Jelen (Dazai Osamu)
- Kellenek az adataik. Név , születési hely/idő és a jelenlegi munkahelyük. -
- Az minek?- Háborodott fel Chuuya.- Mi az hogy minek? Tudnom kell hogy Nicket rendes emberek nevelik-e tovább.
- Úgy nézek ki mint valami körözött bűnöző?- csattant fel. - Jajj ne ha nem nyugszik le aktiválodni fog a képessege.
- Chuuya...- figyelmeztettem de észre sem vette magát.- Persze hogy nem .. de itt ez a szokás.
- Nyomozók vagyunk. - Tudtam le . A Yokahamai Nyomozó irodának dolgozok. Ő pedig a Társam. Chuuya a Dokkmaffia ügyeit
is intézi de főleg nekem segít. - Tettem hozzà.
- Itt két külön cím van... - nézett fel a gépből amikor beírta a nevünket. Ó a francba....
- Maguk nem együtt élnek?
- De!!!/- Nem!!! Vàgtuk rà egyszerre
- Most akkor melyik?
- Chuuya nálam lakik. - mondtam határozottan . - De van külön lakása.- És azt is fizeti? Meg a te lakbéred felét?
- Talan baj? - kérdeztem ingerűlten.
- Nem de ha eladná azt a lakást akkor vehetnének egy nagyobb házat.
- Nem szorulunk rá a pénzre .. és Nick-nek jó helye lesz nálam.Ez a kurva annyira felidegsített hogy legszívesebben faképnél hagytam volna de most nem lehet mert akkor nem kapjuk meg Nick-et.
- Rendben.. - Akkor tötsenek ki pár papírt és már meg is vagyunk.
- Miután aláírtunk mindent megkértem Chuuyát hogy keresse meg a fiút .
- Miert én?
- Kicsit beszélgess vele. - súgtam oda neki.- Nos? - néztem újra a nőre miután kettesbe maradtunk .
- Redben van minden De jobb ha tisztában vannak vele.. Nicholas negéz eset.
- Itt a nehéz eset az maga!!! Nem Nick. - néztem rá bosszúsan.________________________________
Nakahara Chuuya
A Tokiói kiruccanásunknak gyorsabban végetért mint gondoltam. Inkább nem részletezem mit éltem át aznap mikor az ex menyasszonyom úgy döntött bosszútáll és bekattan. De hiszitek vagy sem erőssebb lettem. Mindíg abból indúltam ki hogy annál szarabb már nem lehet. Vagyis talán volt szarabb.
Miután Mori visszaküldött Tokióba a gyűrű miatt. Dazai a szemem láttára flörtölgetett egy angyalkával. Oda se kellett volna mennem... de látni akartam.
Persze nem tudom miért bosszant ez ennyire hiszen én léptem ki az életéből.Mellesleg azt mondtam neki hogy a másik gyűrű nincs meg . De ez nem igaz.. mert valójában nálam van.. bár ezt egyenlőre nem kell tudnia.
És most meg egy ujjabb gond akadt a nyakunkba ... Nick.. nem hiszem el... miért kell nekem is istápolni ezt a kölyköt miközben semmi közöm hozzá! Így is elèg problémánk van... de egy gyerek.... mit kezdjek én egy gyerekkel?Dazai szerint ha Nick velünk lesz.. úgy a kapcsolatunkat is helyre tudjuk hozni! De ezen már nincs mit helyrehozni!! Ez szar ahogy van.
- Nick? .. itt vagy?? - nyitottam be az egyik szobába amikor utána mentem. Semmi reakció.. - Nick!! - szóltam neki újból. Amikor kiszúrtam ahogy az egyik ágy előtt ácsorog.
Mivel kiváncsi voltam közelebb mentem
De nem kellett volna nagyon nem. Az arcom elfehéredett amint meglàttam a vöröses hajú gyereket .Ott feküdt ,átfagyva és tehetetlenűl. haldoklott.. talán pár napja van hátra .
- Nick... - mennünk kéne... - érintettem meg óvatosan a fiú vállát de nem mozdúlt.
- Elkéstem... - mondta végűl.. - egy óra ide vagy oda nem tudtam megmenteni...
Ekkor oldalra néztem.. a kisasztalon ott volt az érintetlen mochi amit vettem..
- Bemutathatlak? - fordúlt hirtelen felém könnybe lábadt szemekkel.
- Milo? - érintette meg óvatosan a fiú homlokát. - Ő itt Chuuya. Ő fog vigyázni rám. Hidd el mellette biztonságba leszek. Már nem kell többett aggódnod..A sírás a gyengéknek való.. de amikor elhangzottak ezek a szavak Nick szajából legördűlt egy -két könnycsepp az arcomon. - Abban a pillanatban nem tudtam mit mondani.. csak figyeltem azt a szerencsétlen kölyköt... aki màr allig élt.
- Nick... Dazai már vár... - szólaltam meg végűl .
- Jó! - jött a válasz . Megvártam amíg elbúszuzik a barátjàtól majd elindúltunk a kijárat felé.
- Minden rendben? - kérdezte Dazai . - Sírtàl? - fürkézte az arcomat.. - te sírtàl.. állapította meg ..
- Megtennéd hogy nem bámúlsz ennyire!!! - förmedtem rá.- Mi történt? - torpant meg.
- Ezt ne itt oké?
- Chuuya.. ne csináld... - kapta el a csuklómat.
- Fáradt vagyok.. - jobb ha keresümk valami szàllást. - szabadítottam ki magam a szoritásából és előre mentem Nick mellè.Folyt. Köv.
YOU ARE READING
Miután azt hittem visszakaptalak (18+) Második rész
Fanfiction"Elhagytàl.., de még egyszer utánad mehetnék?"