O gece Hyunjin Felix'i Busan da olan villalarına götürür. Çünkü orda hiç kimse yoktur,hər kesden uzak ve tenha. Hyunjin buraya evde bunaldığı zaman ve ya kavga etdiyi zamanlar geliyordu. Geceyi birlikte geçiren ikili sabahın ilk ışıklarında gözlerini açarlar.
Dışarıdan gelen kuş sesleri,hafif esen rüzgar beyaz perdeleri hareket etdiriyor, sanki beyaz odanın içi sabahın tatlı rüzgarı ile canlanmıştı.
Felix soluna bakar ve Hyunjinin hala uyuduğunu görür, kaldırmaya kıyamaz ve aşağı inip kahvaltı hazırlamaya gider.
Felix aşağı iner ve mutfağa doğru ilerler. Mutfağa giren Felix , mutfağın arka bahçeye açılan kapısının yanında asılı olan önlüyü görür.
Felix önlüyü götürür ve giyinir.Felix: evet şimdi hazırım.
Felix güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamaya başlar. Sanki o asil duruşlu Felix kaybolmuş ve peri gibi masum,iyi kalpli birisine dönüşmüştü.
Felix Hyunjinin en çok sevdiyi tatlıdan yapmışdı ve son dokunuşları kalmıştı. Süslemeleride yaptıktan sonra tatlıyı masaya koymaya giderken kapının köşesinde onu izleyen Hyunjini görür.
Felix: Oh.. korkuttun beni.
Hyunjin: deminden beri izliyorum bir insan nasıl bu kadar güzel ve bir o kadarda cazibedar ola biliyor.Hyunjinin bu Küçük iltifatları Felixin hoşuna gitmişti. Sabaha kadar oturub dinleye bilirdi.
Felix: senin için en sevdiyin tatlıyı yaptım.
Hyunjin: senden daha iyi tatlı göremiyorum burda Lixie.
Hyunjin bunu söylediyi sırada Felixe ilerler ve dudağına hafif öpücük kondurur.
Felix: bu hoşuma gidiyor.
Hyunjin: bi daha öpe bilirim.
Felix: onu söylemiyorum,yemek yapmak hoşuma gidiyor.
Hyunjin: amma yinede öpe bilirim.Felix kendini tutamaz ve gülmeye başlar.Hyunjin ise sanki ünlü bir ressamın çizdiği, dünyada eşi benzeri olmayan bir tabloya bakıyordu.
Evet Felix Hyunjinin gözünde öyleydi.Hyunjin: yemek yemeyecekmiyiz?, Ben acıktım.
Felix: hemen geç masaya her şey orda.Hyunjin ile Felix harika bir kahvaltı yaparlar.
***
Changbin: Lee bey şimdi nasılsınız?
Lee Know: iyiyim teşekkürler.
Changbin: dün gece için üzgünüm efendim oğlum neden öyle yaptı bilemiyorum.
Lee Know: belli deyilmi Changbin? Basbaya bir-birlerine aşıklar.
Changbin: hayır benim oğlum gay deyil.
Lee know: sen öyle san.Sohbet esnasında Han içeri girer ve sohbeti bozar.
Han: Merhaba, baba Seungmin seni çağırıyor.
Changbin: izninizle efendim.Lee Know başını onaylarcasına aşağı yukarı harajet etdirir.
Han da gitmek isterken Lee Know durdurur.Lee Know: sən kal.
Han: neden???
Lee Know: abin hakkında konuşmak istiyorum.
Han: özel bilgileri sadece aile ferdleri bilir.
Lee Know fısıldayarak.
Lee know: amma benim bildiyimi sizinkiler bilmiyor.Han ne diyeceğini bilemedi,sadece başını sağa sola hareket etdirdi ve odadan ayrıldı.
Lee Know: aah aah hepiniz yakında öğreneceksiniz Seolee ailesi.
Lee Know sanki büyük bir sırr biliyormuş gibi laf atıyordu evdekilere amma bunun ne olduğunu kimse bilmiyordu.
Changbin: Seungmin dediğimi yaptın mı?
Seungmin: bunu benden nasıl istersin baba.
Changbin: bana karşı mı geliyorsun sen???
Seungmin: kendi oğlunu öldürmek ne demek baba, Felixi öldürtmek ne demek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Sonsuzluk
ActionBu bir mafya ve aşk hikayesidir Tüm insanlardan nefret eden ve önüne geleni öldüren zengin mafya oğlu Hwang Hyunjin Ve onların düşmanı olan uyuşturucu şirketinin patronunun temiz kalpli amma bir o kadar da asabi oğlu Lee Felix. Onların yolu kesişece...