Augusztus 30( Reni szemszöge)

208 9 1
                                    

A mai nagyon jól sikerült de ez már a búcsú kezdete.....valakitől. Egész nap a tesóimmal voltam. Reggel már 6kor fent voltam mert valakiiiii és ez a valaki Alex volt, rám öntött egy vödör vizet. Mármint egy pohár vizet de igazából itt nem ez a lényeg. Éreztem ahogyan tiszta víz lesz a takaróm, és a pizsamamám is plussz a hajam is. Igen, most kérdezhetitek hogy egy pohár vízzel hogy lehet rögtön vizes valaki. Hát úgy hogy ez a pohár nem 2decis hanem egy fél literes mert apukám abból szokott sört inni. Szóval ja így.
-ALEX!!!!!!!! Mi a franc??- szóltam rá.
-Hehe- nevetett ki.
-EZ NEM VICCES!
-Dehogyis nem. Ébresztőőőő!!-mondta mire csak a fejemre húztam a vizes takarómat. Jujjj....ez hidegggg
-Hugiiiiiiiii megígérted hogy eljössz velünk.
-De mégis hova?- kérdeztem értetlenül. Jó na még korán van
-Szlovákiába a hegyekbe mert valahol esik a hó-mondta mire lerántottam magamról a takarót és éreztem ahogy száll a hajam. Normális esetben ezt mondanám csakhogy a takaró tiszta víz volt plussz a hajam is ami nem tudott szállni. Marha jó
-A hó? Meg csak most lesz ősz- értetlenkedtem miközben az egyik hajtincsemből csavartam ki a vizet.
-Tudom, de ott esik. Na kapj magadra valami meleg ruhát és húzzunk-mondta.
-Anyáék?
-Elmentek dolgozni-mondta amin igazából nem is lepődtem meg. Az utolsó napon nem tudnak itthon lenni....mindegy.
-Hát persze. De akkor hogy megyünk?
-Márk kocsijával- mondta Alex. Istenem.....Márk elég gyorsan vezet.....
-Hát rendben. Na húzás ki had szárítsam meg a hajamat.-kiabáltam rá mert már alapból merges voltam rá- Várj-szóltam utánna mire vissza fordult- Hozzak bukósisakot?- kérdeztem mire Alex felröhögött es becsukta az ajtóm. Bementem a fürdőszobába és megszárítottam a hajam és közben ránéztem a se szőke se barna hajamra és gondolkoztam rajta hogy így gimi kezdésre befestetem teljesen szőkére. Aha. Majd megkérdezem anyuékat, plussz a bátyáimat. Ez jó lesz...majd magamra kaptam ezt vagyis nem kaptam hanem felvettem csak úgy jobban hangzik hogy felkaptam. Ja, felkaptam és rajtam maradt. Hehe....szóval így nézett ki:

Plussz egy fekete bördzsekit a kezembe, egy fehér sapkát és elégedett voltam a kinézetemmel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Plussz egy fekete bördzsekit a kezembe, egy fehér sapkát és elégedett voltam a kinézetemmel. Mármint a hajammal nem de egy válvonással inkább lementem a fiúkhoz akik hasonlóan öltöztek mint én úgyhogy nem lógtam ki.
-Mehetünk?-kérdezte Márk.
-Aha,-mondtuk egyszerre- de biztos ne hozzam a bukósisakot?-kérdeztem
-Szerintem hozz inkabb-súgta Dani.
-Hé, hallottam ám!-háborodott fel Márk.
-Jó jó na bocs, de nagyon gyorsan vezedsz.
-Hm. Nem-mondta egy kis tűnődés után. Hát ő letudta ennyivel de mi meg a halálunkunk vagyunk a kocsiban. - Na! Gyertek mááár-kiáltott az ajtóban állva.
