Reggel nem akartam felkelni ezért kb 9kor keltem mert 5ig amerikai focit néztem. Felkeltem az ágyamból lezuhanyoztam, majd felvettem egy kék rövidújjút és egy háromnegyedes fekete nadrágot és levánszorogtam a lépcsőn.
-Reggelt- köszöntem anyueknak
-Jó reggelt!-köszöntek- mit kérsz reggelire?-kérdezte anya
-Jó lesz a kóla-feleltem
-Hát persze, de valamit is kell fiam!-szólt apa éppen karamellát (?) evett egy üvegből.
-Rendben akkor csinálok egy kis műzlit ha már ma mind ilyen egészségesen reggelizünk-mondtam szemtelenül( vagyis nem szemtelenül mert még meg van mind a két szemem) mert azt nem hagyhattam hogy apu karamellát egyen de en nem. Ezert maradt az elso opció a kóla es a műzli. Á a tökéletes összhang.
Megreggeliztem majd felkaptam a gördeszkámat és elköszöntem anyuéktól( Fanni és Gergő még nem voltak fent) majd elindultam. Elmentem gördeszkázni majd sétálgattam a parkban , vettem még egy kólát a kínai boltban. Igazán tartalmasan indult a napom. Aztán megkérdeztem Ricsit hogy jön e gördeszkázni. Erre azt válaszolta, hogy nem mert az anyukája nem engedi ki mig meg nem csinálja a házimunkáját ami elmondása szerint soha nem lesz kész úgyhogy ne várjak rá és hogy máskor persze jön. Hát ennyit Ricsiről. Gondolkoztam hogy még kit hívhatnék. Reni jutott eszembe, de nem akarok állandóan rajta lógni csak mert nincsenek barátaim annyira. Ezért egyedül deszkáztam továbbra is, mire oda jött 4srác és 1lány. A legtöbb srácon tetkó észrevettem. A lány meg egy nem csúnya de nem is nevezhető szépnek. Szőke haja volt benne fekete és rózsaszín csíkok amiket meg kell mondjak jól néztek ki. Egy fekete szaggatott nadrágot viselt egy fehér felkötött felsővel amiben khmm....szinte mindene látszott plussz egy fekete nyakörv nyakláncot viselt, rengeteg sminkel( nem állt annyira jól neki) és egy óriási kereszt fülbevalója volt. Mint valami Avril Lavigne úgy nézett ki. Láttam hogy hozzám tartanak ezért megálltam és köszöntem nekik.
-Sziasztok!-köszöntem
-Csá én Máté vagyok-köszönt a szőke hajú srác.
-Cső én Levi vagyok-rázott kezett velem. Majd a többiek is bemutatkoztak. Még a 2srác is bemutatkozott akiknek a nevük: Balázs és Ábel volt. Majd a lány is.
-Sziaaa! Én Viki vagyok. Örülök hogy megismerhetlek-köszönt a festett hajú lány, a rágóját csámcsogva miközben "véletlenül" rám köpött de észre sem vette, és folytatta - na szép fiú elmondod a nevedet is?
-Ja igen bocs. Antai-Kelemen-Ádám vagyok de mindenki csak Corteznek hív.
-Cortez? Menő név- mondta Balázs
- Spanyol vagy?-kérdezte Viki
-Nem, nem vagyok spanyol csak ez lett a becenevem. -mondtam
-Á, értem-válaszolta
-Megyek deszkázni, jöttök?-kérdezte Ábel unottan egy cigivel a szájában. Mire mindenki csak bólintott. - Cortez?
-Hát jó.
Deszkáztunk és igazából jó fej társaság kivétel Ábelt, nagyon beképzelt és állandóan mindenki szavába vágott valami "érdekesebbel". A többiek mindenen jót derültek amit Ábel mondott hát én nem nagyon. Kb egy 50perc el is köszöntem tőlük "sajnos".
-Nekem mennem kell sziasztok!-köszöntem
-Várj!-kiáltotta Viki- nem jelölsz be minket Instán és akkor máskor is tudnák deszkázni-mire a többiek is bólogattak.
-Hát rendben.
Megmondtam a nevem majd rögtön be is követtek.
-Na sziasztok-koszontem újra. Még csak negyed 11. Ugh......még korán van haza menni. Na felhívom Renit.
-Szia-köszöntem
-Szia, mizujs?-kérdezte
-Semmi különös, nincs kedved csinálni valamit?-kérdeztem
-Hmm... felhivom anyuékat és ha elengednek akkor persze.
- Oké és a fiúk?-kérdeztem
-Ja, ülnek Dani szobájában és Ps-eznek.
-Ja értem. És te?-kérdeztem
-Olvasok.
-Mit?-kérdeztem
- A kötelező olvasmányt.
-Van olyan?-kérdeztem meglepetten mire csak kinevetett.
-Miért? Te még nem olvastad?
-Nem, mér?
-Mert mondjuk mindjárt suli?
-Á ráér az még.
-Istenem te-kezdte- Akkor nézd meg a filmet.
-Na jó de mi kötelező olvasmány?
-Na jó akkor gyere át és megmutatom.
-Jó jó- mondtam majd becsengettem mert deszkával tök gyorsan oda értem.
-Várj egy pillanatot mert csengettek. -mondta mire elnevettem magam. Szerintem nem gondolta volna, hogy én vagyok ilyen hamar.
-Rendben. -nyílt az ajtó mire Reni felnézett a telefonból.
-Hogy értél ide ilyen hamar?-lepődött meg míg átölelt. Jó llata volt.
-Deszkával jöttem.
-Á ertem. Gyere be-húzott be.
-Sziasztok!-köszöntem de nem jött válasz.
-Anyuék nincsenek itthon és a fiúk hát őket meg már mondtam. Kérsz valamit?
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETEL
HumorSziasztok! Ez a könyv a Szent Johanna Gimi másképp lesz amit átírok. Reni egy kicsit menőbben, testvérekkel, és persze a barátaival ahol az első helyen Cortez áll. Reni és Cortez már gyerekkoruk óta ismerik egymást és most hogy egy gimibe fognak jár...