"תפסיק לבהות בי פריק." לואי רטן, הוא אפילו לא היה צריך לפקוח את עיניו כדי לדעת שהארי צופה בו ישן וכשהילד המבוגר צחק הוא ידע שהוא צודק.
"לא יכול לעצור שאתה מהמם." אמר הארי ללא התנצלות, מנשק את לואי על מצחו.
לואי פקח את עיניו והרים את מבטו אל הארי שעדיין בהה בו.
"אני לא יודע למה אתה מצפה ממני אבל אני לא קם לפני לפחות 10 בבוקר."
"טוב שהשעה 10:30 אז." הארי ענה בהתגרות, משפשף את העור הרך בתחתית גבו של לואי.
"אז אחת עשרה, אני עייף." הילד הצעיר ילל, קובר את פניו בצווארו של הארי ונושם לאט. "אתה יכול לישון באוטו, חוץ מזה, התור שלך בבית החולים לא קבע היום?"
"אוי חרא, שכחתי מזה לגמרי."
הארי צחק ואז שניהם היו שקטים, שכבו אחד ליד השני במיטה והקשיבו לקול הרך של נשימותיו של זה. יללה נשמעה מלואי כששמע את הטלפון שלו צילצל, מנסה להגיע אליו על השולחן ליד המיטה אך נכשל כי ידיו היו קצרות מדי. כל זה היה הודעת טקסט מג'ס ששאלה באיזו שעה הם יהיו במלון כי הם היו צריכים לצאת עד הצהריים.
"אנחנו כנראה צריכים לקום." הארי אמר לו למרות שהוא לא הצליח לקום ובמקום זאת התקדם מתחת לשמיכות.
"או שאתה יכול לקום להביא לי דגני בוקר ואני אתקלח." לואי גיחך, ניקר קלות את שפתיו של הארי לפני שדחף אותו מהמיטה ועטף את השמיכה סביבו בסגנון בוריטו.
"יש לך מזל שאני אוהב אותך."
לואי ציחקק והוציא את לשונו אל הארי כשהילד המבוגר יצא מהחדר. כשלואי התקלח והתלבש הוא יצא למטבח, לוק ישב ליד השולחן כשראשו בידיו נאנק בעוד מייקל הדבק את עצמו לגב הילד הבלונדיני והניח את סנטרו על ראשו.
"מתחרט שהלכת למסיבה אתמול בלילה?" שאל לואי, התיישב לידו ולקח את קערת הקוקו פופס שהארי הציע לו בחיוך.
"לוק תמיד נרגן בבוקר, לא משנה אם הוא בהנגאובר או לא." מייקל ענה וצחק כשלוק הושיט יד וסטר לו בבטן.
הארי הלך להתכונן בעצמו, והשאיר את לואי במטבח עם לוק ומייקל. עם זאת, לא היה אכפת לו, נהנה לצפות בהטרדה המתמדת שמייקל נתן ללוק. זה היה כמעט ראוי להערצה כמה לוק סבל, רק גלגל את עיניו וצחק מדי פעם.
הוא סיים את קערת הדגנים שלו עד שהארי חזר, הילד המבוגר התעקש שהם כנראה צריכים לעזוב אם הם רוצים להגיע למלון בזמן. אז הם נפרדו מהשניים האחרים ועזבו, לואי החליף תחנת רדיו בכל פעם שעלה שיר שהארי אהב.
הם אספו את השלושה מהמלון וכל ארבעת בני הנוער הצליחו לשכנע את הארי לתת להם לאכול משהו לנסיעה. הוא התערער רק כאשר לואי הוציא את שפתו התחתונה ופער את עיניו, נאנח ונכנע לפני שהזהיר אותם שאם הם יעשו בלגן במכונית הוא יגרום להם ללכת.
YOU ARE READING
When the smoke is in your eyes-L.s // מתורגם
Romansaמישהי התחילה לתרגם אותו והפסיקה בפרק 34, ההתחלה נמצאת אצלה ופה מפרק 35