Nagi Seishiro
x
Mikage Reo♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
"Nagi, yerdeki eşyalarını al ve kirli sepetine koy. Ayrıca oyun oynamayı bırak da yatağını topla. Bir de şu dolabını düzenle artık, kıyafetlerin buruş buruş olmuş. Katlamadan önce ütüle." diyerek görev üzerine görev verdi Reo.
Onu dinlerken bile üşenmişti Nagi. "Çok zahmetli, sen yap Reo."
Reo kaşlarını çattı ve yatakta uzanan kişiye yaklaştı. "Bu gidişle evde kalacaksın kimse bakmaz sana. Uyumaktan ve oyun oynamaktan kız arkadaşına, yani eğer bir gün olursa tabi, zaman bile ayıramaz ve onunla eğlenemezsin. Azıcık üşengeçliği bırak ve düzenli ol." dedi ellerini iki yandan beline koyarken.
Nagi hâlâ bakışlarını telefonundan çekmiyordu. "Kız arkadaşıma gayet de zaman ayırabilir ve eğlenebilirim Reo. Senin kız arkadaşınla, yani eğer bir gün olursa tabi, yapacağından daha çok."
Reo tek kaşını havaya kaldırdı. "Tabi, bende öyle diyordum. Dediklerimi yap." derken güldü.
Nagi yanından uzaklaşan çocuğun bileğini yataktan sarkarak tuttu ve kendine çekti. Yanına oturur pozisyonda düşen çocuğa bakarak konuştu. "Bir iddiaya girelim, kız arkadaşıma senden daha fazla zaman ayırabilir ve eğlenebilirim. Bunu kanıtlayacağım. Eğer kanıtım yeterli değilse sen kazanacaksın. Bugünlük bana söylediğin işleri ve aynı zamanda senin işlerini de yapacağım." Mor saçlının bileğini bıraktı ve ona biraz daha yaklaştı. "Eğer kanıtım yeterliyse de ben kazanmış olacağım ve bana saydığın tüm işleri sen yapacaksın. Ah, konuşmaktan yoruldum."
Reo bir süre şaşkın bir şekilde baktı oda arkadaşının yüzüne. Ardından sesli bir şekilde güldü. "Tamam, ev işi yaparken seni görmeyi çok isterim." dedi kısık gözleriyle gülüşünü kaybetmezken.
Nagi ani bir hareketle yanında oturan arkadaşının önüne geçip omuzlarından iterek yatağa yatırdı ve bacaklarının arasına girdi. Elleri altındaki bedenin gömleğinin düğmelerine gittiğinde Reo bileğinden tuttu beyazlının elini. "Ne yapıyorsun?" dedi şaşkınlığını hâlâ üzerinden atamamış bir şekilde.
Nagi kafasını yana eğdi. "Senden daha iyi olduğumu kanıtlayacağım dedim ya."
Reo'nun yüzünde belli belirsiz bir sırıtış oluşurken yine tek kaşını havaya kaldırdı. "Nagi, ben senin kız arkadaşın değilim?"
Nagi elini kurtarıp bu sefer morlunun kalçasını kavradı iki eliyle. "İyi de Reo, benim kız arkadaşım yok ki."
Reo yanaklarının kızardığını hissederken hızlıca kalçasındaki elleri tuttu. "Tamam işte, ben kazandım iddiayı. Saçmalamayı bırak."
Nagi hareket etmeden arkadaşının kızarık yüzüne boş boş baktı bir süre. Tek eliyle Reo'nun iki elini morlunun kafasının üstüne getirip hareket etmesini önlerken bir elini altındaki kişinin pantolonunun fermuarına getirdi. "Ama bana kanıtlamam için şans vermedin, böyle iddia olmaz Reo."
Pantolonunun düğmesini açıp fermuarını indirdi. Boxerının görünen yerine eğildi ve dilini kullanmaya başladı. Ne pantolonunu ne de boxerını çıkartmıştı. Reo alt tarafında yabancı bir hisle irkildiğinde beyazlının ellerini bırakmasından yararlanarak arkadaşının saçından tuttu ve onu uzaklaştırmaya çalıştı ama Nagi ondan daha güçlüydü. Tek yapabildiği inlemlerinin duyulmaması için ağzını kapatmaktı.
Reo sertleştiğinde Nagi büktüğü belini düzeltti ve morlunun pantolonunu hızlıca çıkarttı. Boxerından sızan penisinin ucunu kavradı. "Bu kadar sertleşeceğini düşünmemiştim, Reo. Dokunsam bile sızdırıyor." derken boxerını aşağı kaydırıp tüm penisini kavrayarak elini aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Short Story🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