Múlt ( Dazai Osamu)
- Csókólóztál már? - tettem fel egy újjabb kérdést. Chuuya ekkor meghúzta az üveget.
- Szóval nem. - nevettem ki. - Hé azért haddj nekem is . - Kaptam a Vodka után . Csak a nagy lendülettől véletlen a fiúra estem.
- Aú. - Nyögött fel. Hülye vagy? - Mordúlt ràm.
De ekkor találkozott a tekintetünk. Mennyire
haragudna ha most megcsókolnám?- Menjünk lökött le magáról ,bár allig bírt megállni a lábán.
- Amúgy te vèletlen nem vagy valami màgus? - kérdeztem hirtelen mikor a lakásom felè sétáltunk.
- Szerencsére nem. - nevetett fel.
- Kár..
- Miért?
- Azért mert ... - fordúltam felè és egy laza mozdulattal a falhoz löktem.- Túlságosan elvarázsoltál... - suttogtam a fülébe.
- Szerintem meg túlsàgosan részeg vagy.Igaza van ilyet józanúl eszem ágába se jutna mondani.
- Szeretnél valamit?
- Igen a telefonszámodat. -mosolyogtam rá
- Azt ki kell érdemelni. - lépett arrébb.
- És mivel érdelemelhetem ki?
- Az titok. Meg egyépként ezek a szövegek az angyalkáidnál beválltak?
- Valamelyiknél igen.
- Hàt nálam nem jártál sikerrel.Mivel elbeszélgettük az időt fel sem tűnt hogy megérkeztünk hozzám.
- Van kedved bejönni?
-Nem adod fel igaz?
- Nem sajnos már megláttalak. - Vontam meg a vállam.
- Jó éjt Dazai.Nakahara Chuuya attól a naptól kezdve megfertőzte a gondolataimat. És amikor együtt dolgozunk minden alkalommal bepróbálkoztam .
- Mit csinálsz este?
- Pihenni terveztem. - jött az unott válasz és ez mennt hónapokig. Esélytelen volt a közelébe kerűlni akárhányszor próbálkoztam mindig nagyon csúnyán ki lettem offolva . Ami kicsit fájt az egómnak.
Ezért öt hónap kínlódás után jobbnak làttam ha elengedem a dolgot. Így kötöttem ki valami random kocsmába egy lánnyal aki jóval időssebb volt nálam. Aznap töltöttem be a tizenhat-ot. A lány pedig ponnt a tizennyolcat. Szóval nem kellett azon aggódni hogy kiadjàk-e az alkoholt vagy nem.
- Akkor boldog születésnapot nekünk!!! Tartottam fel vigyorogva Whisky-m et. De legbelűl most valahogy jobban esett volna az olcsó undorító ízű vodka amit Chuuyával ittunk.
- Nem ízlik? - kérdezte a lány akit egyépként Camlia-nak hívtak vagyis remélem Camila.
- De nagyon jól eltaláltad. Ez a kedvencem.
- Egyépkent Dazai.. te csináltad már? Kérdezte keresztbe tett lábakkal miközben unottan a körmét kapargatta.- Nem- feleltem hatàroztottam mert ezen nincs mit szégyelni. Remélem nem az lesz a következő kérdése hogy....
- És velem kipróbálnád? Előzte meg a gondolataimat. Jajj ne.. ne ne ne ne NEM!
- Hát... én... - tűnődtem el ,de ekkor véletlen az ajtó felé pillantottam. És tekintem azonnal odatapadt .Piros ing , mellkasán csatok keresztezték egymást. , Bő nadràg nyakán az ikonikus "öv". , bakancs. És egy bőrdzseki meg az elengedhetetlen kalap amiket éppen a fogasra akasztott. Ahogy megpillantottam őt pupillám kitàgúlt és a szívem majdnem kiszakadt a hejéről . Te jó èg......
- Mi van szellemet láttál? Zökkentett ki Camila a bambulásból.
- Éppen azon gondolkoztam hogy kipróbálnám e veled. -Hazudtam. De fél szemmel mèg mindíg a vöröst követtem .
- És mire jutottál?
- Talán... lehet róla szó.
- Aha.. szerintem akkor mondj ki ilyesmit ha biztos vagy benne..
- De én biztos vagyok benne! Emeltem fel a hangom amire Chuuya észrevett. Remek... tekintetünk egy pillanatra találkozott de amint Camila a nyakamba akaszkodott elrántotta a fejét...
- Akkor hozok neked még egy kört. Nyomott egy puszit az arcomra. Itt a lehetőség...amint Camila magamra hagyott szememmel újra megkerestem a fiút és határozottan elindúltam feléje. Ezt most nem szúrhatom el.Folyt.köv.
YOU ARE READING
Miután azt hittem visszakaptalak (18+) Második rész
Fanfiction"Elhagytàl.., de még egyszer utánad mehetnék?"