ကျွန်တော်မှာပြောစရာတွေအများကြီးရှိနေတာမို့ရှင်းလေးကိုပဲဖုန်းဆက်လိုက်တယ်။
ရှင်းရှင်း"hello!!!ကိုကြီးပြောလေ။"
jiho"ရှင်းလေး.....မင်းနှင့်ကိုကြီးကိုလူကြီးတွေစီစဥ်ထားတဲ့ကိစ္စ......မင်းသိပြီးရောပေါ့။"
ရှင်းရှင်း"ဟုတ်....သိပြီးပြီ....ကိုကြီး။"
jiho"ရှင်းလေးကို ကိုကြီးပြောစရာရှိတယ်.....မနက်ဖြန်၁၀နာရီလောက်"nightingale"coffee shopကိုလာခဲ့လို့ရမလား။"
ရှင်းရှင်း"ဟုတ်ကဲ့.....လာခဲ့မယ်လေ....ကိုကြီး။"
ကိုကြီးဘာပြောမလဲဆိုတာရှင်းရှင်းအရမ်းစိတ်၀င်စားတာပဲ.....ပြီးတော့ရင်တွေခုန်ပြီးစိတ်တွေလည်းလှုပ်ရှားတယ်။
"NIGHTINAGLE"coffeeဆိုင်တွင်..........jiho"ရှင်းလေး.....ဘာသောက်မလဲ.....မှာလေ။"
ရှင်းရှင်း"ရှင်းရှင်း.....milk-teaပဲသောက်တော့မယ်။"
jiho"ညီလေးရေ.....milk-teaတခွက်လောက်။ရှင်းလေးကို ကိုကြီးရင်ထဲကခံစားချက်တခုပြောပြမယ်.....နားထောင်မလား???"
ရှင်းရှင်း"ဘာများလဲ???ကိုကြီးရဲ့....ပြောလေ။"
jiho"ကိုမင်းကိုချစ်မိနေပြီ....babe။"
ကိုကြီးစကားကြောင့်ရှင်းရှင်းဆွံအသွားတော့သည်။
ရှင်းရှင်း"ရှင်....ရှင်းရှင်း...ရှင်းရှင်းနားကြားများမှားတာလား။"
jiho"ကိုမင်းကိုတကယ်ချစ်တာပါ....babe....babeရောကိုယ့်ကိုချစ်ရဲ့လား???။"
ကိုကြီးကရှင်းရှင်းရဲ့လက်လေးကိုနူးညံစွာကိုင်လိုက်တယ်။
ရှင်းရှင်း"ရုတ်တရတ်ကြီးဆိုတော့ရှင်းလေးဘာပြောရမလဲမသိတော့ဘူး....ကိုကြီးရယ်။"
jiho"အဲ့တာဆိုရှင်းလေးဆီကအဖြေကိုစောင့်နေမယ်နော်။"
ရှင်းရှင်း"ဟုတ်....ဟုတ်ကဲ့။"
ရှင်းရှင်းကိုကြီးဆီကရုတ်တရတ်ဖွင့်ပြောတာခံလိုက်ရလို့စိတ်အရမ်းလှုပ်ရှားတာပဲ.....စိတ်ထဲမှာလည်းကြည်နူးမူအပြည့်။🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
jiho"ဘယ်လို....နောက်တခေါက်ပြန်ပြောပါအုန်း....babe???"
ရှင်းရှင်း"ဟာ!!!ကိုကလည်း....ရှင်းလေးရှက်လာပြီ။"
jiho"babeကလည်းဒီစကားလေးကိုကိုထပ်ကြားပါရစေ.....please...babe။"
သူရဲ့ရင်ခွင်ထဲမှာရှင်းရှင်းကိုဖက်ထားလိုက်ရင်းသူ့ကိုချစ်တယ်လို့နောက်တခေါက်ထပ်ပြောခိုင်းနေတယ်....တကယ်ပါ....လူဆိုးကြီး!!!
