24. Varování vzkázy

28 1 0
                                    

Rozhodla jsem se jednoho dne opět zajít za Salazarem a ostatními. Musím jim říct o chlapci. Ano s Edem jsme spolu. Stín se mnou jinak nemluví. Je mi ale jedno, co si o mém vztahu myslí.
    ~
,,To jsi ty dítě?",zeptala se Helga. ,,Ano,"řekla jsem. ,,Co tě přivádí brzy?",zeptal se Salazar. ,,Musim van sdělit novinku, kterou musíte vědět." ,,Jakou?",ptal se Godrik. ,,Mám kluka,"řekla jsem.
,,A je čistokrevný, smíšený či mudlorozený?",ptal se mě Salazar.
,,Ne,"řekla jsem. ,,A mudlorozenýho nechci."
,,Ty chceš kvůli své moci vyvražďovat mudly?",zeptala se Rovena. ,,To ti neradím milé dítě."
Já řekla:,,Nechci, chci jen, aby o nás měli tušení, ale s rozumem kvůli soše tajemství." ,,Za to jak nás v dávných časech upalovali a mudlorozeným ukázat jejich místa." ,,Protože někteří si myslí, že je je třeba podporovat."
Ano, slyšela jsem Minervu s Křiklanem, že jejich bývalá profesorka studií mudlů si myslela, že je třeba mudlovskou komunitu podporovat. Pravděpodobně umřela ve válce.
      ~
,,Dítě s tím chlapcem musíš být s mírou teď,"řekl mi Salazar. ,,Musíš složit zkoušky, jestli chceš projevit své schopnosti, které chceš dokázat."
,,Vím,"řekla jsem. ,,Ale slíbila jste, že pomůžete."
,,Samozřejmě,"pravila Rovena.
,,Přece se i jmenuješ po dávné mocné čarodějce,"řekl mi Salazar. ,,Jsme si jisti, že zjistíme, že z tebe I bude opravdu mocna čarodějka." ,,Jsi ve správné koleji taky."
     ~
Musela jsem se usmát. Protože to bylo poprvé, co mi to někdo řekl. Jsem doopravdy ráda. Poté jsem šla směr k nám. Slyšela jsem přátelé jak se dost hádali nebo diskutovali. Nevím, co říct. A viteály. Vyprávěl nám s Lily o tom v jedenácti otec. Teda slyšela jsem jak vypadá Lily. Mě to ze svého strachu neříkal. Zabíjet nechci teď.

Morgana Ginevra PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat