kaç kez söylicem.
Felix Seungminin kızgın olduğunun farkına varmıştı onun için uzatmaq istemedi.
Felix: özür dilerim gitmem gerek.
Dedi ve kapıyı açıb dışarı çıktı.Felix arabasına doğru giderken telefonu çaldı.Arayan küçük kardeşi Handı.
Felix: Efendim canım.
Han: Abi senin emretdiyin gibi bizden uyuşturucu kaçakçılığı yapan adamı buldum.İsmi Yoongi,Min Yoongi 1993 doğumlu anne babası 2017 yılında gemi kazasında hayatlarını kaybetmiş,kendisinin şu an da birbis yeri yok ve Park Jimin diye biri ile yaşıyor sanırım sevgilisi ve son olarak bu gün saat 12-de Mafya tarafından evine baskın yapılmış ve Yoongiyi yaralamışlar.
Felix: Mafya,Mafya dedin öyrendinmi kimin olduğunu.
Han: Hayır abi amma ipuçlarım var.
Felix: Hadi bakalım alalım ipuçlarını.
Han: Bugün Jiminin evinin yakınında siyah bir araba görmüşler. Ve arabadan inen 3 kişi.Biri en önde gidiyormuş diyeri en arkada.
Felix: Önde giden patrondur.
Han: Aynen öyle ve garip olan şu ki önde giden ünlü mafya babası Christopher Bangın oğluna benziyordu.
Felix: nasıl yani.
Han:Abi senin onu görmediyini biliyorum bende görmedim amma adamlarım onu bir kaç kez gormüş ve tanıyor, sanırım Yoongiyi yaralayan kişi Hwang Hyunjin.
Felix Hyunjinin ismini duyunca garipsedi neler olduğunu anlamak istiyordu.
Felix: teşekkürler canım yeni gelişme olursa beni ara.
Han: Okay
Felix Hanla konuşmasından sonra arabaya bindi ve şirkete yola koyuldu.Yol boyunca kafasının içinde Hyunjin ismi yankılanıyordu bir yandan da neden Hyunjinin Yoongiyle ne işi olduğunu anlayamadı.Felix şirkete varmak üzereydi.Arabayı şirketin aşağı mahallesindeki otoparka park etmek için arabayı aşağı mahalleye sürdü.Arabayı park eden Felix şirketin arka girişinden içeri girdi.Çalışanlas Felixi görüb kore üsulu selamladılar aynısını Felix onlar için yaptı.sonra asansöre binip 7-ci kata çıkmak için düğmeye bastı.Felix yukarı çıktıkdan sonra kendi odasına değil babasının odasında gitmek istedi.Öylede yaptı babası Changbinin odasına gitdi.Kapiyı çaldı.
Changbin: Gir.
Felix içeri girir.
Changbin: Ooo Felix beyimizde uykusundan kalkmış ve işe gelmesi gerektiğini anlamış.
Babasının bu alaycı konuşmasına dayanamayan Felix karışılık verdi.
Felix: Seni özlediğim için gelmedim SEO Changbin önemli konu var bilmem anlarmisın.
Felixin önemli dediyi konu Changbini meraklandırdı.
Changbin:Anlat!
Felix Hanın araştırıb bulduğu tüm her şeyi babasına anlatdı.
Changbin: Garip.
Derken telefonu çaldı.
Arayan Bangchandı
Changbin: Dinliyorum.Önemli deyilse vaktimi alma,saat kaçta.Okay yarın saat 8-de.
Felix şüpheli bakışlarla Changbinij telefonla konuşmasıni izliyordu.
Changbin: Gerçekten garip
Felix: Ne oldu
Changbin: Bangchan, yarın bizi yemeye davet ediyor.
Bunu duyan Felix şok oldu hemde tedirginlendi. Bir yanı gitmek istəsədə diğer yanı gitmemek istiyordu.
Changbin: Git hazırlan yarın korumalarıda alıb New Beauty isimli restoranda olsunlar.
Felix onaylarcasına kafasını salladı ve evet dedi sonra ayağa kalkıp odadan çıktı.Kendi odasına gitdi ve uzun uzun düşünmeye başladı.
Felix: Neden Yoongi,Neden Hyunjin belkide yarınki yemekte bunu öyreneceğim.
Felix: Evet yarınki yemek,mutlaka orda olmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Sonsuzluk
ActionBu bir mafya ve aşk hikayesidir Tüm insanlardan nefret eden ve önüne geleni öldüren zengin mafya oğlu Hwang Hyunjin Ve onların düşmanı olan uyuşturucu şirketinin patronunun temiz kalpli amma bir o kadar da asabi oğlu Lee Felix. Onların yolu kesişece...