ရှင်းရှင်း"ချစ်တယ်ရှင်....ချစ်တယ်....ဟောဒီကလူကြီးကို။"
jiho"ပျော်လိုက်တာ....babeရယ်။"
ကိုကရှင်းရှင်းကိုထပ်ဖက်လိုက်တယ်....ဒီလူတော်တော်ကိုကဲနေတာ။
jiho"အော်....ရှင်းလေးကိုပြောဖို့မေ့နေတာ....ပြောစရာဆိုတာထက်တိုင်ပင်စရာလို့ပြောရင်ပိုမှန်လိမ့်မယ်။"
ရှင်းရှင်း"ပြောလေ....ကို။"
jiho"ကိုတို့လက်ထပ်ပွဲကိုအင်ဂျင်စီကိုပြောလိုက်တော့ကိုထင်တဲ့အတိုင်းပဲလက်ထပ်ပွဲနောက်ဆုတ်ပေးဖို့တောင်းဆိုနေတယ်.....အဲ့တာbabeလေးဘယ်လိုလုပ်ချင်လဲ???"
ရှင်းရှင်း"ရှင်းလေးကတော့ဒီကိစ္စကိုဘာမှမပြောလိုပါဘူး.....ကိုကကို့အလုပ်ကိုပိုသိမှာပေါ့....ကိုပဲသင့်တော်သလိုစီစဥ်လိုက်ပေါ့။"
jiho"အင်း....ကိုလည်းမင်္ဂလာပွဲကိုအလောတကြီးမလုပ်ချင်သေးဘူး.....ကိုတို့ကနေ့တိုင်းအတူတူရှိနေကြမှာပဲလေ။ဒါပေမဲ့ဘွားဘွားကအသက်ကြီးပြီဆိုတော့လည်းကို့ရဲ့မင်္ဂလာဆောင်ဘွားဘွားကျန်းမာတုန်းလဲလုပ်ချင်တယ်။"
ရှင်းရှင်း"အဲ့တော့ကိုကဘယ်လိုလုပ်ချင်လဲ???"
jiho"ကိုကတော့လူကြီးတွေစိတ်ချမ်းသာအောင်ကိုကြီးတို့မင်္ဂလာဆွမ်းကပ်ပြီးတော့လတ်မှတ်အရင်ထိုးထားလိုက်မယ်.......mediaကိုတော့ရှင်းလေးနှင့်ကိုကြီးစေ့စပ်တယ်လို့ပဲပြောထားကြမယ်.......အချိန်တခုရောက်မှပြီးမှရှင်းလေးအတွက်koreaမှာရောမြန်မာနိုင်ငံမှာပါမင်္ဂလာပွဲခမ်းခမ်းနားနားပြန်လုပ်ပေးမယ်။"
ရှင်းရှင်း"ကိုကြီးအစီအစဥ်ကမဆိုးဘူး.....ရှင်းလေးသဘောတူတယ်.....ကိုကြီး.....အဲ့လိုဆိုလူကြီးတွေလည်းသဘောကျလောက်တယ်။"
jiho"ရှင်းလေးသဘောတူရင်အဲ့လိုပဲစီစဥ်လိုက်တော့မယ်နော်။"
ရှင်းရှင်း"ဟုတ်ကဲ့.....ကိုကြီး။"
ရှင်းရှင်းတို့နှစ်ယောက်ပြောစရာရှိတာပြောပြီးတော့ကိုကြီးနှင့်ရှင်းရှင်းတနေ့လုံးdateဖြစ်လိုက်တယ်။နောက်နေ့ကျတော့စီစဥ်ထားတဲ့အတိုင်းရှင်းရှင်းတို့အိမ်မှာနှစ်ဖက်မိဘတွေ့ဆုံပွဲလုပ်တာပေါ့......လူကြီးတွေကတော့ရှင်းရှင်းနှင့်ကိုကြီးကိုတော်တော်သဘောတူနေကြတာ.....ဖြစ်နိုင်ရင်ဒီနေ့တောင်လက်ထပ်ပေးချင်တဲ့ပုံပဲ။
YOU ARE READING
ရှင်းရှင်းရဲ့ချစ်ရသူidolကြီး
Romancek popလောကမှာနာမည်ကြီးstarဖြစ်တဲ့နေလင်းရောင်တဖြစ်လဲpoppyကအဘွားဖြစ်သူရဲ့ဆန္ဒအရမြန်မာနိုင်ငံပြန်လာပြီးရှင်းသန့်ဖြူဆိုတဲ့ကောင်မလေးနှင့်လက်ထပ်ဖို့ဖြစ်လာပါတော့တယ်။မထင်မှတ်ထားပဲနေလင်းရောင်လက်ထပ်ရမဲ့သူကတော့နေလင်းရောင်ရဲ့make up artristဖြစ်တဲ့ရှင်...