25. Výměna názoru

27 2 0
                                    

,,A přece s Catherine si sám šťastný!",křičela Kate na Scorpiuse. ,,Co se tady děje?",zeptala jsem se. ,,Ale Scorpius se hádá s námi kvůli tobě a Edovi,"řekla Callie. ,,My ti ale nedáváme nic za vinu, je to tvoje věc."
,,Je nechutné vás spolu vidět,"řekl mi narovinu Scorpius.
,,A Morgan vás taky vidí cucat se!",okřikla ho Kate.
,,Lidi,"řekla Emily. ,,Přece se tady nebudeme hádat." ,,Jsme jedna parta, co chce dokázat mudlorozeným, kde patří." ,,I těm co je mají rádi jako je Morganina rodina ze strany matky."
    ~
Já se ušklíbla. Ano též chci matčiné rodině a zvlášť dědovi mudlomilci ukázat, kde je místo mudlů a mudlorozených. Kříženci jsou ale skoro čistokrevní pro mě, tak ty nechci s tou věštbou o sobě řešit, protože já sama bohužel pocházím z rodiny kříženců. A že světla strana včetně Brumbála není svatá. Sám otec zakrývá jak ho děda Monty zachránil od špinavých mudlů, kteří ho týrali, když se probral ze  spánku, co ho měl zabít, když přežil díky zoufalému  jednání babičky Euphemie dračí neštovice. Zavedu něco, co chtěl zavést děda Scorpiuse. Zákon o ochraně kouzelníků a čarodějek před takovými mudly, že každou domácnost, kde bude kvůli úmrtí kouzelnických rodičů kouzelnické dítě budou kontrolovat lidé z ministerstva a jestli něco zjistí bude jisté dítě odebráno z té domácnosti. Mudlovskou tetinku ministryni jistě překonám. Pokaždé když se o to pokusil, byl zablokován světlou stranou. Dokážu tím, že světlá strana není svatá díky předpokládaněmu hrdinovi Albusovi Brumbálovi, který schválně nechal strýčka Siria šest let v Azkabanu dokud nezasáhl děda Monty a otce u špinavých mudlů. A to táta mohl být se Scorpovou pratetou Andromedou. Je s námi rodina přes praprababičku Doreu.

Morgana Ginevra PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat