Reggel alig bírtam felkelni de végük már rávettem magam mert láttam hogy háromnegyed 7van. Nem baj egy kicsit elaludtam...egy kicsit mert ugye már 7-re ki kell menni reggelizni. Na akkor sietek...... kivánszorogtam a fürdőbe, holt fáradt voltam, mire fogat akartam mosni majd túl sok fogkrémet nyomtam és az egész fogkefe tiszta fogkrém lett (tudom ez a dolga a fogmosásnak de ez tényleg nagyon sok lett)és a szám csak úgy habzott pffff....de jooo. Majd le akartam zuhanyozni mire megnyitom a hideg vizet( mert nyár van és meleg) és rámömlött vagy 2-3liter forró víz ami úgy megégetett hogy tiszta vörös lettem és a kezemen lett egy pirosas folt (nem túlzok a víz tényleg nagyon forró volt és alig bírtam elzárni a csapot). Majd kiléptem a zuhanyzóból és megcsúsztam a kilépőn, és bevertem a fejem.....még fáj....és remélem nem lett agyrászkódásom.....na mindegy már jobb. Felöltöztem, majd feltettem egy sminket mert úgy nézek ki mint egy zombi....kb így nézett ki:
Eddig szörnyű a napom de még majd meglátom. Lemegyek reggelizni mire látom hogy mindenki eszik és az osztály az a-sokk melett ülnek egy másik asztalnál. Azt hittem hogy külön lesz a két osztály...
-Jó reggelt!-köszöntem mindenkinek.
-Jó reggelt! Csoki! Morning! Csak hogy felébredtél Renáta!-válaszokat kaptam.
-Hogy hogy az a-sok is itt vannak tanár úr?-kérdeztem
-Ó, ja hát úgy beszéltük hogy az utolsó napot együtt tölti a két osztály hogy ti is jobban megismerkedjetek.-mondta az ofő.
-Ja oké értem.-mondtam, majd leültem Cortez mellé reggelizni. A mi társaságunk hülyéskedett, nevetett, beszélgetett, míg az a osztály nyomták a telefonjukat( mentségemre szóljon még Macu és Dave sem telefonoznak reggeli közben de azért ott van az asztalon a telefonjuk mármint bocsánat az Iphonjuk :)). Úgy látom az a-sok nem szoktak egymáshoz, bár igazából nekem mindegy lenne ha nem lenne ott Alex is. De hát van 4évük rá hogy össze szokjanak nem? Míg ezen gondolkodtam egy lány jött oda hozzánk khmm..elnézést Cortezhez. A lánynak szőke majdnem derékig érő haja volt, kék szemű, nem volt túl magas de nem is volt alacsony, csak hogy eléggé kivetkőzött magából....mármint hogy nem volt pucér csak kilátszott szinte mindene, ettől eltekintve( mert kik vagyunk mi hogy itélkezzünk mondtam) szerintem kedves vagy csak próbál az lenni.
-Szia!-kezdte nyálas hangon, màr nem bírom-én Edina vagyok de szólithatsz Dinának is a barátaim hívnak így bár úgy szólítassz ahogy akarsz. -és elkezdett kuncogni.
-Szia én Antai-Kelemen-Ádám vagyok de Cortez-nyújtotta a kezét Cortez nem nagy érdeklődéssel. Mire Edina is és amikor kezét fogtak hátra fordult és egy lájkot küldött a többi lánynak az osztályából. Ez bolond........
-Edina-kezdte Cortez- ő Reni.-mutatott rám.
-Ó ümm hát khmm szia-mondta Edina..úgy látszik nem bír annyira
-Szia Rentai Renáta vagyon de hivhatsz Reninek is.
-Jó-mondta majd vissza fordult ....bunkó- Cortez ha van kedved a buszon vissza felé ültetnénk egymás mellett-mondta mire felemeltem a fejem mert épp ettem és vártam Cortez válaszát.
-Bocs Edina de én már Reni mellett fogok ülni. -mondta Cortez mire láttam Edinán hogy nagyon mérges lett. De hát színészkedik Corteznek.
-Á jó ertem és valamikor moziba van kedved eljönni?-mondta Edina. Hát ez jó ötlet? Nem akarom hogy Cortez is egy ilyen beképzelt, nyálas, "vicceske" legyen. De ez az ő dolga.
-Edina-kezdte Cortez-nem akarlak vissza utasítani de csak kb 5perce tudom a nevedet és egyáltalán nem ismerlek. Talán akkor ha megtudom hogy milyen ember vagy mert úgy nem megyek veled sehova.
-De hát ezért kéne hogy gyere a moziba és akkor össze tudunk ismerkedni te kis butus-nevetett fel. Te jó isten mikor hagyja abba....szerencsénkre (már mindenki unta hogy Edina itt viháncol) Kinga szólt közbe aki ha elkezdi a mondani valójat akkor be is fejezi.
-Na jól van ide figyelj Edina!-kezdte Kinga már majdnem kiabálva- nem tudom meddig fogsz nyomulni vagy itt viháncolni de jó lenne ha befejeznéd mert baromira idegesítő vagy és nem bírod felfogni a csöpke agyaddal hogy Cortez nem akar veled menni? Nem érted? Bár hogy is gondolhattam volna. Most húzzál vissza a még szánalmasabb csatlósaidhoz mert itt senki sem kíváncsi rád!-mondta Kinga majd folytatta a kajálást tartva a mérges szemkontaktust Edinával. Ez bejött..
-Menj a francba Kinga! Nem tudok tőled soha megszabadulni!-mondta Edina majd szinte őrjöngve vissza vonult a többi a-s lányhoz. Ez jó volt. Tudtam hogy Kinga egy erős személyiség de azt hogy ennyire? De hogy érti Edina hogy "nem tudok tőled soha megszabadulni "??. Mindegy a lényeg hogy Edina maradjon távol az osztályunktól. Majd reggeli közben még mi hoztuk a formánkat mert én és Cortezt egymást dobáltuk áfonyával( IRÓ MEGJEGYZÉS: Ne kérdezzétek miért áfonya csak gondoltam általában az kicsi és a filmekben is azzal szoktak nem? Vagy nem tudom), Virág síratta a "megölt" áfonyákat amiket Cortezhez dobáltam, Ricsi próbálta őt vigasztalni majd mikor látta hogy nem sikerült abba hagyta és megegyezte Virágnak- Sötét vagy Emó! ezzel nem tudom mit akart mondani viszont Virág értette de még mindig sírt, közben Ricsi a raszta hajszálait tekergette, míg Andris és Robi állandóan metál villát mutattak és valami hörgős zenét kapcsoltak be és arra énekeltek, Macu és Dave az egészet felvették és már nyomták is fel a netre, Jacques és Gábor elkezdtek valamin nevetni, Zsolti a szájába vett egy maroknyi mazsolát a kezében tartott zacskóból majd fulladozni kezdett és kiköpte a kezébe az össze rágott ételt. Aztán Kinga kiverte Zsolti kezéből a zacskót és ezen mind jót derültünk míg Zsolti lehajolt és felvette a kihulott mazsolákat és elkezdte felenni a földről ezt mondva:
-5másodperces szabáj-fújt a mazsolára majd bekapta.
-Te egy állat vagy-mondta Kinga
-Csitu van-szólt rá Kingára Zsolti amin szinten elkezdetek vitatkozni. Hát ez lenne a mi kis osztalyunk. Egyszerűen fantasztikus. Láttam az a-sok arcán hogy ők is szívesen szórakoznának így csakhogy ott nem mindenki ilyen laza és jó fej hanem inkább a 0-24-es telefon nyomkodók, pláza cicák, shoppingolós fajták. Hát igen itt a különbség. Megregeliztünk majd ezt kaptuk utasításnak az ofőtől.
-Rendben Gyerekek! Gyerekek!-szólt rank Haller- Andris és Robi kikapcsolnátok a zenét mert így nem lehet hallani semmit! -majd mivel Andris és Robi egyáltalán nem hallották amit az ofő szólt oda mentem és kikapcsoltam a zenéjüket és elmondtam hogy az ofo akar valamit. Többnyire megértették....többnyire.
