51

43 7 1
                                    

הוא לא דיבר עם אמא שלו כל יום רביעי, באמת רק יצא מחדרו כדי ללכת לשירותים. הוא אפילו לא הלך להביא אוכל, חיכה בחדרו לרגע שג'יי שלחה את לוטי לתת לו את הצלחת שלו. התרופה שהוא לקח עבור הכתף שלו נשמרה בצנצנת ליד מיטתו, מה שאומר שהוא בכלל לא היה צריך לעזוב את המיטה שלו, כי כל מה שהוא צריך לעשות זה להגיע אליה.

הבעיה היחידה הייתה שלג'יי עדיין היה את הטלפון שלו, כלומר למרות שהוא רצה נואשות לדבר עם הארי הוא לא יכול. רוב יום חמישי הוא בילה במיטה, הטלוויזיה דולקת ושידורים חוזרים ישנים של חברים ותוכניות יום רעות התנגנו כשהוא שוכב שם. דלת חדר השינה שלו נפתחה בתנופה, מה שגרם לו להנמיך את הטלוויזיה ולהסתכל למקום שבו עמדה לוטי בחיבוק ידיים.

"מישהו כאן כדי לראות אותך," היא אמרה והסתכלה

איך שהפנים של לואי אורו ואז אמרה, "זה לא הארי." "אה, בסדר. אני אהיה למטה עוד דקה." הוא נאנח בשקט לעצמו, נזהר על כתפו כשהוא טיפס מהמיטה ומשך זוג פוטרים לפני שעקב אחר אחותו הצעירה וירד במדרגות.

ג'יי היה בעבודה באותו יום והתאומים ופיזי היו אצל סבא וסבתא שלהם, והשאירו רק את לוטי ולואי בבית. לאט לאט הוא עשה את דרכו למטה, חוצה את הסלון ויצא אל המסדרון כדי לראות את לקס עומד ליד הדלת. היא בהתה במסגרת העץ הגדולה על הקיר שהכילה תמונות של לואי כשהיה צעיר יותר, חלקן עם אחיותיו אבל רובן רק הוא לבד.

"הו לואי." היא נאנחה, הופכת מושכת אותו לחיבוק, תוך תשומת לב לכתפו.

"היי." הוא נשם תשובה, חיבק אותה בחזרה.

"איך הכתף?" לקס נעמדה מאחור והחזיק אותו בזרועותיה, בוחנת אותו.

"זה בסדר, לא נהדר אבל אני כל כך מסומם ממשככי כאבים שאני בקושי מרגיש דבר".

הם יצאו מהמסדרון אל הסלון, מתיישבים זה ליד זה על הספה.

"ואיך אתה?"

"נורא." לואי ענה וחייך בעצב.

"היא עושה רק מה שהיא חושבת שהוא הכי טוב לך לו, היא אמא שלך והיא דואגת לך אז העדיפות העיקרית שלה היא הבטיחות שלך."

"אבל אני בטוח עם הארי!"

"ממה שקרה ביום שני, אולי זה לא נראה ככה."

"אז את בצד שלה בזה?" הוא קרא, מתיישב ומתרחק ממנה.

"לא, לא, לואי לא לזה התכוונתי. אתה רק צריך לראות מאיפה היא באה, נפצעת קשה בטיפול של הארי והיא כנראה מפחדת. היא לא רוצה שתיפגע יותר ממה שהיית ." לקס הסבירה ועד כמה שלואי שנא את זה הוא התחיל לראות להבין את אמא שלו.

"זה שאני מבין לאן היא מגיעה לא אומר שאני מוכן לסלוח לה. כנראה שגם היא לא תהיה מוכנה לסלוח לי בקרוב".

When the smoke is in your eyes-L.s // מתורגםWhere stories live. Discover now