O gece Felix ve Hyunjin için en güzel anlardan biriydi.İkiside aşırı eğlenmiş ve rahatlamışlardı.
Geceyi birlikte geçiren ikili sabahın ilk ışıklarıyla uyanmışlardı.
Felix: günaydın tatlım.
Hyunjin: günaydın meleyim.Şimdi nasılsın?
Felix: düne bakmış gayet iyiyim.Bu arada ben az önce banyoya gitmişdim geri döndüğümde telefonun çalıyordu.
Hyunjin: gerçekden mi dur bakayım.Hyunjin telefonu götürür ve Felixin de dediği gibi 3 kere Chan aramışdı.
Hyunjin: babam aramış.Sanırım bişey olmuş yoksa beni bu kadar aramazdı.
Felix: aşağı inelim kahvaltı yapalım sonra çıkarız,beni ordan evə bırakırsın.
Hyunjin: tamam üstümü değişip geliyorum.
Felix kahvaltı için yemek salonuna gider ve kahvaltının hazır olduğunu görür.
Felix: vay anam babam be kısa zamanda hazırlanmış herşey.
Hyunjin: sofra hazırmı.
Diye Hyunjin yukarıdan bağırır.
Felix: evet canım hazır.
5 dakika sonra Hyunjin de aşağı iner ve ikiside güzelce kahvaltı yaparlar.
Hyunjin: doydun mu?
Felix: zaten açlığımı dün senin sayende dindirdim.Felix imalı bakışlarıyla Hyunjine bakıyordu.
Hyunjin: açmısın peki.
Felix: eh birazHyunjin masadan kalkar ve Felixin yanına gelir.Elleriyle saçlarından tutub arkaya çeker ve dudağını öpmeye başlar.
O sırada hizmetçi içeri girer ve onları görür.
Hizmetçi: efendim arabanız hazır.
İkiside telaşla kendilerini toparlar ve ayağa kalkarlar.
Hyunjin: içeri girerken kapıyı çalmağı öyrenemedin sende.
Hyunjin Felixin elinden tutar ve arabaların gitmek için dışarı çıkarlar.
Hizmetçi Felixe bakar gülümser.Felix o kadar utanmışdı ki kıpkırmızı olmuşdu.
Hyunjin: geç hadi.
Felix: orda beni öp diyen mi vardı.Utancdan yerin dibine girdim
Hyunjin: boş ver sanki bilmeyeceklerdi.
Felix: ha bide bilmesi mi gerekiyordu.Hyunjin gülerek Felixi kucaklar ve dudağına öpücük kondurur .
Hyunjin: hadi otur yolumuz uzun.
İkisi arabaya bindiler ve yola koyuldular.
***
Jimin: seni aradı mı?
Yoongi: hayır o günden beri aramadı.
Jimin: belki unutmuşdur.
Yoongi: sanmam, meşgul olmalı.
Jimin: dikkat et kendine bu seferde yaralanmanı istemiyorum .
Yoongi: merak etme bir planım var artık bize bulaşmayacak.***
Hyunjin ile Felix artık Seoul varmış dı.İlk durak Felixin eviydi.
Hyunjin: geldik Şahım.
Felix: teşekkürler Vezirim.İkiside orda vedalaşıp ayrılırlar.
Felix eve doğru ilerler.Ve o sırada kapıda Yoongiyi görür.
Felix: ne işin var senin burda.
Yoongi: anlatacaklarım var.
Felix: gel benimle burda olmaz.Felix Yoongiyi de alıb evlerinin yakınında ki kafeye giderler.
Felix:O ne anlatacaksın?
Yoongi: Hyunjin...Hyunjin artık eve varmıştı.
İçeri girerken Chanı görür.Hyunjin: noldu defalarca aramışsın.
Chan: kardeşin,neden Bodrumdan çıkmıyor.
Hyunjin: banane ya kendisi bilir.
Chan: yaptığın için ola bilir mi?
Hyunjin: uğraşamam seninle şimdi git başımdan.Chan çok sert bir şekilde bağırarak.
Chan: sana kardeşinle aramda ne olduğunu sordum.
Hyunjin: vay, vay yavru köpeğimiz havlıyor.
Chan: otur şuraya.Hyunjin Chanın çok sinirli olduğunu anlamıştı ve zorlamadan dediğini yaptı.
Chan: aşağıda deprem yaratmışsın.Tsblosunu yapmışsın.
Hyunjin lafını bölerek.
Hyunjin: a tablo ha?
Chan: neden yaptın? Seni öfkelendiren ne?Hyunjin: o tablodaki kişi.
Chan: kim?
Hyunjin: Yeonjun!
Chan: yanımızda çalışan eleman mı? A pardon eskiden öldürdüğün elemanımız.
Hyunjin: evet baba.
Chan: onun I.N ile ne alakası var?
Hyunjin: Eskiden Yeonjun ile I.N çok yakınlardı.Her şeyi birlikde yapar,her yere birlikde giderleri.Hatta I.N onu koruması bile yapmışdı.Sonra ben onların sevgili olduğunu öğrendim.Çokda şey yapmadım normal karşıladım.Ancak o gece gördüğüm olaydan sonra I.N ondan uzak tutmalıydım.Chan: ne gördün?
Hyunjin: Yeonjun,Yeonjun uyuşturucu kullanıyordu.Bende onun I.N zarar vereceğini düşündüm.O gece Yeonjun yakaladım ve ne yaptığını sordum.Bana seni ilgilendirmez dedi.Bende artık kardeşimle görüşmene izin vermeceğimi söyledim.O da bana bağırmaya başladı, küfürler etdi ve sonra ağlamaya başladı.En sonda cebinden silahı çıkardı ve alnına dayadı.Bende engel olmak istedim ve silahı elinden almak istedim.Silahı elinden alıyordumki ateş etdi ve kafasını patlatdı.Ve silahda elimde kaldı.O sırada Yeonjun babası geldi ve gördü normal olarak onu benim öldürdüğümü sandı.Defalarca beni aradı tehtid etdi,seni öldüreceğimi söyledi. Son kez de bizim eve geldiğinde sabrım kalmadı ve ateş edib öldürdüm.
Chan: o zaman tablodaki?
Hyunjin: evet tablodaki Yeonjunun portresiydi.
Chan: I.N onun öldüğünü biliyormuydu.
Hyunjin: hayır onu terk ettiğini sanıyor.
I.N: NE?O sırada I.N odaya girdi.
I.N: bunca zaman bunu bendne sakladın mı?
Hyunjin: hepsi senin iyiliğin için.
I.N: sen biliyormuydun ben onun için yıllardır acı çekiyorum beni terk etdi diye,beni sevmedi diye, bunu nasıl telafi ediceksin abi.
Hyunjin: edemem amma o sana zarar verseydi kendimi affetmezdim.
I.N: amma bana zarar verdin abi,kalbimi kırdın, artık senin gibi bir abim yok.
I N arkasına bakmadan Bodrum'a geri döner.
Hyunjin: dur dinle-.
Chan: yalnız bırak kendine gelince konuşursunuz.***
Felix: ne dediğinin farkındamısın sen??.
Yoongi: gayet de farkındayım.
Felix: bunu bana nasıl yaptın eski arkadaşdık.
Yoongi: mecburdum.
Felix: Hyunjin eğer öğrenirse seni yaşatmaz.
Yoongi: korkak gibi yaşamakdansa ölmek daha iyi.
Felix: inanamıyorum sana her şey yalanmış demek.Felix Yoonginin dediklerinden sonra şok olmuşdu və bir o kadarda üzülmüştü.
Felix: bu sırr ortaya çıkarsa her şey farklı olacaq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Sonsuzluk
ActionBu bir mafya ve aşk hikayesidir Tüm insanlardan nefret eden ve önüne geleni öldüren zengin mafya oğlu Hwang Hyunjin Ve onların düşmanı olan uyuşturucu şirketinin patronunun temiz kalpli amma bir o kadar da asabi oğlu Lee Felix. Onların yolu kesişece...