Plynuly měsíce a přišlo jaro. Scorpius se rozešel s tou svojí holkou a my zase držíme všichni spolu. Jako vždy dopisy od naších pálím. Jinak já jsem šťastná s Edem.
~
Domluvili jsme se na piknik u Zapovězeného lesa. Zázrakem jsem přišla dřív a byla jsem v šoku.
,,Co to je?!",zeptala jsem se. Uviděla jsem totiž svého přítele s Jamesem.
,,Tak milá zlatá,"řekl Ed. ,,Myslela sis, že s tebou založím rodinu a budem šťastní až do smrti." ,,Jsme s Edem přátelé,"řekl mi James. ,,Schválně jsem nechal s kamarády roznést tu povídačku, aby si dostala, co ti patří." Sotva jsem zadržela slzy.
~
,,Opugno!",křikla jsem. Náhle James křikl:,,Expeliarmus!" Já blbec jsem nezareagovala včas. ,,Chceš se seznámit se svým princem?",zeptal se mě ten hajzl. ,,Je to Voldemort, ten se ke zrůdě jako jsi ty hodí." Cítila jsem jak ve mě stoupá síla a hůlka mě přistála zpět v ruce. ,,Tak bojuj!",křikla jsem na rádoby bratra. ,,Copak tě nenaučili čestný souboj?!" ,,Hezky se poklonit."
~
On tak učinil a začeli jsme proti sobě metat kletby. Vyhrávala jsem. Náhle jakoby se něco semlelo. James na mě seslal nějakou zlatou kletbu a mě to celou spálilo. Hůlku to naštěstí nezničilo, protože ji vlastnil sám Merlin. To mě říkal Ollivander, když jsem si ji koupila. Ale řvala jsem jak blázen a ti hajzlové zdrhli. Ucítila jsem poté jen tmu.
~
Zamrkala jsem několikrát víčky. Slunce mě ozářilo oči. ,,Slečno Potterová jak vám je?",ptala se mě madam Pomfreová. ,,Otupěle,"řekla jsem. Měla jsem na rukách i jedné noze obvazy. Byly s chladivým gelem. ,,Co se stalo vlastně?",zeptala se. ,,Hagrid vás viděl jít do Zapovězeného lesa s panem McLaggenem a Potterem a pak odcházet jen je dva."
,,Chytli jsme se,"řekla jsem slabě. ,,Můžete sem pustit přátelé?"
,,Na chvíli jo,"řekla.
~
Přátelé mě objali a Kate se ptala:,,Jak se cítíš?" ,,Otupěle,"řekla jsem. ,,Jak dlouho jsem byla mimo?" ,,Tři dny,"řekl Tim. Já byla v šoku. ,,Stala se ale nechutná věc,"řekla Callie.,,Jaká?",nechápala jsem. ,,Včera tady byli tvojí rodiče,"řekl Scorpius. ,,A tvoje matka řekla ředitelce, že jestli ta havěť zemře, nezvěte nás na pohřeb." Bylo to pro mě šokující, že neřeší, že mě James ublížil a oni to neřeší. Jsem ale zvyklá na to. Nikdy to není matka.
ČTEŠ
Morgana Ginevra Potterová
FanfictionDcera Harryho a Ginny Potterových Morgana Ginevra Potterová. Je to dvojče jejich sladké Lily Lenky Potterové. Je ale jiná než její rodina a bude jiná. Tady není Sirius mrtvý ani Remus ani Tonksová ani Monty. Zde byl Harry taky šestnáct let s ním. O...