🌸

2K 245 242
                                    

Sevgilim aranıyor...

"Neredesin Jeongbin?"

"Üzgünüm Jisung, çok önemli bir işim çıktı. Gittim..."

"Yani ben önemsizim değil mi Jeongbin?! Eşyalarım sende, hani en ufak sorunumda yanımda olacaktın!? Neredesin şimdi?! Acil diyorsun bir de! Defol git ya!"

"Jisung ne diyorsun?"

"Daha sevgili bile sayılmazken sen sözünde durmuyorsun ben sana nasıl güveneceğim ya!? Keşke hiç konuşmasaydık bu konuyu da abim olarak kalsaydın!" 

"Haklısın Jisung. Bizden sevgili olmazmış. Sen zaten beni sevmiyorsun. Sen Minho'yu seviyorsun. Yaptığımız başından beri bir hataydı. Bence de sen yoluna, ben yoluma... İstediğin zaman gelip bizde kalabilirsin. Biz yeniden abi kardeş olmaya çalışalım."

"Bence de..." Jisung telefonu kapattı.

Minho, Jisung'un yanına yanaştı.

"Beni unutmak için onunla sevgili oldun. Unutamadığına göre... Artık bir şeyleri zorlamasak da akışına bıraksak?"

"Ya akışı bizi boğarsa?"

"Ya daha güzel bir yere sürüklerse? Bazen akışına bırakıp tadını çıkarmak en güzeli. Deneyelim. Bir şans istiyorum sadece..." elini ona uzattı Minho.

"Eğer istiyorsan elimi tut. Eğer istemiyorsan git." Jisung durdu ve düşünmeye başladı. Elini uzatırken tereddütle sordu

"Mutlu olacağız değil mi?"

"Mutlu edeceğim." Jisung, Minho'nun elini tuttu. Minho onu kendine çekip dudaklarına kapandı. Jisung bunu bekliyormuş gibi karşılık vermeye başladı. Nefes almak için ayrıldıklarında Minho dalga geçti.

"Eğer duygularından kaçmak yerine kabul etseydin daha önce olurduk bu halde."

"Geç olsun, güç olmasın. "

"Sevgilim misin yani sen benim?"

"Sevgilinim yani ben senin." Jisung, kafasını Minho'nun avcuna yasladı. Sakin sakin bankta oturdular.

SL.dedikodukazanı

SL.dedikodukazanı: Seul Lisesi'nin korkulan öğrencisi Lee Minho ile yeni transfer femboy sevgili olmuş. Yeni çiftimizi kutlayalım arkadaşlar.

a: Lanetli bunlar! Yaksınlar hepsini!

b: Bence çok sevimliler

c: İğrençler ya, bunlar yüzünden başımıza felaketler geliyor

d: Eşcinsellik ne kadar kötü bir şey... Sanki kız kalmamış gibi birbirlerini sikiyorlar.

e: TEBRİKLERRRRR!!! LÜTFEN BU SİKİK BEYİNLİLERİ TAKMAYIN VE MUTLU OLUNNN~~~
↪️a: Kesin sen de onlar gibisin. Hepinizi toplayıp öldürmek lazım ki dünya şu virüsten kurtulsun.
↪️e: Bence seni ve senin gibileri öldürmek gerekli ki dünya birçok sikik insandan kurtulsun bitches 🖕🏿

[Daha fazla yorum için tıklayın...]

Rainy Day /MinSung\ ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin