RyuSae

3K 73 11
                                    

Shidou Ryusei
x
İtoshi Sae

♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎

Sae,otel odasına sinirli bir şekilde girdi. Menajeri onu kızdırmıştı. bu kızgınlıktan dolayı odasında duran Shidou'yu tamamen unutmuştu. Ryusei, U-20 maçı başlamadan önce Sae ile birlikte kalacaktı. Sae odaya girdiğinde Ryusei ona bakıyordu.

"Ne oldu,underlashes?" dedi Ryusei alayla karışık bir şekilde.

Elini saçlarına daldırdı ve ilerlemeye başladı Sae, "Seni ilgilendirmez,iblis" dedi ve elini bu sefer cebinin derinliklerine gömdü.

"Ama pek bir sinirlisin,sen bu şekildeyken geceyi rahat geçirebilecek miyim?" dedi gülerek.

Sae onun söylediklerinin altında bir şey yattığını biliyordu. "Ne demeye çalışıyorsun?" bu sırada Sae yatağın ucunda durmuştu.

Ryusei oturduğu yerden kalktı ve eli cebinde olan adamın yanına gitti. Ellerini,Sae'nin ellerinin arasından geçirerek beline doladı ve ondan kısa bedeni kendine yaklaştırdı. Sae ona tiksintiyle bakarken konuştu. "Seni rahatlatabilirim,uykuna sinirli bir şekilde dalmazsın."

Sae bu küstahça sözlere tek kaşını kaldırdı. Bu aptalın,ona dokunma cesaretini göstermesi bile komikti. İblisinin yakasından tuttu. "Sen bi sikime yaramazsın,küçük iblis."

Ryusei buna gülerek karşılık verdi. "Korktun mu yoksa,alt kirpik?"

Sae,karşısında aptal aptal gülen kişiye sinir oldu. "Beni rahatlatabileceğine emin misin?" derken hiçbir şey düşünmüyordu.

Ama Ryusei onu kaldırıp yatağa attığında,artık kafası düşüncelerle dolmuştu. Bir anda iblisinin öpücüklerine maruz kalan Sae ne olduğunu bir süreliğine anlayamadı. Rahatlatmak derken bunu mu kastediyordu? onun aklından bile geçmemişti. Her şekilde,kendine gelen Sae onu itmek yerine öpücüklerine karşılık verdi. Üzerindeki koca beden, âdeta onu yiyordu.

Sae nefes almak için başını çevirdiğinde çenesinde bir el hissetti. Bu el Sae'nin başını tekrar eski haline getirmiş ve Ryusei'nin onu yemesine devam etmesini sağlamıştı. Ryusei, Sae'nin ağzına dilini göndermekten geri kalmamıştı. dilleri birlikte dans ediyor,alt tarafları birbirine sürtünüyordu.

Ryusei,Sae ellerini onun göğsünden çekip tüm bedenine sarılarak dönmesiyle birlikte kendini altta bulmuştu. Artık Ryusei uzanıyor Sae ise uzanan bedenin üzerinde oturuyordu. Sae bunu üstünlüğü sağlamak için yapmıştı. 'altta olmayacağım' demekti bu kendince. Ama bu sinyal Ryusei'ye gitmemiş gibi görünüyordu.

Birden doğruldu Ryusei. Bağdaş kurmuş bir şekilde otururken Sae kucağındaydı. Sae'nin tişörtünü sıyırdı ve ucunu uzattı. Anlamaz gözlerle karşılaşınca "Isır" dedi. Sae onu dinledi ve tişörtünü ısırdı. Bununla beraber belinden yukarısını sunmuş oldu Ryusei'ye. Sae,bir anda meme uçlarını yalamaya başlayan Ryusei'ye kocaman gözlerle baktı. Kızardığını hissediyordu. Ryusei bir meme ucunu yalarken diğeriyle oynuyordu. Bu Sae'yi altta olan kişiymiş gibi hissettirdi. Onu itmek istiyordu ama yapamıyordu.

Ryusei bir memesiyle oynamayı bırakıp eliyle kalçasını kavradığında Sae tişörtü ağzından bıraktı. Tişört Ryusei'nin kafasına düşüp yüzünü gizlediğinde Sae kalçasında duran ele uzandı. Ryusei bunun üzerine Sae'nin kalçasına vururken aynı zamanda meme ucunu ısırdı. iki yerden de uyarılınca Sae yüksek sesle inledi. Sonra bir ses duydu. kıkırdama sesi. Ryusei'ye baktı.

"Bundan hoşlanmışsın gibi görünüyor" diyordu ses. Ryusei,Sae'nin pantolonundan bile açıkça belli olan aletine bakıyordu. Sae nefessiz kaldığını hissetti. "Hayır- Bu..!" ağzından yine bir inleme koptu. Pantolonunun arkasından bir el girdiğini hissediyordu. "Hey! ne halt-" sözü yine inleme ile kesildi. Ryusei,Sae'nin pantolonunun fermuarını indirmiş,iç çamaşarını çıkarmadan aletini okşuyordu. Hangisine odaklanacağını bilemeyen Sae en sonunda Ryusei'nin kafasını kendi göğsüne yasladı,ona sarıldı,ve gözünü kapattı.

Blue Lock // Ships // SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin