Shidou Ryusei
x
İtoshi Sae♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎
Settekilerle vedalaşıp iyi geceler dileyenlerden biriydi Shidou. Henüz oyunculuğa yeni adım atmasına rağmen başrol seçilmiş, bir süredir olduğu gibi oldukça yoğun bir gün geçirmişti yine. Gözünün önüne aniden bir kağıt uzatılınca irkildi.
"Burayı yanlış söyledin, bir kaç cümle olsun aklında tutamıyor musun?" dedi alt kirpikleri oldukça uzun olan adam.
Ah, yine mi? dedi kendi kendine Shidou. Samimi olmayan bir gülümseme verdi adama. "Ama yönetmen gayet beğendi ve öyle kalmasını söyledi. Pek duyamadın sanırım, kulağında sorun olmasın 'Bay Sae'?"
Sae kaşlarını çattı. "Oyunculuk hakkında bir şey öğrenmediğin gibi büyüklerin ve üstlerinle nasıl konuşacağını da bilmiyorsun herhalde?" dedi karşısındakinin saygısızlığına sinirlenerek.
Shidou sırıttı. Belini büküp kendinden yaşça büyük olan kişiyle aynı boya gelirken aynı zamanda yüzüne yaklaştı. "Madem sen biliyorsun, neden bu gece bana öğretmiyorsun?"
Sae bir süre tip tip baktı ona gülen kişiye. "Derslerim pahalıdır." derken çıkışa doğru yürümeye başladı.
Shidou ise yüzünde gülümsemeyle takip etti onu. Koca binadan çıktıklarında, Ryusei arabasının anahtarını işaret parmağında sallamaya başlarken menajerini gönderen kişiyi izledi.
Sae, menajerine bakma gereği bile duymadan elini 'git' anlamında salladı. Bunun üzerine Shidou, hiç bir şey anlamayan menajeri bilgilendirdi. "Bu gece onu ben bırakacağım." derken el salladı.
"Oh. Peki, tamam.."
Ne ara bu kadar yakın oldular?----
Masada duran kağıtlardan birinin bir kısmını göstererek "Burayı yönetmen beğendi ama senaryoda yoktu. Kafana göre hareket edemezsin." diye konuşmasına devam ederken Sae, Shidou kollarını göğsünde birleştirip koltukta geri yaslanarak başını arkaya attı. İç çektiğinde, Sae kaşlarını çattı. "Öğret diyen sen değil miydin? Dinlemiyorsun bile."
"Gayet güzel olan sahneleri gösterip şunu yaptın bunu yaptın diyorsun sadece."
"Ve o kadar söylememe rağmen anlamıyorsun. Güzel olsun olmasın, senaryo dışına çıkmamalısın."
Shidou nefes verdi, bakışlarını Sae'ye çevirip sırıtmasının hemen ardından ayağa kalktı. Tekli koltukta oturan adamın önünde durup bir bacağını kirpiklinin iki bacağının arasına koydu. Ellerini de koltuğun iki yanına koyup belini büktü ve Sae'nin yüzüne yaklaştı.
"Dersi bırakıp ödemeye geçelim." dedi yüzüne daha da yaklaşırken.
Sae ellerini Shidou'nun göğsüne getirip parmak uçlarıyla bastırdı. Bu geri çekilmesi için değil, daha fazla yaklaşmasını önlemek içindi. "Senin ödeme dediğin şey bu mu?"
Başını yana eğerek, "Bunun için 'ders vermeyi' kabul etmedin mi zaten?" diye sordu gülerek Shidou.
Sae, sertçe tutup çevirerek Shidou'yu oturur pozisyona getirirken kendisi yere oturdu. "Evet, bunun için kabul ettim. Ancak yine de ders verdim ve bunu ödeme olarak kabul etmiyorum."
Sae, Shidou'nun pantolonu açarken Shidou geriye yaslandı. "Bu da dersin bir parçası mı?"
Önünde oturan kişinin penisini kavrarken yanıtladı Sae. "'Yaptığımız şey için de para ödeyecek miyim?' diye sormaya çalışıyorsan, hayır." demesinin ardından aletinin ucunu yaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock // Ships // Smut
Kısa Hikaye🝮︎︎︎︎︎︎︎Tek bölümlük smutlar yazdığım bir kitap. ☆Kitapta olan shipler; ➪𝑲𝒖𝒏𝒊𝑮𝒊𝒓𝒊 ➪𝑵𝒂𝒈𝒊𝑹𝒆𝒐 ➪𝑹𝒊𝒏𝑺𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑰̇𝒔𝒂𝒈𝒊 ➪𝑩𝒂𝒄𝒉𝑹𝒊𝒏 ➪𝑹𝒚𝒖𝑺𝒂𝒆 ➪𝑲𝒂𝒊𝑵𝒆𝒔𝒔 ➪𝑇𝑎𝑏𝑖𝑌𝑜