İtoshi Rin
x
Bachira Meguru♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
"Wednesday o, gerizekalı." diyerek hemen yanında oturan Bachira'nın kafasına vurdu Rin.
"Ya, ne fark eder?" dedi bilerek ağlamaklı ses tonuyla konuşurken Bachira.
Rin, "Çok şey fark eder. Birisi sana hangi günde olduklarını sorarsa wedoneosdey mi diyeceksin?" derken Bachira'nın yanaklarından tutup çekiştirdi.
Bachira, kitabı bırakıp hâlâ oturur pozisyondayken kollarını Rin'in beline doladı. "Off, çok sıkıcııı! İstemiyorum İngilizce çalışmak falaan."
Rin, Bachira'nın alnından ittirerek onu uzaklaştırmaya çalışırken cevap verdi. "Çalışmayıp da ne yapacaksın acaba?"
"Hıh!" diye bir ses çıkarırken kafasını Rin'in bacaklarına koyup sırt üstü uzandı Bachira. Dudaklarını büzüp kaşlarını çattıktan sonra gözlerini kapattı ve düşünüyormuş gibi yaptı. "İngilizce çalışmaktan çok daha eğlenceli bir şey var." dedi gözlerini azıcık açıp gülerek.
"Futbol oynamak mı?" dedi Rin her zamanki ifadesizliğiyle.
Bachira yine kaşlarını çattı. "Hayır ya! Başka bir şey..."
"Yoga mı?"
Bachira nefes verdi sinirle. Rin ise onun bu tavrına sırıttı. Sarı gözlü başını kaldırdı ve vücudunu Rin'e döndürdü. Yüzüne yaklaşıp çatık kaşlar ve azıcık kızarmış yanaklarla göz teması kurdu kirpikliyle. Bakışları gözleriyle dudakları arasında gidip gelirken kendisinden uzun kişinin hafif sırıtan dudağına işaret parmağını bastırdı.
"Anca ilgi duyduğun şeylere öncelik ver zaten." dedi dudaklarını büzerek.
Rin, hâlâ gülerken Bachira'yı kavrayıp kucağına oturttu. Kendisi koltukta oturuyor ve Bachira onun kucağında duruyordu. Bachira kollarını Rin'in iki omzuna koyarken Rin, İki eliyle sarılının kalçasını kavradı. Aynı kucağındaki kişinin yaptığı gibi kafasını hafif yana eğerek üstündekinin yüzüne yaklaşırken güldü.
"İlgi duyduğum şeylere öncelik verseydim ilk seni söylerdim, sana ne kadar ilgili olduğumu bilmiyor musun?" dedi tuttuğu kalçayı hafif sıkarak.
Bachira, bu sözlere düşecek birisi değildi ama bu adam böyle şeyler dediğinde kalbi dışarıya fırlayacak gibi oluyordu. Yanakları kızardı ve kuruduğunu hissettiği dudaklarını diliyle ıslattı. Kollarını, yüzüne iyice yaklaşan adamın omzundan yukarı sürüp boynuna sardı.
"Bilmiyorum. Ne kadar ilgili olduğunu göstermen İngilizce çalışmaktan daha eğlenceli değil mi?" dedi aynı kirpikli gibi sırıtıp gözlerini kısarken.
"Dersten yırtmak için böyle davrandığını bilmek üzücü." dedikten sonra kucağındaki kişinin tişörtünün altından elini sokarken aynı zamanda dudağına yapıştı.
Elini sarılının sırtında hafifçe gezdirdiğinde Bachira omuzlarını dikleştirip sırtını yay gibi büktü yavaşça. Ardından elini göğsüne getirip aşağı doğru kaydırdı Rin. Sevgilisinin eşofmanının içine elini sokup çoktan kalkmış olan penisini dışarı çıkarttı. "Her zaman sadece öpüşmeyle böyle oluyorsun." dedi dudaklarını sarılının dudaklarından ayırdıktan sonra.
Bachira bunun üzerine Rin'in eşofmanından belli olan penisine dokundu. "Sen de benden farksızsın." dedi gülerek.
"Beni öpen kişi sen olduğun için böyle." demesinin ardından Bachira'nın boynu ile omzunun birleştiği yeri dişleyerek sarı gözlünün ağzından bir inleme kaçırmasını sağladı.
Bachira ise ellerini Rin'in saçlarına daldırdı kirpiklinin, sarılının tişörtünü çıkarmasına izin verdikten sonra. Ardından Rin, kucağındaki bedeni koltuğa sırt üstü yatırıp bacaklarının arasına girdi. Eşofmanını ve iç çamaşırını çıkartıp parmaklarını tükürerek ıslattıktan sonra Bachira'nın yüzüne yaklaşmak için belini büktü.
Dudaklarını yumuşak dudaklarla birleştirirken iki parmağını küçük deliğe soktu. Git-gel yaparak zevk noktasını bulmaya çalışırken sevgilisinin inlemelerini ağzına bırakmasını sağladı. En sonunda Bachira öncekilerden daha heyecanlı bir inlemeyle belini yay gibi büktüğünde Rin, hafif sırıtarak daha da bastırdı.
"Rin, yeter bu kadar..!" dedi Bachira dudaklarını kirpikliden kurtardığında.
"Neden, sevmedin mi?" dedi Rin parmaklarını hızlandırırken. Büktüğü belini düzeltti ve diğer eliyle sarılının ıslanan penisini kavradı. "Hiç sevmemiş gibi değilsin." diye ekledi.
Bachira kafasının altındaki yastığı daha sıkı kavradı. "Öyle değil!" dedi hafif dolan gözleriyle. Ayağıyla eşofmanının üstünden kirpiklinin penisine dokundu. "Yeterince genişledi.." diye kırmızı yanaklarla konuştu.
Rin, "Bu kesinlikle İngilizce çalışmaktan daha eğlenceli." derken penisini eşofmanından kurtarıp Bachira'nın deliğine sabitledi. Hafif inlemeler kulağına ulaşırken yavaşça soktu hepsini. Tuttuğu bacaklardan birisini omzuna koydu ve hareket etmeye başladı.
Bachira hareketlerine alıştıkça Rin daha da hızlanıyor ve odayı dolduran inlemelerin sesi artıyordu. Zevk noktasına sertçe baskı yaptığında, Bachira elini ağzına götürürken karnının üzerine boşaldı. Buna karşılık Rin tekrardan belini büktü ve sarılının boynuna pembe izler bıraktı.
Bachira Rin'in saçlarını kavrarken Rin, boynundan aşağı kayıp göğsüne dudaklarını sürttü. Çok geçmeden kirpikli de boşaldığında nefes nefese durdular ikisi de.
Rin belini düzeltip tekrar hareket etmeye başladığında Bachira ellerini göğsüne koyup durdurdu onu. "Yarın maç var Rin, bir tur yeter de artar." dedi göğsü hızlıca kalkıp inerken.
Rin sırıttı bu cümleye. "Eğlenmek isteyen sen değil miydin?" dedi gülerek.
"Tamam, yeter bu kadar eğlendiğimi..-!"
----
Bok gibi oldu.
Çok beklettim özür dilerim jqueeen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Short Story🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