Augusztus 24/Gólyatábor 1

309 12 2
                                    

Úristen! Ma kezdődik a gólyatábor!!!!! Annyira izgatott vagyok hogy már fél 6-tól fent vagyok és szinte semmit sem aludtam. Mindegy reggel felkeltem ,fogat mostam(de miért is amikor még reggelizni fogok? :))
lefürödtem, hajat mostam , megszárítottam majd feltettem egy sminket. És ekkor is csak még háromnegyed 7 volt. Azt hittem ott halok meg az izgatottságban. Amúgy ezt vettem fel:

 Amúgy ezt vettem fel:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felkeltem és átmentem Alexhez mert hát neki is gólyatábor van szóval gondolom háromnegyed 7után már fel fog kelni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felkeltem és átmentem Alexhez mert hát neki is gólyatábor van szóval gondolom háromnegyed 7után már fel fog kelni. Hát tévedtem. Alex még aludt. De jooo. Na akkor most én fogom felkelteni hahahahaha most vissza vágok. :)
Kimentem a konyhába, öntöttem egy pohárba vizet és vissza mentem Alex szobájához. Ezt most jól vissza kapja. Csakhogy Alex szobájához menet megláttam Danit és Márkot, Alex szobája előtt ácsorogni. A csudába, ők nem fogják engedni hogy leöntsem. Vagy??....

-Reggelt hugi-mondta Dani
-Jó reggelt neked is Reni -mondta Márk ( soha sem hiv Reninek)majd folytatta- hát azzal meg mire készülsz?-kérdezte mosolyogva
-Hááát.....-kezdtem de tudom hogy úgysem tudok nekik hazudni-  na jó igazából csak le akartam önteni Alexet mert ő mindig felébreszt és most az egyszer vissza akartam vágni. De én nem vagyok ilyen vagyis hogy prankelek másokat de ezt most muszáj!!! De gondolom nem fogjátok engedni ugye?-mondtam csalódottan mert nagyon nagyon megakartam prankelni Alexet.
-Hát-kezdte Dani- talán most az egyszer- mondta mire felcsillant a szemem- kivételt tehetünk-mosolygott össze Márkkal. Szóval benne vannak. Ezazz készülj Alex...vagyis háát nem tudsz felkészülni. Hahahahahah. Halkan bementünk Alex szobájába majd Dani bekapcsolta a telefonját és a kamerát és benyomta a felvételt. Oda osontam Alex ágyához ahol Alex még aludt és egy lendülettel ráöntöttem az egész pohár hideg vizet( hű de gonosz vagyok). Képzelhetitek Alex mennyire felórditott ( ez volt a célom mármint nem az hogy bántsam a bátyámat hanem hogy tudja milyen rossz érzés ha reggel arra kelsz hogy valaki rád önt egy pohár hideg vizet.

-MI A.......-kelt fel Alex- EZT MOST MIÉRT KELLET?-mondta mérgesen- RENI! UGYE HOGY A TE ÖTLETED VOLT!- fogta rám, bár igazából tényleg az én ötletem volt de ez nem lehet túl egyértelmű.

-Ömmm......lehet hogy én voltam az ötletgazda és a megvalósitó is de Dani és Márk sem ellenezték.- na szép vagyok ráfogom a bátyáimra, nem nem én nem vagyok gonosz vagy ilyesmi inkább folytattam mielőtt megharagszanak- na jó igazából az én ötletem volt és Márkra és Danira ne haragudj mert ők csak felvették.-mondtam Alexnak mert ő egy ilyenért tudom hogy megharagudna.

Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin