Jelen (Dazai Osamu)
- Chuu.. - nyögtem.. -Chuu.. állj le..
Mivel nem hallota meg kénytelen voltam erőszakhoz folyamodni.
- Mi a fasz bajod van??? - ugrottam neki.- Erre azt kéne mondanom hogy te. - préselte ki száján a szavakat.. mert közben a torkát szorongattam. - De tudod nem körültötted forog a világ.
- Akkor? -
- Ez az elbaszott helyzet a baj..Nem értettem mire gondol így kérdően vizslattam az arcát.
- Elöszőr is szállj le rólam. - rúgott le magáról... másodszor pedig .. - Ekkor kezét óvatosan belecsúsztatta a zsebébe és egy gyűrűt szedett elő amit zöld dràgakő díszített.
- Tessék! - dobta felém.
- Ez az amire gondolok? - forgattam kezemben az ékszert.
- Ja Mori gyűrűt csináltatott belőlük
- Hol van a párja?
- Szerinted tudom? - tárta szét a karjàt.
- Akkor ezt miért kapom meg?
- A főnök döntött így . Bár igazából azt csinálsz vele amir akarsz.. - legyintett.
- El is adhatom? - csillant fel a szemem.- Akár... - bólintott.
- szóval mégis tudtad mi lett velük.. - húztam az újjamra..
- Csak az egyikről tudtam ....forgatta a szemét.
- Ha eladom egész életembe nem kell dolgoznom.. - veszek magamnak egy villàt és felbérelt angyalkáim lesznek akik azt teszik amit mondok nekik.
Chuuya erre összehúzta a szemét.
YOU ARE READING
Miután azt hittem visszakaptalak (18+) Második rész
Fanfiction"Elhagytàl.., de még egyszer utánad mehetnék?"