İtoshi Rin
x
İsagi Yoichi♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
"Off acıyor be!" dedi İsagi bileğine krem süren Rin'e. "Eskisi gibi evime bıraksaydın da annem yapsaydı,niye buraya getirdin beni beceriksiz adam!"
Rin içinden gülüyordu ama ciddi bir şekilde "Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak,herşey yeni. Hem kocacığın seninle ilgileniyor işte ne mızmızlanıyorsun değer bilmez gelin?" dedi ve krem sürdükten sonra İsagi'nin bileğini sardı.
"Bitti." dedi Rin İsagi'nin yüzüne bakarken. O da kaşlarını çatmış kırmızı yanaklarıyla gözlerini dikmişti.
Rin İsagi'nin yüzüne yaklaşarak kırmızı yanaklarına bir öpücük kondurdu. Bir tane daha. Bir tane daha. Bir tane daha ve bir tane daha. Yanağını bırakıp dudağına yapıştı on birinci öpücüğünde. Yerden kalkıp İsagi'nin üzerine çıktı öperken. İsagi koltuğa sırt üstü yatmış,gözleri kapalı bir şekilde Rin'in öpücüklerine karşılık verirken Rin İsagi'nin bacaklarının arasına girmiş kısık gözlerle hem öpüyor hem onu izliyordu.
İsagi nefes almak için Rin'i ittiğinde Rin rahat durmamış ellerini İsagi'nin vücudunda gezdirmeye başlamıştı. Islak beyaz tişörtünü çıkartıp giymesi için verdiği gri tişörtünü sıyırıp ucunu İsagi'ye uzattı. "Isır." İsagi tişörtü ısırdığında Rin altındaki bedene göz gezdirdi. Altında şort, Üstünde ise birşey yok denilebilirdi çünkü İsagi tişörtünün ucunu ağzıyla ısırdığında tüm üst bölgesini gösteriyordu.
Rin bir elini aşağı,İsagi'nin şortuna getirirken, ağzıyla meme ucuna eğildi ve oynamaya başladı. Şortunu çıkarmamış,şortunun üzerinden İsagi'yi okşuyordu. İsagi bu duruma tatlı inlemeleriyle cevap verirken bir anda sesini yükseltti. Gözü yaşlı bir şekilde Rin'e baktığında Rin,İsagi'nin meme ucunu ısırıyordu. Bunu yaparken de elini şortun içine sokmuş İsagi'nin aletini okşuyordu. Bir süre daha devam ettiğinde İsagi dayanamamış Rin'in eline boşalmıştı.
Bunun üzerine Rin İsagi'nin önce şortunu sonra boxerını çıkarttı. İsagi "Kayganlaştırıcın var mı?" diyince Rin "Kayganlaştırıcı mı?" diye sorusuna soru ile cevap verip İsagi'nin boşaldığı elini gösterdi. "Al sana kayganlaştırıcı."
İsagi'nin sarılı bileğinden tutup bir parmağını deliğine soktu. İsagi "R-Rin.. acıyor!" dediğinde "Ne acıyor?" diye sordu Rin.
İsagi kafasının altındaki yastığı sıkıca tuttu ve "Bacağım acıyor!" dedi. Rin İsagi'nin bacağını bıraktı ve bir parmağını daha sokup hızlandı.
"Rin! acıyor de..- dedim!" yastığı daha da sıktı.
"Duydum,o yüzden bileğini bıraktım ya." dedi Rin sırıtarak.
"Ama onu kastetme..!" sözü sesli bir inlemeyle yarıda kaldı. Rin'in parmakları artık acıtmıyor,zevk veriyordu. İsagi çok ses çıkardığı için eliyle ağzını kapattı. Bir süre sonra eli inlemelerini tutmaya yeterli olmadı. İsagi aniden kalktı ve Rin'in kucağına oturdu.
"Yeterince ilgilendin,sıra bende." derken bir yandan soluklanıyordu. Çıplak kalçasıyla Rin'in kıyafetinin altından belli olan aletine sürtünmeye başladı. Rin kalçasını tutmaya çalışınca İsagi onun ellerini tuttu ve kafasının yukarısında birleştirdi. Rin'in ellerini kullanmasına izin vermiyordu.
"İsagi,hızlı ol." kaşlarını çatmış İsagi'nin kendisine sürtünmesini izliyordu. "çok sabırsızsın." İsagi,Rin'in kucağından kalkmadan arkasını döndü ve masada duran kutuya kondom almak için uzandı. Rin ellerinin serbest kalmasından faydalanarak İsagi'nin kalçalarından tuttu ve hızlıca aşağı bastırarak içine girdi. İsagi kendini o kadar kasmıştı ki ses bile çıkaramadı.
"R-Rin! sen gerçekten çok sabırsızsın, bekle!" dedi ama Rin onu dinlemiyordu. Kucağındaki bedeni kalçalarından tutarak bir yukarı bir aşağı hareket ettiriyordu. Kafasını kaldırıp kendinden küçük bedenin dudaklarına yapıştı. Bir elini kalçasından çekti ve İsagi'nin aletini okşamaya başladı. "Kendin hallet o zaman," derken İsagi'nin yüzünden uzaklaşarak meme ucunu yalamaya başladı. İsagi utancından gözlerini kapatıp Rin'in kucağında zıplamaya başladı.
Aradan süre geçtiğinde İsagi "Gele.. geleceğimh!" dediğinde Rin'in,aletinin başına parmağını koyacağını tahmin etmemişti. Parmağı orada olduğu için boşalamıyordu. "Ne.!"
Rin, "Birlikte yapmak istiyorum." diyerek İsagi'nin sözünü kesti. "Devam et."
Zaten İsagi'nin üzerinde tüm günün yorgunluğu vardı. Son gücüyle yine Rin'in kucağında zıplamaya başladı. Biraz sonra Rin tek eliyle İsagi'nin kalçasından tutarak kontrolü eline aldı ve hızlandı. Geleceğini hissettiğinde parmağını çekti ve birlikte boşaldılar.
İsagi Rin'in kafasına vurdu. "Neden seni beklemek zorunda kalıyorum!"
Rin güldü, "Herşeyi birlikte yapmak kötü mü?"
"Benimle dalga geçme."
------
bu yazdığım tek bölümlük smutlardan değil, RinSagi kitabından smut bölümüdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Historia Corta🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