Příbeh bude z pohledu Morgany:
,,Lily!" ,,Morgano!" ,,Vstavejte!" ,,Dnes máte jedenácté narozeniny a čekáme na vaše dopisy,"volala na nás matka. Lily radostně běží, ale já se loudám. Vůbec nemusím tyhle oslavy.
V jídelně všichni výsknou a my dvě na našich dortech sfoukneme jedenáct svicek. Ano máme vždy s Lily dva dorty. Poté si rozbalíme dárky. Babička Molly řekla:,,Tak holky teď si rozbalte dárky. "My tak uděláme, já protočím očima. Je to pro mě nuda. Sfouknout svíčky, dárky rozbalit. Vším se pokochám a jdu zpátky do pokoje. ,,Morgano Ginevro Potterová okamžitě se vrať!" ,,Proč nejsi jako celá naše rodina!?",ozve se za mnou otravný hlas matky. Bože jak je to s ní hrozný. I s babičkou Molly. ,,Nestojím o nějaké oslavy!",řekla jsem jí otevřeně. ,,Ani nějaké sedanky!" ,,Chci vypadnout do Bradavic!" ,,Jediní Albus a děda Monty mě chápou!" A odkráčela jsem do pokoje a celé dopoledne jsem si četla. Až konečně za hodinu to přišlo. ,,Ségra!",volala jsem Lily. ,,Je to tady!" Lily upalovala jak mohla. Otevřela jsem okno a pustila. Lily si celou dobu vykládala v salónku s kamarádkou Alici Longbottomovou. Dcerou strýčka Nevilla a tety Lenky. Otevřela jsem svůj dopis, když ho sova upustila a zavřela okno.
,,Vážená slečno Potterová,
zveme Vás ke studiu čar a kouzel v Bradavicích." ,,Školní rok začíná 1. Září ." ,,Vaši sovu očekáváme nejpozději do 31. 7."
,,S pozdravem,
,,Neville Longbottom
zástupce ředitelky"
Na strýčka Nevilla se hodně těším i tetu Lenku. Chci být akorát v jiné koleji než má rodina a to ve stejné co Albus. Nedávno jsem zjistila, že mluvím s hady. Našla jsem si hada a mohla jsem si ho nechat. Jmenuje se Ssi. ,,Morgan, těšíš se?",zeptala se mě. Vždy jí mám omotanou kolem ruky jako náramek a chrání mě. ,,Jo, drahá,"zasyčela jsem. ,,Jen mě nikdo nechápe, až na dědu Montyho a Albuse." ,,Máš mě,"zasyčela moje kamarádka.
ČTEŠ
Morgana Ginevra Potterová
FanfictionDcera Harryho a Ginny Potterových Morgana Ginevra Potterová. Je to dvojče jejich sladké Lily Lenky Potterové. Je ale jiná než její rodina a bude jiná. Tady není Sirius mrtvý ani Remus ani Tonksová ani Monty. Zde byl Harry taky šestnáct let s ním. O...