-Jövünk-szolt Alex. Kiléptünk a kapun és rögtön megcsapott a 40fok van én meg mint egy hülye pulóverben vagyok. Meg persze a tobbiek is de ha ők hülyén néznek ki az nem az én bajom, csak ha velük mutatkozom. Es ebben az esetben en is hülyén néztem ki. Váááááá. Márk becsukta az ajtót majd a kocsihoz indultunk.
-Ki ül előre?-kérdezte Márk. Mi hárman össze néztünk és láttam a többiek arcán is a rémült tekintetet. Szerintem egyikünk sem akart de valakinek muszáj lesz.
-Most Renin a sor- köpött be Alex. Majd ránéztem mintha azt mondanám hogy " kinyírlak teeee". Erre behúzta inkább magát. Jobban is teszi
-Jaja-helyeselt Dani. Mire csak oda kaptam a fejem. Héé? Ilyenkor hol a szövetségünk?? Ez sportszerűtlen volt.
-Hát jó-sóhajtottam egyet majd a házhoz fordultam- ha nem élem túl akkor örökké bánni fogom hogy...-tartottam egy kis szünetet- hogy....nem vetettem be az ágyam- mondtam mire Alex és Dani elröhögték magukat de Márk meg szúrós szemmel nézett.
-Már megint nem vetetted be?-kérdezte.
-Nem
-Anyáéknak megígértem hogy figyelek rátok és hogy beveted az ágyad-fejezte be.
-Jó jó de szeptemberben már nem lesz kinek figyelnie ránk...-mondtam szomorúan.
-Dehogyis nem! Itt van Dani-mutatott Danira aki épp azon veszekedett Alexszel hogy Dc vagy Marvel? Melyik a jobb?
-Hat akkor majd te vigyázol rájuk ok?-kérdezte mire elmosolyodtam és majdnem már elbőgtem magam.
-Na! Indulunk- szólt Márk mire Alex is bekapcsolta magát és indulhattunk. Az út gyorsan telt 1órát utaztunk közben zenéket kerestünk amiket tudunk hallgatni de ami mondjuk nekem tetszett az a fiúknak nem. Ami a fiúknak tetszett az nekem nem. Nem találtunk olyan zenét amit mind a négyen szeretünk. Végül már egy " akkor nem hallgatunk semmit" szólással Márl kikapcsolta a rádiót. Átértünk Szlovákiába és utanna meg vagy 40perc volt az útból ami nagyon gyorsan eltelt.
-Á mikor érünk odaaaa??? Rosszul vagyookkkk- mondta Alex.
-Nyugi öcsi mindjárt ott vagyunk-nyugtatta Márk.
-Kérsz egy fejfájás csillapítót?-kérdeztem.
-Aha jól jönne.
Kivettem a táskámból mert gondoltam hogy kellesz. Majd oda adtam Alexnak.
-Tessék-nyomtam a kezébe.
-Ú kösz-mondta majd egy korty vízzel le is nyelte.
Meg fel órát utaztunk de közben úgy fogózkodtam és láttam Márkot hogy szórakoztatja ez hogy én elől, Dani és Alex meg hátul szerencsétlenkedik.
-Megjöttünk-hajtott be egy havas terület parkolójába.
-Hú tényleg jó sok a hóóó- tátottam a számat hátha bele megy egy kis hó. Na mi van? Gimi ide vagy oda meg gyerek vagyok. Alex és Dani is csatlakozott hozzám a "hó zabálásban" mire Márk csak a fejét csovalva figyelt minket.
-Befejeztétek?-kérdezte.
-Ühüm, 1pill- mondtam majd gyúrtam egy hógyolyót és megdobtam vele Márkot. A parkolóban.....a hógolyó az arcát érte és rögtön egy " most megöllek" vigyorral lehajolt a földre mire próbáltam védeni magam de nagyon váratlanul ért úgyhogy a hógolyó nekem is a pofámban landolt.
-HÓGOLYÓ CSATAAAA!!!-üvöltötte Dani.
