SZEPTEMBER 1.

87 6 14
                                    

Reggel nagyon korán felkeltem(fél 6), mert már annyira izgultam hogy nem bírtam aludni. Főleg hogy tegnap korán feküdtem le. Mindegy. Elmentem lefürödni és elrendeztem mindent majd raneztem az órámra. 6óra 10perc. Ez nem igaz. Leültem az ágyamra és nem tudom. Csak úgy ültem. Nem gondolkoztam(Erre Alex azt mondaná hogy amúgy sem szoktam...), nem csináltam semmit. És tök jó volt. 20perc utan  gondoltam átmegyek Alexhoz csak mert miért ne. Benyitottam a szobájába és hát dobpergés....még aludt. Miért nem lepődök meg?
-Jóóó reggeltt-mondtam majdnem normális hangerővel.
-Mi? Hány óra van?-kérdezte még csukott szemmel.
-Fél 7lesz 10perc múlva.
-Akkor hagyj még-mondta.
-Neem! Kelj fel!!!
-Légysziiii hagyj!! Reni!-kiabált mire apu lépett be.
-Srácok mi ez a hangzavar??
-Reni nem hagy-Alex nem kel fel-mondtuk egyszerre. Apu csak felsóhajtott majd megszolalt.
-Reni hagyd a bátyád-mondta apu mire Alex a fejére húzta a takarót és gondolom próbált vissza aludni- Alex te meg kelj fel mert-rázta meg az óráját-már fél 7van.  Reni mikor mész?
-Kb 7:20kor. De jön ide Cortez és együtt megyünk.
-Rendben. Akkor Alex kelj fel, készülj össze és gyere reggelizni vagy hívom anyádat-mondta apu mire nem is kellett több Alexnek kiugrott az ágyból és már ment is öltözni.
-Én kimentem-mondtam.
-Jó ötlet-mondta Alex majd kimentem és lementem reggelizni. Anyu már nem volt otthon mert mennie kellett dolgozni ezért apu csinalt(khmm próbált) reggelit csinalni.
-Mi lesz?-kérdeztem.
-Melegszendvics-valaszolta.
-Már ha abból lesz melegszendvics.-szólt Dani mögüllem és nagyon megijedtem.
-A frászt hozod rám!-kiabáltam rá.
-Bocsessz-mondta majd leült az egyik székre.
-Na! Be tudtam kapcsolni!-kiáltott fel apu boldogan mire Danival összenéztünk azzal a tipikus "te jó ég" nézéssel.
-ALEX! GYERE REGGELIZNI!-kiabált apu Alexnek.
-MINDJÁRT!!!-ordibált vissza.
-Á már 7óra!-ugrottam fel.
-Még csak?-kérdezett vissza Dani mire ránéztem és láttam hogy ő meg fel sincs öltözve.
-Hallod, te mikor akarsz készülődni? Nem jössz velünk?-kérdeztem.
-Nyugi van. Én nem vagyok lány, nekem nem kell másfél óra.-gúnyolódott.
-Haha-mondtam-na ha velünk akarsz jönni akkor menj készülődni.
-Jó jó, megyek-mondta majd elindult a szobájába.
-Kesz van?-kérdeztem apától.
-Aha, tessék-adta nekem a melegszendvicset ami na jó nem volt tökéletes mert több helyen megégett de igazából szerintem jó volt.....legalább van reggelink.
-Itt vagyookkkkk-jött le Alex.
-Szuper-mondtam neki.
-Az.
-Még mindig haragszol?-kérdeztem.
-Hát na-mondta majd bele harapott a szendvicsbe-öö apa ez mégégett. Nincs valami más?-kérdezte mire apa csak sohajott egyet és elment. Szerintem már elege van.
-Na mehetünk???-kérdeztem Alexet.
-Dani nem jön?-kérdezte.
-Hát de csak öltözik.
-Okés. Kint leszek-mondta majd elindult.
-DANI? Hol vagy mindjárt itt van Cortez-kiáltottam fel.
-Jövök-mondta majd lejött és én is vissza szaladtam a taskamert a szobámba és gyorsan raneztem a telomra mi már 7:19-et mutatott. Ááá de jóóó pont kész vagyok.
-Apu! Elmegyünk!-kiáltottam neki mire apu kijött.
-Rendben. Érezzétek jól magatokat-mondta mire Danival össze néztünk. Ja. Mert az iskola az a hely ahol lehet jól érezni magam...
-Rendben. Szia!-mondtam majd oda mentem hozzá és adtam egy puszit az arcára.
-Reni, el ne hányd magad, jó??-kerdezte.
-Megpróbálom.
-Jó, mert az végig kísérné a 4évedet.-magyarázta.
-Értem apu-mondtam
-Rendben. Na menjetek, el ne késsetek.
-Oké. Szia-köszöntünk majd kiléptünk a kapun ahol Alex és Cortez várt.
-Reggelt-köszöntem Corteznek és megöleltem.
-Reggelt. Bár ez még hajnal-mondta mire felröhögtem.
-Na menjünkkkkk-nyöszörgött Alex.
