Hyunjin eve geldikten sonra duş almak için banyoya girdi.Kiyafetlerini çıkaran Hyunjin çırılçıplak banyonun ortasında durmuş saçının tokalarını çıkarıyordu o sırada kapı çaldı.
Bangchan: Saat 8-de unutma
Hyunjin: Anladık be şimdi kaybol duş alacağım.
Bunu dedikten sonra Hyunjin telefonunu götürür ve müzik listesine girer.Duş alırken rahat bir müzik dinlemek ister.Telefonun sesini fulleyib sıcak suyun altına girer ve yıkanmaya başlar.Felix şirketden eve dönmek için arabasına doğru gider.Arabasina biner ve otoparktan uzaklaşır.Yol boyunca bugün yaşanacak akşam yemeğini düşünüyordu.Felix eve vardıktan sonra kapıdan içeri girerken Han ile karşılaşır.
Han: sonunda geldin bomba haberlerim var
Felix: yorgunum canım sonra anlat
Han: Amma bu çok önemli Hyunjin hakkında
Felix: Tamam anlat dinliyorum
Han: Jiminin evine baskın yapan Hyunjinmiş
Felix: nerden öğrendin.
Han: Jiminin komşuları Beomgyudan öğrendim.O gece silah sesi duymuş ve balkona çıkmış ve Hyunjini dışarıda telefonlar konuşurken görmüş.
Felix: Vay alçak,peki nedenini öğrendinmi.
Han: hayır abi
Felix: Tamam sende hazırlan 1 saat sonra babam,sen,ben ve abim buluşmaya gidiyoruz.
Han: okay abiPark Jimin: iyimisin aşkım.
Yoongi: Biraz acıyor amma iyiyim
Jimin: Merak etme o alçağa gününü göstereceyim.
Yoongi: hayır hiç bir şey yapmayacaksın, onun ne kadar tehlikeli biri olduğunu biliyorsun.
Jimin: Amma böyle elimiz kolumuz bağlı kalamayız
Yoongi: meraklanma geçicek
Dedikten sonra Jimine sarılır ve dudağına öpücük kondurur.
Jimin: səni seviyorum Yoongi asla sana zarar gelmesini istemem.
Yoongi: bende seni seviyorum hayatım.
İkisidə bir birinin üstüne uzanarak anın tadını çıkarırlar.Hyunjin artık hazır sayılırdı tek eksik silahdı.
Hyunjin: silahımı getirin.
Hizmetçi hanım koşarak Hyunjinin odasından silahını getirmeye gider.
Hyunjin: Baba I.N nerde
Chan: Bodrumdaydı,biliyorsun sabahdan akşama resim çiziyor.
Hyunjin: sikerim onun resmini,gidib onun getiriceyim.
Hyunjin ne kadar zalım,asabi, kötü biri olsada I.N-e laf geçiremiyordu.Çünkü I.N tek kardeşiydi ve ona fazla yüklenmiyordu.
Hyunjin: kapı, kapı açık mı
I.N: açık gir
Hyunjin kapıyı aralar ve bodrum merdivenlerine doğur ilerler.
Hyuniin: Sabahtan beri burda ne bok yapıyorsun.
I.N: senin bok dediyin benim bu evden kurtuluş biletim.
Hyunjin: saçma sapan konuşma görende sana evde işgence yapıyoruz sanıcak.
I.N: belki fiziksel deyil amma kalbime uyguladıin şiddet çok fena.
Hyunjin:palavrayı kes,git hazırlan çıkıyoruz.
I.N: nereye
Hyunjin: gidince görürsün hadi oyalanma.
Hyuniin bodrumdan,I.N yanından ayrıldıktan sonra dışarı arabasına gider.
Hyunjin: I.N bekleyene kadar ölümüm yaklaşıyor resmen.
I.N: söylenme geldim.
Hyunjin: sonunda babam nerde.
I.N: içeride geliyorum dedi.
Hyunjin: tamamFelix artık gitmeye hazırdı,koridorun sonunda durmuş Seungmin ile Hani bekliyor.
Han: ben hazırım
Seungmin: 5 saat makyaj yaparsam bende hazır olurum Hancım.
Han: ne alakası var be hem sen kendine bak yarım kilo allık sürmüşsün.
Seungmin: seni şimd-
Felix: Susun, gitmemiz gerek.
Felixin araya girmesiyle salinleşdilee ve aşağıya babalarınin yanına indiler.
Hepsi arabaya binip yola koyuldular.I.N: işte babamda geldi.
Hyunjin: ne yapıyorsun sen içerde hadi geç kalıyoruz.
I.N: duyanda sanıcak kız istemeye gidiyor,dua et cesetini eve getirmeyelim.
Hyunjin: ağzını topla kafanı uçururum.
Chan: yeter arabalara binin.Hwang aileside yola koyuldu artık son durak New Beauty Restoran.
SeoLee ailesi artık restorana varmış ve oturmuşlardı.
Changbin: Bize saat 8-de burda olmamızı söylüyor kendizi ortalarda yok.
Han: Baba
Changbin: efendim
Seungmin: geldiler.
