זה היה ארבעה ימים לפני יום ההולדת ה-16 של לואי ושלושה ימים לפני שהארי הלך הביתה לחג המולד, ואימא שלו אפשרה לו להישאר עם הילד המבוגר במשך אותם ימים, עם בבקשה שיחזור הביתה אחרי שהארי עזב.
לראשונה מזה שנים ירד שלג בדצמבר, לא כבד אבל עדיין מספיק כדי לצפות את האדמה בשכבה של לבן.
בדומה לכלבלב נרגש, לואי עמד ליד החלון, פניו נלחצות אל הזכוכית הקרה והרטובה כשראה את הפתיתים נופלים.
הארי יצא לחנות, השאיר את לואי לבדו בבית. לאחר שניסה לזמן מה להתאפק, הוא ויתר ופנה לעבר ארון הבגדים של הארי, לבש זוג מכנסי טרנינג ואחד מהמעילים הגדולים של הארי כדי להתחמם. הוא מצא זוג גרביים וכמה כפפות, לבש אותם גם כן ואז יצא חזרה למסדרון לנעול את הנעליים שלו.
בדיוק כשהוא קשר את השרוכים לנעליו, הדלת הקדמית נפתחה והארי הלך, שני שקיות טסקו מצד אחד כשהוא סגר את הדלת ביד השנייה.
"אני בבית." קרא הארי.
"היי! אפשר לצאת החוצה?" לואי נכנס בריצה למטבח, התרגשות על פניו ושרוולי המעיל מתנופפים על ידיו.
צחוק ברח מפיו של הארי, בפנים משתולל על כמה הילד שלו מקסים.
"כמובן שאנחנו יכולים, תן לי פשוט לשים את הדברים האלה בצד."
"אני אעזור."
בדרך כלל לואי היה משאיר את הארי לעשות דברים כאלה בעצמו, אבל כרגע הוא רצה לצאת החוצה אז הוא יעשה הכל כדי לזרז את התהליך.
זה לקח להם קצת יותר מ-5 דקות, לואי קפץ בשקיקה כשהארי סגר את דלת הארון בפעם האחרונה.
"בוא." הוא צחק, אחז בידו של לואי והוביל אותם אל הדלת האחורית.
לואי צווח מעט, חלף על פני הארי ורץ לתוך השלג. הוא מיד התכופף כדי ליצור כדור שלג, מחייך לעבר הארי לפני שהשליך אותו לכיוונו וראה אותו פוגע בו בחזה.
"לא עשית את זה." אמר הארי והמציא את כדור השלג שלו."אני עשיתי." לואי ציחקק, התכווץ מהדרך כשכדור השלג של הארי זינק מעבר לראשו.
הוא הצליח להעלים את רוב כדורי השלג של הארי עד שהארי העמיד פנים שהוא נכנע ואז זרק אחד ישירות על החזה שלו.
"הארי!" הוא צווח, חלק מהשלג נפל לתוך צווארון חולצתו ונפל במורד חזהו.
"מצטער." הארי ענה לא בכנות כמוהו והלך לכיוון לואי והפיל קצת שלג על הראש שלו.
כנקמה לואי תפס חופן שלג ודחף אותו למכנסיים של הילד הגדול יותר, צוחק בהנאה כשהארי צווח וגנח לנוכח תחושת הקור המקהה.
הם בילו כמעט שעתיים בגן, בנו בובות שלג והשליכו שלג אחד על השני.
לואי הלך לזרוק עוד שלג על הארי אבל הארי הגיב מהר יותר, דחף את הילד הצעיר ליפול אל השלג. לרוע מזלו לואי סובב את אגרופו לתוך החולצה של הילד הגדול ומשך אותו מעליו.
YOU ARE READING
When the smoke is in your eyes-L.s // מתורגם
Romanceמישהי התחילה לתרגם אותו והפסיקה בפרק 34, ההתחלה נמצאת אצלה ופה מפרק 35