-Köszönöm-mondta Haller-szóval szeretném ha most mindenki össze pakolna mert egy 2órás kirándulásra megyünk és ha vissza jöttünk indulunk vissza Budapestre. Na 1,2! Nyomás. Felmentünk a szobáinkba majd miközben pakoltunk (kaptunk rá fel órát) meg akartam kérdezni Kingat hogy hogy értette az előbbit Edina.
-Kinga-kezdtem
-Mi az Renáta?-kerdezte
-Ja csak annyit akarok hogy Edina hogy értette hogy nem tud tőled soha megszabadulni?- kérdeztem Kingát.
-Ja hogy úgy. Úgy értette hogy mi általánosban egy osztályba jártunk és egy ideig baratkoztunk de aztán láttam hogy mennyire egy beképzelt stb... és megmondtam neki hogy nem akarok barátkozni és hogy hagyjon békén. -mondta
-Ó értem. És ezért utál engem is akkor? Mert hogy én veled barátkozom?-kérdeztem mert ezt tényleg nem értettem.
-Renáta! Térj már észhez! Edina nem miattam utal hanem Cortez miatt. -mire meg mindig nem értettem és szerintem ezt Kinga is látta rajtam- úgy értem hogy azért utal mert Cortez mellett ültél, Cortez lerázta őt miattad mert hogy mellette ülsz vissza felé, és még Cortez mutatott be neki. Na ezt most gondold át mert hogy Edina azt hiszi hogy te meg Cortez együtt vagytok. -mondta mire már megértettem.
-Á, de hát mi nem is vagyunk együtt. -mondtam
-Te jó isten! De ezt Edina nem tudja! De ne is mondd neki mert akkor még jobban fog nyomulni Cortezre. Világos?-kérdezte
-Jó jó értem én. Hogy állsz a pakolással?
-Hát jobban mint te. De köszönöm kérdésedet én már rég kész vagyok.
-Ez gyors volt-mondtam.
Majd Virághoz fordultam.
-Hogy állsz Virág?-kérdeztem
-Ö tudnátok segíteni? Mert nem tudom behúzni a cipzárt mert mindig megakad.
-Húzz arrébb-mondta Kinga majd egy 10masodperc alatt megoldotta.
-Virág figyelj vele mert az egyik nadrágodat becsípte a bőrönd.
-Ó oki köki!-mondta Virág
-Virág beszélj normálisan!-szólt rá Kinga
-Oki. De én oan naon próbálkozom. -mondta Virág mire Kinga felsóhajott.
-Hát ezen már meg sem lepődök.
Össze pakoltunk, majd lementünk az előtérbe ahol Haller várt minket.
-Rendben Gyerekek! Mindenki válasszon magának egy párt és vele kell maradni a túra végig oké?-mondta Haller. Oda álltam Cortez mellé. Cortez megfogta a derekamat és megolelt majd adott egy puszit a fejemre. :). Közben láttam Edina arcát mert megöli a féltékenység....de jóó. De előtte még oda mentem Alexhez és őt is megöleltem mert már majdnem 2napja nem is talákoztunk. Vissza álltam Cortezhez és már indulhattunk is. 2 és fél óra múlva értünk vissza , és mint legutóbb ugyanolyan fáradtak voltunk. Felmentünk a csomagjainkért. Majd bepakoltuk oket a buszba. Hála istennek hogy az a-sok nem velunk jonnek. Az út egészen jól telt. Én könyvet olvastam míg Cortez a vállamra hajtotta a fejét és aludt, Ricsi valami hörgős zenét hallgatott de olyan hangosan hogy még a fülhallgató alól is kihallatszott, Virág valami elképeztőt rajzolt (Ricsi kérte de Virág azt sem tudta hogy mit rajzol) ilyen volt:Kinga Zsoltival ült és egymással veszekedtek, Robi és Andris szinten hörgős zenét hallgatott jó hangosan és metál villát kiabáltak és amikor elhaladt a busz egy lány melett ők azt kiabálták hogy: Hű de jó nő! Mire az ofő elcsitította őket, Gábor és Jacques barkóbáztak (ÍRÓ MEGJEGYZÉS: Nem tudom hogy kell leirni a barkóbázást), Macu és Dave pedig "fontos" ügyeket intéztek a telefonjukon. Kb csak 15-ször kellett ránk szólni ez egészen szép rekord. Mikor megérkeztünk felkeltettem Cortezt, majd leszálltunk a buszról. Elköszöntem a többiektől majd felültünk Cortez motorára és Corez haza vitt. Már alig vártam hogy lássam a többieket. Elbúcsúztam Corteztől és megigertem hogy ma még felhivom majd berohantam a házba.
