Nagi Seishiro
x
Mikage Reo♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♡︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
Nagi'nin evde olmamasından yararlanarak banyoya gitti Reo. 1 yılı aşkın bir süredir birlikte yaşıyorlardı ve düzenli bir hayatları olmuştu. Evli bir çift gibi aynı yatakta uyuyor, Reo Nagi'den daha erken kalkıp kahvaltı hazırladıktan sonra onu uyandırıyordu. Birlikte okula gidiyor, okulda birlikte vakit geçiriyor ve eve birlikte dönüyorlardı. Birbirlerinin aileleri, Nagi ile Bay Mikage bile, ile de iyi anlaşıyorlardı. Reo'nun ailesi onları ziyaret ettiğinde, Nagi ile Reo'nun babası bazı akşamları beraber film izler, Reo ve annesi ise ya mutfakta takılır ya da meyve tabağı hazırlayıp onlara katılırlardı.
Birbirlerinden bir saniye bile ayrılmıyordu bu ikili. Ancak inanılması güçtür ki bir kere bile akşamlarını "evli bir çift gibi" geçirmemişlerdi. Evet, evli değillerdi ama bu kadar uzun süredir böyle yaşayıp yapmamaları garip kaçıyordu. En azından Reo'ya göre öyleydi. Evde tek kalabilmek adına Nagi'yi diğer arkadaşlarının yanına göndermişti.
Ve şimdi, elindeki kayganlaştırıcıyı lavabonun üstündeki yere koyup şortunu çıkarttı. Baksırını da onun arkasından çıkarttıktan sonra kayganlaştırıcıyı geri alıp soğuk zemindeki sıcak banyo paspasına oturdu ve sırtını küvete yasladı.
Kendinden emin bir şekilde derin bir nefes aldı ve eline biraz kayganlaştırıcı döktü. Ardından bir parmağını cesurca alt tarafına götürürken soğuk kaygan sıvı bedenine temas ettiğinde irkildi. Elini çekti. Yapmasam mı ya? diye geçirdi aklından.
Daha sonra kafasını iki yana salladı. Olmaz olmaz. Başladım bir kere diye kendiyle kavga ettikten sonra elini tekrardan alt tarafına yönlendirdi. Bir parmağını deliğine sokarken ayak parmakları kıvrıldı. İnce parmağını yavaş yavaş içinde hareket ettirirken hissettiği tek şey acıydı. Bunun iyi hissettirmesi gerekmiyor mu? dedi kendi kendine.
Her nasılsa, yaptığı şeye devam etti. Sırf Nagi ile yapmak istediği için hayatında aklına bile gelmeyecek bir şeyi yapmış -porno izlemiş- ve tek başına alıştırma yapma kararı almıştı. Fakat hissettiği şey videolardaki insanların hissettiğiyle aynı değildi. Onlar zevkle dolup taşarken, Reo alt tarafında sızlanma hissediyordu sadece. Kızaran yanaklarının üzerine kaşlarını çatarken acımasına rağmen ikinci parmağını da içeri yolladı. Bu işten vazgeçmek istemiyordu.
Parmaklarını hareket ettirirken ağzından küçük inlemeler kaçıyor ve derin nefesler alıyordu. Öyle ki çıkardığı sesler banyo kapısının dışarısından rahatça duyulabilirdi.
Nagi ise o sırada anahtarla evin kapısını açmaya çalışıyordu. Chigiri ne kadar ısrar etse de çok fazla durmamış, Reo ile birlikte uyumak için normalden erken gelmişti.
Sonunda kapıyı açmayı becerdiğinde eve girip kapıyı kapattı ve ayakkabılarını çıkarttı. "Reo, ben geldim." diye seslendi morluya. Sevgilisinin gelip onun üzerine atlayarak sarılmasını bekledi ama hiçbir şey olmamıştı. Duymadığını düşünerek tekrardan seslendi. "Reooo.." derken evde onu aramaya başladı.
Alt katta bulamayınca uyuduğunu düşündü haliyle. Merdivenleri çıkıp yatak odalarına bakmak istedi. Odaya giden yolda, banyonun yanından geçerken sessiz ama duyulabilen inlemeler yetişti kulağına. Banyoda olması neden ona cevap vermediğini açıklıyordu ama canı yanıyormuş gibi çıkan inlemeler?
Nagi, Reo'nun bir yerini incittiğini düşünerekten hızlı ve sertçe banyonun kapısını açtı. Fakat gördüğü şey yaralı bir Reo değil, yere oturmuş küvete yaslanan ve kızarık yüzüyle kendisiyle oynayan(?) bir Reo olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Short Story🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