Mind a négyen egymást dobálóztunk és gondolom a többi kocsiból kinéző ember mit gondolhat....na ja. Egy 18éves, egy 16éves és két 14éves gyerek hógolyózik. Egy parkoloban. Nem vagyunk százasok. De ezt az utolsó napot ki kell használnunk valahogy.....mielőtt.....
-Na álj!-kérleltem a fiúkat mert már tiszta víz voltam és nagyon fáztam. De ők csak dobáltak engem és egymást. Majd Márk felé egy " légyszi szólj rájuuukkk" nézéssel könyörögtem. Márk értette és rögtön meg is szólalt.
-FEJEZZÉTEK BE!- mondta. Egy kicsit felemelte a hangját de annyira nem kiabált. Hm...tekintély. Tiszta Cortez. Cortez.......ömm mellékes. Vagyis nem! Sokat gomdolkoztam ezen és végül arra jutottam hogy ebből ugysem lesz semmi úgyhogy inkabb hagyjuk...vagyis nem hagyjuk csak mi van ha ő nem kedvel ÚGY? Mindegy...majd kitalálok valamit. Közben Alex és Dani meg eldobták a hógolyólyukat és elindultunk. Én Markkal beszélgettem elől, majd mögöttünk a továbbra is hulyeségeken vitatkozó Dani és Alex. Ezek soha sem hagyják abba. ...
-Jól vagy hugi?-kérdezte Márk majd megigazította a sapkáját hogy lásson.
-Szomorúan- feleltem. Persze, nem ezt kérdezte hanem hogy jól vagyok e de nem. Nem vagyok jól. És ennek csak egy valami az oka.
-Sajnálom-mondta.
-Ez nem a te hibád-mondtam. Erről ő nem tehet. Vagyis mégis.
-De, de. Nem akarlak itt hagyni titeket de szeretnék tovább tanulni.-mondta. Igen, elárulom hogy értsétek. Márk már befejezte a gimit úgyhogy elköltözik és egy Pécsi egyetemen tanul tovább. Tudom, majd meglátogat minket de ez már nem lesz ugyan olyan( ÍRÓ SZERK- MÁRK ÉLETKORÁT ÁTÍRTAM 18-RA, és mivel már most lesz nemsokára 19 már megy egyetemre. Pécsre....)
mintha velünk lakna. Ez így rossz.....tudom mostam most egy egy hisztis kis izének néztek de ez több annal. Mark sokat jelent nekem mert mar 14éve véd engem, Alexet es Danit is. Bar neha nem lett volna rá szükség, de akkor is. Ez borzalmas....hiányzozni fog. Ez teljesen rendben van. Szerintem.
-Héééé ne szomorkodj- mondta mert próbált viditani.
-Én próbálok de nem maradthatnál nálunk?-kérdeztem egy kis reménnyel. Hátha...
-Reni, figyelj. Most már koleszos leszek. Valahogy túlélitek. Vagy majd meglátjuk..- mondta mire rácsaptam egyet a kezére. Márk és az egója..( ÍRÓ SZERK- Ú EZ NAGYON BEXISEN HANGZOTT NEM?). - jó jó, na bocs. Meglesztek. És bármikor hívhattok. Komolyan-mondta mire lehunytam a szemem.
-Rendben. Várjunk akkor Zoé is veled megy? Vagy ő marad?-értetlenkedtem.
-Igen, Zoé is oda Pécsre jelentkezett.-mondta mire akaratlanul is elmosolyodtam. Legalább együtt lesznek. Bár nem tudok szinte semmit a kapcsolatukról, erősnek látszik. Vagy tűnik.
-Ennek örülök-mondtam őszintén.
-Ha gondolod akkor ma áthívom egy kicsit és akkor talán megismerhetnéd-mondta mire megint elmosolyodtam. Véégre megismerem. Yay
-Még szép
-Rendben, akkor felhívom. 1pill. Addig szólj a két hülyének hogy fejezzék be a civakodást-mondta mire Alexre és Danira néztem. Ezek még mindig veszekednek.