Alex és Dani előttünk mentek és veszekedtek, mi meg mögötte Cortezzel hülyéskedtünk. Az út nem tartott sokáig kb egy 10-15perc séta volt. Kibírható. Bár már Daninak igazán lehetne jogsija.......na mindegy mondjuk még csak 16éves. A sulinal már rengetegen csoportosultak de csak egy társaság volt a leghangosabb. A miénk. Hát persze. Már messziről hallatszott Kinga kiabálása, Zsolti büfögését és ahogy a rockerek nevetgéltek. Vagy inkább vihogtak. Inkább szakadtak a röhögtéstől. Elköszöntem Danitól majd Alextol és Cortezzel oda sétáltunk az osztályhoz.
-Cső-intett Ricsi.
-Úúú Reniiii-ugrott rám Virág.
-Örülök hogy megtaláltátok az iskolát Renáta-üdvözölt minket Kinga a maga módján. Kedves.
-Neked is jó reggelt Kinga-mentem hozzá hogy megöleljem mire hátrálni kezdett.
-Engem biztosan nem fogsz megölelni-mondta majd elment a rockerekhez mert Robi eldobdta a cigit.
-Engem sem akart megölelni-nyöszörgött Virág.
-Reni figyuzd-mondta Zsolti majd feltartotta a mutató ujjat és egy akkorát büfögött hogy az egész iskola hallotta és röhögött fel egyszerre, mire egy idős néni(?) Jött ki az ajtón(inkabb rontott ki az ajton) és csak villamokat szort a szeme
-Melyik volt ez az állat?-kérdezte mérgesen.
-Kitudja-vont vállat lazán egy idősebbnek tűnő lány.
-Igen? Hát Mónika örülnék ha elmondanád  vagy jöhetsz is velem az irodába-mondta mire az ezek szerint Móni csak felénk mutatott mint aki nem tudja hogy ki volt.
-Áá a 9/b osztály. Köszöntöm önöket.
-Csókolom-köszönt Zsolti mire megint mindenki felröhögött de persze csak halkan.
-Nagy Zsolt?-kérdezte a nő mire mi mindd a 12-en lefagytunk. Honnan tudja a nevét?
-Honnan tetszik ismerni? Csak nem a Tinderről?-kérdezett vissza Zsolti mire megint mindenki röhögött. A nő nem annyira tartotta viccesnek.
-Ó dehogyis. Viszont térjünk csak vissza erre az artikulálatlan böfögésre.
-Nem tudok mit mondani. Ha jön akkor jön-magyarázta Zsolti. Jujj..
-Rendben. Ma elnéző vagyok veletek de még egy ilyen fiam és az irodámban találod magad! Megértetted?
-Naná hogy megértette-veregette hátba Ricsi Zsoltit. Ez megőrült..- ugye Zsolti?
-Persze. Madárcsicsergős szép napot önnek-"köszönt"el Zsolti.
-Arghhh-válaszolta Máday és mérgesen vissza ment.
-Zsolt! Máskor ne húzd ki a gyufát!!-mondta Kinga.
-Megpróbálom-mosolygott Zsolti.
-Na, menjünk be-mondtam mert nem akartam még inkább kihúzni a gyufát Mádayinál. Befelé mentünk mire Alex jött oda hozzám.
-Ez meg mi volt?-kérdezte.
-Mi?
-Mádayval?
-Ja. Csak Zsolti-válaszoltam.
-Az osztályom irigy rátok.
-Mi? Miért is?
-Mert mar a felsősök is az osztalyotokrol beszélnek.
-Hát tudod engem nem igazán erdekel-vontam vállat.
-Tudom. De úgy átmennék hozzátok. Ezek nagyon nyomik-mutatott az osztályára ahol a legtöbben telefonoztak vagy csendben várakoztak. Kivéve Edináékat. Na ők elég khmm lenge ruhában voltak.
-Látom. Na, megyek. Szia-köszöntem neki.
-Helló-mondta Alex majd visszasétált az osztályához. A többiek már felmentek a terembe amit hát én nem tudtam hogy hol van ezért befelé indultam. Aztán szólt egy felsőbb éves fiú hogy a többi osztalytarsam már fent van. Erre megkerdeztem hogy honnan ismer engem és az osztalyom. Azt mondta hogy már mindenki ismeri az osztályotokat.
-Zsolti miatt?-kérdeztem vissza.
-Nem. Hát lényegében. De az én osztálytársaim szó szerint megőrülnek Cortezért.
-Igen?
-Ja. Tudod az a magas, sötét hajú?
-Tudom ki Cortez.
-Akk' jó. Na menj fel és ott jobbra.
-Köszi. Reni vagyok-mutatkoztam be gondoltam jó ha ismerek pár embert a felsőből.
-Milán-mondta ő is.- Na léptem mielőtt Máday megtalál.-mondta mire elmosolyodtam.
-Bajba?
-Jaja. Hallottad hogy kitört a fiú öltöző ajtaja?
-Ömm még nem. Szeptember 1-je van....
-Hát ja, de Akkor nem mondtam semmit-mondta és elindult lefelé.
-Te voltál?
-Aha-mondta röhögve majd lesétált. Felmentem a lépcsőn majd oda sétáltam az egyik ajtóhoz. 12/b. Á ez nem az. Tovább mentem 10/a ne már... még eggyel tovább. Na! 9/b. Véégre. A nevemet ellenőriztem a névsorban és benyitottam........éss...akkor...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 11 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora