45

70 8 1
                                    

כנראה שלפני שהלך לבית הספר של לואי, הארי חזר לביתו כדי לברר אם ג'יי יודעת מה הוא עשה או מדוע לואי מתעלם ממנו. הוא גם שאל אם לא אכפת לה שלואי יבוא איתו ללידס לסוף השבוע, היא אמרה שכן ובגלל זה הם ישבו על רכבת בדרך לשם. זה היה 47 דקות נסיעה ברכבת לתחנת לידס, ואז 20 דקות הליכה מהתחנה לבניין המעונות של הארי.

"למה לא נהגת?" שאל לואי בנשימה כשהם התקרבו לבניין הארי, הניח לילד המבוגר להניף את ידיהם ביניהם.

"מכיוון שלא היה לי את הרכב, זאין ונייל הורידו אותו הבוקר, אבל הם היו בחוץ כשקיבלתי את ההחלטה לעזוב. השגת הרכבת הייתה המחשבה הכי רציונלית שהייתה לי". הארי הסביר, שלף את תעודת הזהות שלו כדי להכניס אותם.

"איזה מחשבות עלו לך אז?"

"רובם היו דרכים איך אוכל להגיע לדוני בזמן, שקלתי ללכת אבל זה היה לוקח לי בערך תשע שעות."

"זה מטורף." ציחקק לואי, רץ לעלות במדרגות במהירות כדי לנסות לעמוד בקצב רגליו הארוכות של הארי והדרך המטופשת שלו לעלות שני שלבים בכל פעם.

"רגליים קטנות." הילד הבכור העיר, מחכה ללואי בראש ואז דחף אותו קדימה כדי לעלות לפניו.

"אני יודע שאתה רק גורם לי ללכת לפניך כדי שאתה תוכל לבהות בתחת שלי."

"למה אתה מתכוון?"

"בבקשה הארי, אני לא אידיוט."

"באמת? אלה חדשות עבורי."

לואי הסתובב במדרגות, כמעט התנגש עם הארי. כשהוא פתח את פיו לדבר הארי חפן את לחייו ונישק אותו במהירות רק כדי למנוע ממנו לומר משהו. חיוך היה על פניו של הארי, נישק את לואי פעם נוספת ואז הניח נשיקה ארוכה יותר על לחיו ואז קצה אפו.

"התגעגעתי אליך דרך אגב." הוא נשם, מצליף את קצה אפו של לואי בלשונו.

"זה נחמד." לואי השיב, מנשק את הארי הפעם, משחרר צליל מרוצה כשהילד המבוגר החליק את לשונו פנימה והעמיק את הנשיקה.

הם התנשקו במשך דקה או שתיים, עד שהארי התנתק, מודע לכך שאנשים יכולים לעבור על פני כל רגע ולראות אותם. ברור שלואי לא אהב את זה מאוד וחזר לנשיקה נוספת, מייבב כשהארי הזיז את ראשו.

"בוא ניכנס פנימה, אז נוכל לנשק כל מה שתרצה."

"לא אנחנו לא יכולים כי החברים שלך יהיו שם."

"אז? יש לי חדר משלי." אמר הארי, מבולבל, טפח על לואי כדי לגרום לו להמשיך לזוז במעלה המדרגות.

"כן אבל עדיין יש להם אוזניים, אני אצטרך לשתוק." לואי יילל וחייך לעצמו בסתר כי ידע שהארי יודע מה הוא רומז.

"סתום את הפנים שלך נימפה."
(אין לי מושג מה זה.)

לואי התנשם, נעלב בלעג על כך עד שהארי תפס את מותניו כדי לגרום לו לעצור במעונות מספר 5.

When the smoke is in your eyes-L.s // מתורגםWhere stories live. Discover now