-Srácok! Egy kicsit halkabban mert Márk telefonál-mondtam nekik. Egy kicsit elhalkultak mire Dani mondott valamit halkan Alexnek amin Alex felhúzta magát( Mármint hogy mérges lett és nem a cipzárját húzta fel) és megint hangos veszekedésben törtek ki. Na ezt már nem bírom
-CSÖND LEGYEN!- szólt rájuk Márk akinek a füléhez volt emelve a telefonja. A fiúk rögtön elhalkultak. Bezzeg ha én szólok nem hagyják abba. Hah..
-Szia-köszönt Márk. - várj csak nem hallak, kihangosítalak jó?-kérdezte majd elemelte a fülétől a telefonját és benyomott egy gombot.
-Most jó?-kérdezte egy vékony hang. Gondolom Zoé.
-Aha.
-Oké. Nem vagy otthon?-kérdezte Zoé.
-Nem, Szlovákiában vagyok a tesóimmal.
-Ú az tök jó. Most ott vannak?
-Aha. Köszönsz nekik?
-Hát szerinted mit akarok?-kérdezte mire Márk elnevette magát. Majd oda adta nekem a telefont.
-Szia Zoé-köszöntem.
-Szia Reni, már sokat hallottam rólad. Örülök hogy végre hát ja hallhatlak-mondta. Egész normális.
-Igen, én is.
-A többiek is ott vannak??-kérdezte.
-Aha. Adom nekik.- mondtam majd oda nyomtam Alex kezébe a telefont.- Zoé az-magyaráztam mert nagyon értetlenül néztek.
-Jaaa. Hali!-köszöntek egyszerre.
-Sziasztok!
-Szerinted a DC vagy a Marvel a jobb?-kérdezte Dani. Mire én felröhögtem, Alex helyeselve bólogatott, Márk meg a fejét fogva szörnyülködött.
-Ilyen hülyeséget ne kérdezzetek tőle-mondta Márk.
-Nem, nem semmi baj. Öhm sokat Tv-zek az öcséimmel úgyhogy inkább megtartom magamnak a választ mert abból veszekedés lesz ha jól gondolom. Ugye?-kérdezte. Okos lány.
-Hát ja. Valszeg'.-felelt Alex.
-De ha muszáj lenne választanod akkor melyiket választanád?- folytatta Dani. Ez nem százas.
-Amig nem válaszklom addig nem hagyjátok abba ugye?
-Nem hát-mondták egyszerre.
-Hát jó. Szerintem a DC filmek a jobbak de persze mindenkinek megvan a saját véleménye tehát ne veszekedjetek egy ilyen hülye kérdésen. -mondta halál nyugodt hangon. Látszik hogy nem először rendez le egy ilyen vitát.
-Hát jó akkor legyen döntetlen-nyújtotta a kezét Dani.
-Legyen- majd kezet raztak. Véegre befejezték.
-Srácok örülök hogy megismerhettelek titeket még ha csak telefonon is de mennem kell még csomagolni.-mondta egy kis csalódotsággal a hangjában mire egy kiáltást hallottam. Márk oda szaladt a telefonhoz és kikapta Dani kezéből a telefont.
-Úristen mi történt Zoé?-kérdezte nagyon riadt hangon. Nem csodálom meg én is megijedtem.
-Semmi semmi, komolyan csak Zalán rontott be a szobámba mert megvágta a kezét egy késsel.
-Jaaa. Oké.
-Zalán az öcséd?-kérdeztem. Gondolom igen.
-Igen, ő idén lesz 15éves csak nem bírja a vért magán. Gyere már ide te szerencsétlen-mondta mire felröhögtünk.
-Azért jól van?-kérdeztem.
-Jól vagyok kösz a kérdést bárki is vagy-válaszolt egy fiú hang. Zalán.
-Reni vagyok.-feleltem.
-Zalán vok. Bocs de gőzöm sincs hogy ki vagy a neveden kívül.
-Márk kistestvére-válaszolt helyettem Zoé.
-Áá. Ja már vágom ki vagy.
-Hol van Zéti?-kérdezte Zoé. Ki az a Zéti?
-Lent van a konyhában és elmosogassa a poharakat helyettem.
-Ki az a Zéti?-kérdeztem.
-A másik öcsém. Ő most lesz 12éves.
-Á értem.
-Szóval Zoé. Ma nem jössz át egy kicsit mert megígértem Reniéknek hogy bemutatlak mielőtt elmegyünk. -mondta Márk.
-Á én szívesen mennék de Zalánékra vigyázok mert anya dolgozik.
-Hozd őket is-ajánlotta fel Márk.
-Rendben. Mikor értek haza?
-Kb délután 2-re.
-Rendben akkor negyed 3korul atmegyünk. Vigyek valamit?-kérdezte Zoé.
-Nem.
-Oké. Sziasztok! ZALÁN! gyere már ide te szerencsétlen le kell fertőtlenítenem-szólt rá Zalánra mire felnevettünk és egy "sziasztok"kal elkoszöntünk.
-Kedvesnek tűnik-mondtam Márknak.
-Az is hugi. Az is-mondta.
-Ha ő ilyen szép lány lett akkor az anyukája és apukája hogy néz ki?
-Hát az apukája már sajnos sehogy. Az anyukája nem mondható csúnyának de annyira nem szép mint Zoé.
-Á ertem.
-Zéti egész cuki már amennyire egy 9és fel éves cukinak mondható.
-Értem. És Zalán?
-Hát ő elég helyes gyerek meg kell hagyni-mondta mire csak elképzelni tudtam hogy hogy nézhet ki. Márk láthatta rajtam hogy elgondolkozom hogy hogy nézhet ki.
-Magas, vékony, sötét barna szemű, barna haj a haja eleje szőkére van festve,-mondta mire már el tudtam képzelni. -Megismernéd mi?-kérdezte Márk mosolyogva. Ah fiúk.....
-Mi?Neked elmentek otthonról így egyetem előtt?
-Nem.-felelte egyszerűen
-Akkor? Nem is ismerem. Akkor meg hogy tetszhetne?
-Jo ez jogos de akkor sem értem.
-Mit? Hogy nem is ismerem de miért nem tetszik?
-Miért nem jársz Cortezzel?-kérdezte mire kikerekedett a szemem. Már mindenki meghülyült hogy a legjobb barátommal járjak? Persze nem mondanám hogy nem. De á nem tudom. Erre most ő is kezdi.
-Márk-kezdtem- ez bonyolult.
-Áhá-mondta olyan én "megmondtam" arckifejzéssel"- én tudtam.
-Mégis mit te agytröszt?-kérdeztem.
-Hogy neked tetszik Cortez-mondta ki nyíltan miközben az erdő felé mentünk. Tiszta hó volt minden, éreztem ahogy recseg a hó a lábam alatt. Dani és Alex tőlünk lemaradva beszélgettek.
-Nem! Nem! -tiltakoztam.
-Dehogyis nem.
-De NEM!
-De látom.
-Mégis mit látsz?-kérdeztem vissza.
-Látom ahogy ránézel. Reni ez tiszta sor-mondta. Ahogy ránézek? Ez hülyeség.....és Tiszta sor???? Hajjaj
-Tiszta sor mi?
-Igen. Én értek az ilyesmihez. Nekem már volt baratnom.
-Ja volt hány is? 3? 4?
-1 Zoén kívül de kösz.
-Jó na bocs. De ha mégis tetszene Cortez HA akkor nem mondod el neki?-kérdeztem félve. Remélem.
-Miért mondanám el?
-Nem tudom. Mert ti jóban vagytok.
-És?
-A barátok azért ezt megosztják egymással nem?-kérdeztem.
-Ez nálatok így működik?
-Hogy érted hogy nálunk?
-Hogy a lányok mindent megbeszélnek.
-Igen. Miért a fiúknál nem?
-Nem mindent. Van amit egyáltalán nem.
-Á értem. De akkor ugye nem mondod?
-Nem mondom nyugi.
-Biztos?
-Biztos te őrült. Na gyere ide- majd Márk magához ölelt és megpuszilta a fejemet. Majd tovább mentünk, közben pedig még kerdezgettem Márkot hogy Biztos nem mondja e el? Vagy másoknak se? Erre azt mondta h nem. Hm...oké. Hiszek neki
-Na! Megjöttünk!-kiáltott Dani. Mert hogy közben ők beelőztek minket.
-Síelünk?-kérdeztem.
-Síeljünk-kezdett ujjongani Alex.
-Okééé-szallt be Dani is.
-Én nem tudok síelni- mondta Márk. A fiúk felröhögtek én meg tarkón vágtam őket. A csapásra a nyakukhoz kaptak és egy: ezt most mér kellett?
-Hagyjátok már ha nem tud hát nem tud.-válaszoltam védve Márkot.
-Akkor most megtanul-mosolygott Alex és hátba csapta Márkot. Alex 1fejjel kisebb mint Márk. Ez így viccesen nézett ki. Bár én sem vagyok magasabb én meg Alexnél is kisebb vagyok de csak 4(!!) centivel magasabb. Dani csak 18centivel. Márk meg khmm 20valahánnyal. De Alex VS Márk viccesen nézett ki. Márk össze kuszálta Alex haját majd egy" jó akkor menjünk síelni" mondattal elindultunk síelni. Nem mondom hogy rossz volt mert egyáltalán nem volt az. Márk rengeteget borult és Alex és Dani annyira sírt a nevetéstől hogy a hóban fetrengtek miközben én meg felhúztam na jó inkább nem ködösítek PRÓBÁLTAM felhúzni. Többé kevésbé sikerrel. Végül Dani fel bírt állni és segített majd egy "gyenge vagy" beszólással felhúzta Alexet is és tovább mentünk. Mentünk? Inkabb ez csoszogásnak hívják. Mire léértünk volt egy forró csokis büfé aminek megéreztük az illatát és egy bólintással be akartunk menni csakhogy a síléc még rajtunk volt.
-Bemegyek én is hozok jó?-kérdeztem
-Oké-mondták hárman egyszerre. Nehogy segítsenek. Bementem a kis büfébe de vagy 10-en álltak a sorban úgyhogy addig legalább meg tudtam nézni hogy milyenek vannak. Volt csokis, Fehér csoki, tejszínhabos..stb. Addig nézelődtem majd egy 15év körüli srác hátra lépett egyet és én meg hátra estem. Pont ahol tegnap ráestem
-Áú-üvöltöttem fel.
-Jaj bocsi. Jól vagy?-kérdezte miközben a felém nyújtott kezét megfogtam és feltápászkodtam.
-Aha, de lehet hogy leszakadt a lábam-feleltem mire a srác felröhögött.
-Sajnálom. Meghívlak-mondta mire megráztam a fejem.
-Köszi, de a tesóimmal vagyok és nekik is veszek, de azért köszi hogy megkérdezted.
-Meghívom őket is. Én is a húgommal vagyok, tudom milyen ha van egy tesód-mutatott egy 10év körüli szőke kislányra aki egy asztalnál ült és várt a bátyára.
-Aranyos.
-Ja néha.-mondta mire én is felröhögtem.- és a te tesóid?
-Ja! Ők kint várnak.
-Figyelj meghívlak elvégre én borítottalak fel-magyarázta.
-Hát ha ennyire akarod..de csakhogy szóljak az én tesóim nagyon szeretik a forró csokit és ők 4deciset szoktak inni és az nem olyan olcsó úgyhogy hagyd csak. -legyintettem
-Hány testvéred van neked? Mennyire számoljak?-kérdezte mire elmosolyodtam.
-3tesóm van.
-Gondolom van 1fiú tesód is ha ennyit veszel nekik.-mondtam mire megint elmosolyodtam. 1 fiú tesó? Az lenne az áldás...de pszt!
-Khmm nem. 3fiú tesóm van-mondtam mire a srácnak kikerekedett a szeme.
-3 fiú? Az durva. Legalább te vagy a legidősebb?
-Nem, sajnos én vagyok a legfiatalabb. Mármint nem én lennék ha a bátyám nem előz be.
-Ezt ertenem kéne?-kérdezte.
-Az ikrem-magyaráztam.
-Ja értem.
-De az ikremen kívül van még egy 16eves bátyám és egy 19eves is. Ők ott kint állnak nézd-mutattam Márkékra akik egy fa mellett álltak és csak röhögtek valamin.
-Ja Aha látom.
-És a te tesód?
-Ja ő csak most megy 8.-ba.  Van még egy nővérem de ő már madnem 20éves és már elköltözött.
-Értem.
-Tudod egy kicsit kellemetlenül érzem magam mert nem tudom a nevedet-mosolyodott el.
-Ú tényleg, bocsi. Rentai Renáta de hívj csak Reninek.
-Örülök hogy megismerhetlek, Reni.
-Na és te?
-Fekete Ábel de a barátaim Kábelnek szoktak hívni-mondta mire felröhögtem.
-Kábel? -nevettem tovább.
-Jaja. Már becenév.
-Á ertem. Most mész gimibe?-kérdeztem.
-Aha a múlt héten voltam gólytáborban. -válaszolta.
-Hé nekem is múlthéten volt. Melyik suliba fogsz járni?
-Szent Johanna Francia Tagozatos Gimnáziumba-mondta mire kikerekedett a szemem. - mi az? -kérdezte
-En is oda fogok járni...
-Télleg? Gondolom b-s vagy.
-Ja. Te meg a-s. Akkor ezért voltál olyan ismerős.
-Te is. Az ikred az Alex nem?
-Igen! Ismered?-rossz kerdes volt mert ha az osztálytársa akkor biztosan ismeri.
-Ja. És te?-kérdezte mire mindketten felröhögtünk. Ez jó volt. A sorban még mindig vagy 7en álltak. - Amerikában éltetek eddig nem?
-Aha, de nemrég ide költöztünk. De igazából én szerettem Amerikában lakni.
-Tényleg? És miért?-kérdezte Ábel.
-Mert ott minden más. Tetszett minden. A suli, a város, teljesen bele szerettem. De most hogy itt kezdem a gimit ez is fantasztikus.-mondtam mire Ábel elmosolyodott.- és te?
-Én? Ja, hát miután apukám itt hagyott minket Vivi születése után én és a nővérem Londonban születtünk mert anyáék régen ott laktak de aztán mivel apa elhagyta anyát, Budapestre költöztünk.
-Ó. Sajnálom. Mármint hogy apukád....érted....
-Semmi baj. Már új családja van,  néha küld nekünk szülinapi kártyákat és ennyi. Igazából már olyan rég volt hogy szinte igaz sem volt.
-Ohhh. Ez....-kerestem a szavakat.
-Szörnyű, tudom. Semmi. Már megszoktam.
-Értem de azért jó hogy így kezeled.
-Hát ja. Na és végül mit kértek?
-Ábel tényleg nem szeretném hogy fizess. Véletlen volt.
-De én szeretném. Meghívlak titeket. Tényleg. Reni komolyan- nézett mélyen a szemembe.
-Hát rendben. Mindjárt mi jövünk.
-Aha. - egyet előre léptünk majd egy idős néni állt a büfében és megkerdezte hogy mit kérünk.
-Nekem 2csokisat tejszínhabbal, plussz a kisasszonynak meg külön de én fizetem. Így jó?
-Persze drága. 2perc és kesz van. De a kisasszony mit kér?-nézett rám.
-Ó ő jó napot! 3csokisat tejszínhabbal és egy fehér csokisat szívószállal.-mondtam majd a néni bólintott egyet és elment.
-Fáj a lábad?-kérdezte úgy a semmiből Ábel.
-Csak egy kicsit. De nem vészes. Tegnap az unokatesóimnál voltam és ott is egy nagyot zakóztam.
-Te lány hogy mindig elesel-nevetett ki. Haha
-Jó na nem tehetek róla.
-Itt a 5csokis tejszínhabbal és egy fehér csokis szívószállal- adta a kezünkbe a néni. És látta hogy csak ketten vagyunk adott egy tálcát. Ez rendes volt. Az oramra pillantottam és már 9óra múlt. Hú elszaladt az idő. Ábellel nehezen de elcipeltük az asztalukig ahol a kishúga( Vivi) ült.
-Tessék Viv itt a forró csoki-nyomta Ábel a húga kezébe a forró csokit.
-Köszi. Ő ki?
-Szia! Reni vagyok.
-Szia! Vivi-mosolygott a hosszú szőke hajú lány.
-Az osztalytarsam testvére-magyarázta Ábel.
-Á értem. Köszi- mondta Vivi majd bele ivott a forró csokijába.
-Köszönöm-mondtam Ábelnek.
-Nincsmit. És én meg bocsi- mondta mire elmosolyodtunk.
-Még biztosan találkozunk szóval megyek mert le leszek szidva-mondtam már búcsózásképpen. Majd a tálcát megfogtam és kifelé indultam mikor Ábel utannam kiáltott.
-Várj!- szaladt oda.
-Igen?
-Megadod a számod? -kérdezte némi hezitálás után.
-Aha. Jelölj be Instán és ott elküldöm csak a telóm az Alexnél van úgyhogy majd írok. Jó?
-Rendben. Szia!
-Szia! És megegyszer köszi-mosolyodtam el majd intettem egyet és kimentem.
Tök rendes volt. Szerintem jó barátok leszünk. :D
A fiúk ahogy megláttak a tálcával a kezemben rögtön oda jöttek és levették a forrócsokikat.
-Köszi-mondták mindhárman.
-Szívesen. Ingyen volt-tettem hozzá
-Ingyen? Loptál?-nevetett Alex
-Neem. Rám léptek én elestem, majd a srác meghívott így ingyen volt.
-Egy srác?-kerdezte Márk.
-Ühüm- mondtam miközben bele kortyoltam a forró csokimba.- Alex osztálytársa.
-Mi? Az én osztálytarsam?-kérdezte Alex.
-Aha. Fekete Ábel- mondtam mire Márk és Dani összenézett.
-Ábel?????-kérdezte Márk egy kicsit mérgesen.
-Aham. Ismered?
-Túlságosan is-mondta de a válasza meglepett.
-Honnan ismered?
-Hát régebben a nővérével lógtam kb 3éve és ő akkor volt 12-13éves es  nagyon bunkó volt.
-Lehet, de azóta változott-mondtam.
-Nem hinném. A múltkor láttam őt és pár haverját a gördeszka parkban és nem úgy tűnik mint aki megváltozott volna. Egyáltalán nem ....
-Ó hát értem.
-Ne lógj vele sokat mert ez egy rossz gyerek. És a gimi meg jobban kihozza belőle....
-Okéé. Érteem.
-Ábel?-kérdezte igy a senmibol Alex.
-Ühüm. Barátok vagytok?
-Nem nagyon. Beszélgettünk pár szót de nem. Én nem annyíra bírom. Ő inkább a menő társaságban van. Levivel és Balázzsal lóg.
-Jaa ertem. Jó fej.
-Hát mondjuk.
-Ú csináljunk egy képet legyszi!!!!-könyörögtem. A tesóim egy fájdalmas sóhajtással bolintottak rá. Nem szeretnek fotózkodni. Rengeteg képet csináltunk de egy különösen tetszett úgyhogy felraktam, de előtte bejelöltem Ábelt Instán és Facebookon is. 1percen belül vissza is jelölt. Rámentem Ábel profilképére. Ez a kép van beállítva:

Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETELWhere stories live. Discover now