18. Nocleh v knihovně

36 1 0
                                    

Večer jsme hodně slavili. U nás ve sklepení jsme tančili, pili a hodovali. ,,Scorpe,"oslovila jsem svého kamaráda. ,,No co Morgi?",zeptal se. ,,Neměl bys moc pít,"řekla jsem. ,,Potterová nepřesně to,"řekl. ,,Ať nezůstaneš stará pana."
Já na to odešla. Musela jsem směrem do knihovny, která byla zamčené. ,,Sakra,"zasyčela jsem. Že mě to nenapadlo.
,,Alohomora,"zašeptala jsem a vešla dovnitř a pak směrem dal.
,,Kdo je to?",slyšela jsem Helgu. ,,Jedině Morgana Potterová,"řekl Salazar. ,,Ano,"řekla jsem. ,,Potřebuji tu dnes být."
,,V rámci možností v pořádku,"řekl Godric. ,,Ale jdi dal do chodby a směrem do mých komnat,"pravil Salazar. ,,A vem si můj neviditelný plášť." ,,Poslouží ti." Já se na to usmála. ,,Tvoje schopnosti budou jistě dobré,"řekla mi Rovena.
     ~
V Salazarových komnatách to bylo prima. Ráno jsem na sebe nasadila plášť a šla k nám. ,,Kde jsi byla?",vyptávala se Emily. ,,V knihovně,"řekla jsem. ,,Dodělat si nějaký úkol do Bylinkářství." O zakladetelích musím zamlcet jak už mi řekli. Nesmím o tom mluvit. Až když na konci tohoto roku mi bude jasný, že bude Paní zla královna temnot a oni po mojím boku. Zde se splní ta jistá věštba, na kterou jsem přišla a rodiče to věděli. Ach rodiče. Naposledy jsem se cítila před prvním rokem, když jsem se pohádala se s matkou a cítila jsem se nešťastně, když odešel Albus. Vlastně matku jsem nikdy neměla ráda. Babi též moc nemusím, ale je oproti matce ještě v pohodě.

Morgana Ginevra PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat