49

50 6 1
                                    

האקדח היה מכוון להארי. אבל לואי, בהיותו לואי, צעד לפניו מבלי להבין שהכדור עף באוויר עד שפגע בו. הוא התנשף, מועד קדימה וצנח על ברכיו כשכאב צורב נקרע את זרועו העליונה הימנית. כל הרעש סביבו כאילו נמוג, כאילו הכל מתחת למים. הוא יכול היה להתרכז רק בכאב ובתחושת הנוזל החם שטפטף על זרועו.

הוא אפילו לא שמע את הארי צועק לעברו בעודו נוהג בידו השמאלית כדי ללחוץ על הפצע, מייבב מכאב ומושך את ידו רק כדי להסתלק למראה הדם על ידו.

לבסוף הוא הצליח להשיג קצת שכל, והבין שהוא בעצם בוכה. ג'יידן כבר מזמן הפיל את האקדח, רק בהה בו בזמן שהוא נעצר על ידי ליאם שהתבונן בלואי בפחד. התוכנית המקורית של ג'יידן הייתה להפחיד, לא לירות, אז אפילו הוא היה בהלם מהעובדה שהוא עשה את זה.

הארי כרע ברך מול לואי, מדבר ולא מקבל שום תגובה מהילד שלו, העיניים שלו היו ריקות, כאילו הוא לא באמת היה שם. נייל, זאין ולקס עמדו סביבם והסתכלו אחר ניידת המשטרה שהם שמעו. "לואי, לו." הארי קרא, הילד חזר לאט לאט למציאות ומתחיל להתייפח מהכאב.

"הארי," הוא קרא, "כואב, יש כל כך הרבה דם הארי מה אני עושה?"

הארי כבר הוריד את הז'קט שלבש, קרע חלק מהבד כדי לעטוף את הפצע. למרות שלואי עדיין לבש את הפוטר שלו, שהיה עכשיו למרבה הצער ספוג בדם.

"המשטרה הארי, המשטרה באה ואתה הולך להסתבך בצרות בגלל שאתה ליד האקדח. הארי לך." לואי דאג, לא חושב בהיגיון.

"אני לא הולך לשום מקום, אתה צריך לקחת נשימות עמוקות. אנחנו צריכים להוציא אותך מהמצב הזה." הארי אמר הרבה יותר רגוע ממה שהרגיש, יד זולגת על פניו של לואי ומנגבת כמה מהדמעות.

ידיו רעדו יותר מדי מכדי שיעשה משהו מועיל, כלומר לקס נאלצה להתכופף ולאט לאט לשדל את לואי לצאת מהפוטר. אפילו היא התכווצה למראה הפצע, נאלצה לעצום את עיניה לכמה שניות כי יכלה לראות בבירור היכן הכדור התקע בבשרו, ודם מטפטף בהתמדה על זרועו.

הארי נאלץ לנשום כמה נשימות עמוקות, מביט ללואי בעיניים כשעטף את הבד בחוזקה סביב הפצע בדיוק כשהמשטרה התקרבה.

שוטרת ניגשה אליהם בזריזות, התכופפה ליד לואי ואז דיברה במהירות לתוך מכשיר הקשר שלה על שליחת אמבולנס בזמן שהשוטר שהיה איתה פנה לג'יידן. הילד אפילו לא נלחם כשהוא אזוק והוביל לניידת המשטרה, מביט לאחור על הבלגן שעשה.

האקדח היה עטוף וליאם היה חופשי עכשיו, מיהר לעבר לואי כדי לראות מה קורה. עיניו היו שוב ריקות, הארי ניסה נואשות למשוך את תשומת לבו ולנסות לשמור אותו בהכרה אך לא הצליח לעשות זאת כאשר עיניו נעצמו ברפרוף ונראה שהוא התעלף מאיבוד דם.

אמבולנס עצר פחות מדקה לאחר מכן, שתי נשים מיהרו החוצה ועברו אל השוטרת לפני שבדקו את לואי. הפרמדיק הברונטית פנה לחמשת האחרים שהסתובבו והסתכלו על האישה האחרת מאירה פנס על פניו של לואי וניסתה להוציא ממנו תגובה.

When the smoke is in your eyes-L.s // מתורגםWhere stories live. Discover now