Jelen (Dazai Osamu)
Szerencsétlen történetem ott kezdődött amikor Nakahara Chuuya kisétált azon az ajtón.. és többé nem jött vissza...
Azért csak kezdődött mert azt hittem minden flottul megy.
Persze mi egész èletünkben veszekedtünk de a csókunk után talàn valami megváltozott...talán aztán elcsesztem amiért azt mondtam neki próbáljon elengedni.. Ez még nem is hangzott olyan szörnyűn mert úgy voltam vele majd megbékél. Viszont... ha utána....ha utána nem éltük volna át azt a borzalmas dolgot....
Azért beszélek többes számban mert valamennyire én is részese voltam... hiszen végig kellet néznem...A történeket kővetően képtelen voltam hazamenni Yokahamába..Kunikida tobbször is telefonált és a többiek is kerestek. De úgy döntöttem Tokióba maradok. Ahhoz hogy elengedjem őt kell egy kis környezetváltozás .
És hogy mi lett a dràgakövekkel? Fogalmam sincs de őszintén nem is érdekel. Ami érdekel az az ölemben ücsörgő angyalka akit nagy valoszínüséggel ma haza fogok vinni .
- Ő anyám.. - tolta felém a telefonját. - kedves nő és nagyon ügyesen főz. - magyaràzta.. de teljesen feleslegesen mert egyàltalan nem izgatott családfája.
- Meséltem már hogyan találkoztak apámmal hàt az nagyon romantikus volt. - lelkesedett. Erőltettem egy műmosolyt az arcomra. És próbáltam izgalomba jönni. Egy olyan történettől amit már háromszor hallottam...
-Egyépként apám nincs ellene a házasságnak.. - suttogta a fülembe. Amitől kishíján félrenyeltem a Whiskym- et .
- A minek? - Kérdeztem vissza.
- Hát tudod ha úgy alakúlnának a a dolgok örűlne... - jött zavarba.Atya ég!! Mégis miről beszél? Konkrétan három napja ismerem ezt a lányt!!
- Ó ez nagyon szépen hangzik.. csak tudod én nem vagyok felkészűlve még az ilyesmire - feleltem nyájasan. - Sofi nem tűnt csalódottnak.. ami megillyeztett.
- Nem kell semmit sem elsietni. Hiszen az első szerelem csodálatos... hagyjuk ahogy van... aztán majd idővel meglàtjuk. - nyomott egy puszit az arcomra .Ó dràga ha tudnád min mentem keresztül én az évek során akkor most nem ücsörögnél az ölembe.
Sofinak az első szerelme lehet én vagyok de nekem.. nekem egy olyas valaki aki éppen odahaza iszogatja a legjobb borait.
YOU ARE READING
Miután azt hittem visszakaptalak (18+) Második rész
Fanfiction"Elhagytàl.., de még egyszer utánad mehetnék?"