-Megjöttem!-kiabáltam
-Szia édesem!-köszönt anyu és apu és megöleltek.- hogy telt a gólyatábor?
- Sziasztok! Majd mindent elmesélek de hol van Márk és Dani?-kérdeztem
-Ja igen ők ps-eznek. -mondt apu
-MÁRK! DANI! GYERTEK LE! MEGJÖTT RENI!
-hol van Alex?-kérdezte anyu
-Ja ők még úton vannak mert ők 20percel később indultak.
-Á ertem
-HUGI!-szaladt le a lépcsőn Márk és megolelt és adott egy puszit a fejemre majd Dani is így tett.
-Nagyon hiányoztatok!-mondtam nekik
-Te is-mondtak egyszerre-Hol van Alex?
-Ők még úton. -mondtam -felmegyek és kicsomagolok jó?
-Persze menj csak szívem-mondta apu
Felszaladtam a szobámba, kipakoltam majd Dani szólt hogy vacsora. Közben Alex is megérkezett. Lementünk vacsorázni. Anyu halat csinált rizzsel. Nyami! Míg vacsoráztunk rengeteg kérdésre kellett válaszolnom: pl hogy: Mit csináltatok? Lettek barátaid? Cortezzel voltál? Milyen a másik osztály? Stb.....mikor megettem felmentem a szobámba majd valaki kopogott a szobámnál.
-Hali-nyitott be Alex.
-Legközelebb kopogj jó? -mondtam
-Jól van na nyugi van. Csak azért jöttem hogy megkérdeztem van e kedved deszkázni a tökéletes drága egyetlen ikreddel.
-Hát ha ilyen szépen kérted akkor deszkászhatsz a tökéletes imádott húgoddal.
Alexszel elmentünk deszkazni majd haza jöttünk és feltöltöttem egy képet:@r_reni: Szuper deszkás vagy Alex és még jobb tesó! Love u💞❤️❤️
@r_alex.
Like: @r_alex, @sz_kinga and 9247others.
Comments: @r_alex: Köszi Reni! Én is szeretlek
@dinácska: Hű Alex..nagyon menő vagy. Jó kép lett! Valamikor eljöhetnél velem is! 😘😏
@r_reni: Edina légyszíves ne itt hívd randira a bátyámat.
@dinácska: Fogd be te! Utállak amiért Cortezzel vagy! 😤
@sz_kinga: Edina húzz innen te senkinek sem kellesz! Főleg nem Corteznek! De jó kép lett Renáta! 💗💗
@dinácska: Téged mégjobban utállak @sz_kinga!@r_reni letiltotta a kommenteket.
Ez az Edina mekkora egy.....mindegy is. Lezuhanyoztam majd még felhívtam Cortezt és elnyomott az álom.
Sziasztok! Itt a folyti! Remélem eddig tetszik mert ha igen akkor lájk! Nemsokára jön a következő: 💖Csoki!
ESTÁS LEYENDO
Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETEL
HumorSziasztok! Ez a könyv a Szent Johanna Gimi másképp lesz amit átírok. Reni egy kicsit menőbben, testvérekkel, és persze a barátaival ahol az első helyen Cortez áll. Reni és Cortez már gyerekkoruk óta ismerik egymást és most hogy egy gimibe fognak jár...