Hyunjin sihay Ceketi ve kıpkırmızı pantolonu ile göz kapaştırıyordu.
I.N-in Kahverengi ceketi ve beyaz pantolonu ise ayrı bir hava katmışdı ona.
Hyunjin: Merhabalar
Felix Hyunjinden gözünü alamıyordu ilk kez gördüğü adamın bu kadar yakışıklı, sexy birisi olacağını düşünmemişdi.
Hyunjin gözünü Felixe taraf çevirdi bu zaman Felix çabucak gözünyana çevirdi.
Hyunjin hafif gülümseme ile
Hyunjin: Sen Lee Felix olmalısın
Felix: E-evet benim
Hyunjin: düşündüyümden yakışıklısın
Felix: ne demek istedin anlamadım
Hyunjin yine hafifçe güldü amma yanıt vermedi, yüzünü Changbine döndürdü.
Changbin: oturun ayakta kalmayın.
Hepsi otururlar.
I.N Hyunjin ile Hanın arasında oturur, Hyunjin ise Felixle göz göze gelecek şekilde karşısında oturur.
Konuyu Felix açar.
Felix: neden Yoongi
Ne yapacağını bilmeyen Hyunjin lafı geveler.
Hyunjin: Yoongi de kim
Felix: Hani dün gece saat 12-de Jiminin evine baskın yapıb silahla ayağını nişan aldığın Yoongi.
Hyunjin artık Felixin her şeyi bildiyini anladı ve yavaşça elini beline götürerek.
Hyunjin: Ne anladın peki
Felix: Jimin ile alıb veremediğini ne var
Hyunjin: Bu seni ilgilendirmez
Felix elini beline atar ve el çabukluğuyla silahını çıkarır.
Bunu gören Hyunjin belindeki silahı çıkarıb Fekxie doğrultur.
Koskoca salonun ortasında bir birlerine silah çekib öylece durmuşlardı.
Han tedirgin olmuşdu ne yapacağını bilemedi.
Han: durun buraya bir birimizi öldürmeye gelmedik.
Felix: Han ben onun için geldim
Hyunjin Felixin ne kadar inatçı olduğunun farkına vardı ve silahını indirme kararı aldı.Silahıni indiren Hyunjin Felixin oturduğu sandalyeye yaklaştı.
Hyunjin: bu kadar öfke kalpe zarar canım benim
Felix ne yapacağını bilemedi ve tek el ateş etdi.
Restorana bağırış sesleri yayılmışdı.Herkes korkudan dışarıya atıldı. Amma Hyunjin yaralanmamışdı dimdik karşısında duruyordu.
Hyunjin: yapa bileceğin bu kadar mı
Felix bir şey demeden restorandsn çıktı arkasından da Hyunjin çıktı.
Hyunjin: bekle
Diyerek Felixin kolunu tutar ve kendisine çeker
Hyunjin: nereye gitdiyini sanıyorsun.
Bu sırada Felix biraz daha Hyunjine yaklaşır .
Felix: seni öldüreceğim
Hyunjin: yapacağıma eminim
Felix artık kendini tutamaz ve Hyunjinin dudaklarına yapışır ve dakikalarca orada öpüşürler.
Hyunjininde Felixe karşı hissleri vardı ve artık şu an ortaya çıktı.
Hyunjin elleriyle Felixin belini kavrar ve kendine çeker ve bu sırada Felix Changbinin geldiyini görür ve Silahı eline alıb Hyunjinin ayağına tek el atış eder.
Hyunjin bağırmaya başlar.
Hyunjin: Aaaa alçak,orospu seninkendi ellerimle derini yüzücem
Diyerek bağırır.
Felix atış etdikden sonra arabasına biner ve hızlıca ordan ayrılır.
Han ve Seungmin Felixin gitdiyini gördükten sonra babasınıda yanına alıb oradan uzaklaşırlar.
Hyunjin acı içinde yerde hala bağırıyor.
I.N: sakin ol sadece sıyrık
Hyunjin: sikdirtme belanı hemen doktor çağır.
I.N ile Chan Hyunjini hastahaneye götürürler. Saat 11 olmak üzereydi SeoLee ailesi her kes kendi odasına çekilmişdi.Felix ise kendi odasında yatağına yatmış ve tavana bakıb bugün olanları düşünüyordu.Hyunjini öpmesi gözünün önüne geldikçe gülümsüyor ve ateş etdiyini hatırlayınca kahkahalara boğuluyordu.
Felix: benim olacaksın.Hyunjin hastahaneden geldikden sonra odasında yatağına yatmışdı. Ve olanları düşünüyordu. Felixin onu öpmesi hoşuna gitmişti. İstemsizce hafif gülümseme dokundu dudağına. Ve yavaşça
" BENİM OLACAKSIN" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Sonsuzluk
ActionBu bir mafya ve aşk hikayesidir Tüm insanlardan nefret eden ve önüne geleni öldüren zengin mafya oğlu Hwang Hyunjin Ve onların düşmanı olan uyuşturucu şirketinin patronunun temiz kalpli amma bir o kadar da asabi oğlu Lee Felix. Onların yolu kesişece...