Jelen Dazai Osamu
- Beszélj különben nem lesz jó vège -kezdtem köszönés képpen.
- Dazai Idefigyelj.... Chuuya nem teljesen. Az akinek hiszed..
- Mi?
- Had fejezzem be. Ő egy kísérleti alany.. mondta lassan azért hogy ne húzzam fel magam.
- Mi a fa.. Mi a fasz ról beszélsz????
- Akkor úgy mondom hogy értsed . Nakahara Chuuya nem teljesen emberi.. ő az eredeti kísérleti alanya a B kutatóközpontnak. Volt egy Klónja aki a kísérletet végűl nem élte túl.
- A képessége azért ennyire erős mert N tett róla - Mellesleg Chuuya testébe annyi illegális folyadék kerűlt hogy már szinte teljesen elvesztette emberi énjét.
- A hirtelen hangulatingadozások.. - gondolkoztam el.
- Így van.. ez is az egyik tünete. Ő egy időzített bomba
- Mori szavaitól teljesen ledöbbentem.. hirtelen azt se tudjam mit reagaljak. Ezért Kellett egy pár perc hogy magamhoz térjek.
- N. Új Klónt akar? - kérdeztem vègűl.
- Valami olyasmi. Pontosabban ellenszer kell neki. Egy olyas valakit akar létrehozni aki semmissé tudja tenni a képességeket és plusz képességekkel is rendelkezik.
- De hát az...
- Most már rájöttél? Chuuya Azért kell neki mert valamilyen szinten benne van a DNS-ed...
- Csak.. kihasznált.. - Sütötettem le a szemem.
És Nicket magával vitte! Basszus.... Mori bocs de most le kell tennem.
- Ki az a Nick?
- Ezt majd máskor elmagyarázom..Amint kinyomtam sápadt arcal fordúltam Kunikidáék felé.
- Baj van.. - hiába próbáltam nyugodt hangnembe mondani alsó ajkam így is megremegett.
- Mire a többiek rákérdeztek volna hogy miért addig már hívtam Chuuyát. - Vedd fel , Vedd fel Vedd fel... - imádkoztam de a vonal másik vége kisípolt.
- Picsába! Kunikida! Vigyél most azonnal a B kutatóközponthoz!!! Pattantam be idegesen az autóba .Közben folyamatosan hívtam Chuuyát
De sikertelenűl. Mi a franc? Nem beszélt "N" el mert rátette a telefont és mellesleg folyamatosan vele voltam.... mégis mikor... mikor szúrt hátba?Próbáltam visszaidézni az elmúlt órákat. És akkor beugrott.
A reptér!! Egyszer elkísértem Nick-et mosdóba mert panaszkodott hogy fáj a gyomra a sok palacsinàtol. És ott sokat kellett várnom rá. Mori azt mondta hogy azért van szüksége N - nek Chuuyára mert valamilyen szinten benne van a DNS-m hiszen egy párszor lefeküdtünk.
És akkor Nick valami pótléknak kell ha Chuuya esetleg meghal a kísérlet során?Akkor őt fogják használni?. De ennek így nincs is értelme. Nekik én kellek! Nicket minek kell belevonni?Sok minden össze van most kuszálódva de remélem hamarosan pontot teszek a dolgok végére .
Az épületbe nem volt olyan egyszerű bejutni mert mindent őrök figyeltek. És mivel egy hatalams kutató intézetről beszélünk időbe telt
Mire megtaláltam elöszőr Nick-et.
Kinnt várakozott Chuuya pedig sehol.
- Nick! - Siettem oda a fiúhoz.Majd leguggoltam hozzá és hirtelen felindulásból szorosan magamhoz öleltem. - Jól vagy?
- Én igen.. de.. ő... - fordúlt az ajtó felé.. már bennt van egy ideje.- Ugye senki sem ért hozzád? - toltam el magamtól hogy jól szemügyre vegyem
- Nem... - rázta a fejét.
- Ha tudtad hogy ide fogtok jönni! Akkor miért mentél Chuuyával?
- Azért mert...lehet szükség lesz rám..
- Tisztában vagy vele milyen hely ez? Nem valami játszótér!!!! Ha Chuuya meghal akkor téged fognak használni a kísérlethez!! Felfogod mit jelent ez???
- Igen... de ha így segítetni tudok másokon... akkor bevállalom.
- Nick.. ezzel nem fogsz segíteni másokon csak olyan klónokat fognak létrehozni mint én és Chuuya. Ők dupla képességgel rendelkeznek majd . De ahhoz hogy ez megvalósúljon valaki meg fog halni .Amikor ez a mondat elhangzott a számból idegösszeroppanást kaptam. És teljesen elborúlt az agyam.
Folyt.köv.
YOU ARE READING
Miután azt hittem visszakaptalak (18+) Második rész
Fanfiction"Elhagytàl.., de még egyszer utánad mehetnék?"