Nagi Seishiro
x
Mikage Reo♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
"Nagi!" diye seslendi Reo karşısında sıraya uzanan çocuğu uyandırmak adına. Yine de uyanmıyordu tembel arkadaşı her zamanki gibi.
Hiç nefes almadan, "NagiNagiNagiNagiNagi" diye seslenirken bir yandan da dürttü onu.
"Hmmh" diye boğuk bir sesle kafasını kaldırdığında sıraya uzanan kişi, 'Sonunda.' diye geçirdi aklından Reo.
"Okul bitti yürüsene!" diyerek azarladı arkadaşını.
Beyaz saçlı çocuk ilgisini çekmediğini belli ederek, "hıhım.." diyip çantasını aldı. Birlikte sınıftan çıkarlarken telefonunu açıp oyun oynamaya başladı. Bir kat aşağıya indiklerinde, normalde telefonundan başını asla kaldırmayan çocuk bu saatte herkesin okuldan çıkması gerekmesine rağmen iki kişi gördüğünde onlara baktı.
İki erkek, birbirlerine çok yakın duruyorlar ve neredeyse dudakları değecek şekilde birbirleriyle konuşuyorlardı. Onları fark etmeyen Reo'nun uzaklaşmasını aldırmadan biraz daha izledi Nagi. O iki erkek, birbirlerinin dudaklarına yapışıp duvara yaslandıklarında Nagi hızlıca telefonuna dönüp Reo'ya yetişti.
Onun yanından uzaklaştığını yeni anlayan Reo, "Nereye gittin?" diye sorduğunda "Ben değil sen gittin." cevabını alınca anlamaz gözlerle baksa da çok takılmadı.
Nagi ne kadar oyununa odaklanmış gözükse de düşünüyordu;
-İki erkek bunu yapabilir mi?
-bundan zevk alıyorlar mı?
-ikisinde de aynı şey var buna aldırmıyorlar mı?
-bundan nasıl memnun olabilirler?
-iyi hissettirebilir mi ki?
-'onu' da yapıyorlar mı?
-hayır, bir erkek altta olabilir mi?
-başkalarının görmesini aldırmıyorlar mı?
-onları yargılayan hiç mi yok?Ardından Reo'ya baktı. O böyle şeyleri biliyor mudur? bilse bile bunu onaylıyor mudur ki? Reo ona baktığını hissetmiş olacak ki Nagi'ye döndü. Daha sonra beyazlının Telefonuna baktı ve sıcak gülümsemesiyle Nagi'ye parmağıyla telefonuna bakmasını işaret etti.
Nagi, "Ah, öldüm." dedi Reo'ya bakarak.
---
"Nagi!" diye seslendi Reo karşısında sıraya uzanan çocuğu uyandırmak adına. Yine de uyanmıyordu tembel arkadaşı her zamanki gibi.
Hiç nefes almadan, "NagiNagiNagiNagiNagi" diye seslenirken bir yandan da dürttü onu.
"Hmmh" diye boğuk bir sesle kafasını kaldırdığında sıraya uzanan kişi, 'Sonunda.' diye geçirdi aklından Reo.
"Okul bitti yürüsene!" diyerek azarladı arkadaşını.
"Offh.." diyip başını gömdü sıraya yine beyaz saçlı çocuk. "LAN KALK!"
Uyku akan gözleriyle doğruldu sırasından. Dün uyuyamamıştı nedense. Çantasını alıp telefonunu açtıktan sonra beraber sınıftan çıktılar. Bir kat aşağı indiklerinde Nagi'nin irisleri dünkü yere kaydı. Bu sefer koridor bomboştu.
Bir süre sonra yanında yürüyen mor saçlının kolundan tuttu. "Reo," yanındaki çocuk bakışlarını beyaz saçlıya çevirdi.
"İşeyesim geldi."
"DAHA NAZİK SÖYLEYEMEZ MİSİN ŞUNU!"
Beraber tuvaletin yolunu tuttuklarında okulda kalan son kişiler de yanlarından geçip gidiyordu. Tuvalete girdiklerinde Reo beklemek için lavabonun olduğu tarafa gidecekken Nagi onu tutup kabinlerin birine soktu. İkiside girdiğinde kapıyı kilitledi ve Reo'nun belinden kavradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Short Story🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